Αύξηση 9,36% στα κέρδη της Folli Follie το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου

Αύξηση 9,36% στα κέρδη της Folli Follie το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου

1' 57" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στο ύψος των 104,2 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους της Folli Follie το εννεάμηνο του 2015 έναντι κερδών 95,274 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014, καταγράφοντας αύξηση 9,36% της κερδοφορίας.

Ταυτόχρονα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2015 διαμορφώθηκε στα 875,5 εκατ. ευρώ έναντι 724 εκατ. ευρώ, που ήταν ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών το εννεάμηνο του 2014, σημειώνοντας αύξηση 20,92%. Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του oμίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA), καθώς το εννεάμηνο του 2015 ανήλθε σε 154,6 εκατ. ευρώ σε σχέση με 146,6 εκατ. ευρώ, που ήταν το EBITDA την αντίστοιχη περίοδο του 2014, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 5,5%.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα εννεαμήνου της τρέχουσας οικονομικής χρήσης, ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, σημείωσε: «Καθώς οδεύουμε προς το τέλος του 2015, όλα δείχνουν ότι ο όμιλος FFG θα επιτύχει τους οικονομικούς στόχους του έτους. Ολα τα βασικά οικονομικά μεγέθη των δραστηριοτήτων μας ενισχύονται. Ωστόσο, οι αγορές που δραστηριοποιούμαστε εξακολουθούν να παρουσιάζουν προκλήσεις, και το περιβάλλον παραμένει ευμετάβλητο. Κατά τη διάρκεια του γ’ τρίμηνου 2015, αντιμετωπίσαμε αποτελεσματικά την οξύτατη κρίση που ξέσπασε στην ελληνική αγορά, και, λόγω της ρευστότητας που διαθέτουμε, τα capital controls δεν επηρέασαν καθόλου την επιχειρηματική μας δραστηριότητα. Ταυτόχρονα, ο όμιλος έχει λάβει την στρατηγική απόφαση να επενδύσει (ι) στην ψηφιακή τεχνολογία, προκειμένου να ανταποκριθεί στο νέο περιβάλλον που αναδύεται στο παγκόσμιο λιανεμπόριο, καθώς και (ιι) στην ανάπτυξη νέων αγορών, ενώ παράλληλα διαρκώς προσαρμόζει το επιχειρηματικό του μοντέλο για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στις νέες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς. Παρόλο που παραμένει δύσκολη η πρόβλεψη για τη βραχυπρόθεσμη εξέλιξη του εξωτερικού περιβάλλοντος, παραμένουμε προσηλωμένοι στον στόχο μας, που είναι να συνεχίσουμε να οδηγούμε τον όμιλο με ασφάλεια, προσαρμόζοντας έγκαιρα τις δραστηριότητές μας όπου αυτό απαιτείται, με σκοπό την επίτευξη των μεσοπρόθεσμων επιχειρηματικών μας στόχων».

Ολοι οι επιχειρηματικοί τομείς του ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα: Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 22,6% και ανήλθε σε 628 εκατ. ευρώ. To EBITDA του τομέα ανήλθε σε 156,2 εκατ., συγκρινόμενο με 132,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014, αύξηση της τάξης του 10,3%.

Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 13,3% και ανήλθε σε 120,6 εκατ. ευρώ. Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε 9,8 εκατ. σε σχέση με 7,8 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2014.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή
MHT