Η χρονιά με τα μεγαλύτερα έσοδα αναμένεται το 2016 για τον Αστέρα

Η χρονιά με τα μεγαλύτερα έσοδα αναμένεται το 2016 για τον Αστέρα

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η καλύτερη χρονιά όλων των εποχών σε οικονομικό επίπεδο αναμένεται να είναι η φετινή για τον Αστέρα Βουλιαγμένης που διανύει 57 έτη λειτουργίας, βάσει των στοιχείων που έχουν συγκεντρωθεί μέχρι στιγμής από τα συστήματα κρατήσεων του ξενοδοχειακού συγκροτήματος.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Αστήρ Παλάς Βουλιαγμένης ΑΞΕ, Πολυχρόνη Γριβέα, ήδη για τη φετινή σεζόν έχουν συγκεντρωθεί 14.000 κρατήσεις, από μόλις 200 τέτοια εποχή την περυσινή χρονιά. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι για την περίοδο της διεθνούς ναυτιλιακής έκθεσης «Ποσειδώνια» που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από τις 6 έως τις 10 Ιουνίου, τα 2 ξενοδοχεία του Αστέρα εμφανίζουν πληρότητα 95%. Παράλληλα, η διοίκηση του ξενοδοχειακού συγκροτήματος προχώρησε σε μονοετή ανανέωση για το 2016 της σύμβασης franchise με τη Starwood Ηotels and Resorts. Σε ό,τι αφορά τις αγορές, σημαντική αύξηση εμφανίζουν οι κρατήσεις από τις ΗΠΑ ενώ έντονο είναι το ενδιαφέρον και από τις αραβικές χώρες. Πέραν αυτών, σημαντικές αγορές για το συγκρότημα είναι η βρετανική, η γερμανική και η ρωσική. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται φέτος στο άνοιγμα της ιρανικής, της αιγυπτιακής και τουρκικής αγοράς, ενώ προσελήφθη εξειδικευμένο στέλεχος για την προσέλκυση εύπορων Ρώσων τουριστών. Το μερίδιο της πελατείας σε ποσοστό 70% καλύπτεται από τις ξένες αγορές και το υπόλοιπο από την ελληνική. Τα έσοδα της εταιρείας ενισχύονται και από τους ημερήσιους επισκέπτες οι οποίοι σε ετήσια βάση ξεπερνούν σε αριθμό τις 200.000. Οι περισσότεροι είναι επισκέπτες της πλαζ Αstir Beach. Από τον πρώτο μήνα του έτους η πλαζ εμφανίζει αύξηση κατά 25% στα εισιτήρια σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2015. Ο υπεύθυνος επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Αστέρα, Λευτέρης Βαρέλης, παρουσίασε χθες τη νέα καμπάνια που θα προβάλει το συγκρότημα στις διεθνείς αγορές. Η νέα επικοινωνιακή ταυτότητα του συγκροτήματος θα είναι Astir Palace Athens Riviera, ενώ η νέα καμπάνια θα υποστηρίζεται από 2 ταινίες. Επιπλέον, έχει επανασχεδιαστεί πλήρως η ιστοσελίδα του συγκροτήματος παρέχοντας νέες δυνατότητες για online αγορές υπηρεσιών.

Να σημειωθεί ότι η διοίκηση της εταιρείας προχωρεί σε ενέργειες ενίσχυσης της τουριστικής παρουσίας του συγκροτήματος, ανεξαρτήτως από τις εξελίξεις στο μέτωπο της πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της εταιρείας. Για την ολοκλήρωση της συναλλαγής θα πρέπει να προηγηθεί η έγκριση του Ειδικού Σχεδίου Χωρικής Ανάπτυξης Δημοσίου Ακινήτου από το ΣτΕ και η υπογραφή του σχετικού προεδρικού διατάγματος. Παράλληλα, θα προχωρήσει από την Αστήρ και διαδικασία αύξησης μετοχικού κεφαλαίου. Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής εκτός απροόπτου τους επόμενους μήνες, η πλειοδότρια εταιρεία Jermyn Street Real Estate Fund IV LP θα καταβάλει 400 εκατ. ευρώ για το περίπου 90% της Αστήρ. Από αυτά περίπου 95 εκατ. ευρώ θα λάβει το ΤΑΙΠΕΔ και το υπόλοιπο ποσό η Εθνική Τράπεζα. Πάντως, το συνολικό κόστος της συναλλαγής μπορεί να κυμανθεί πέριξ των 500 εκατ. ευρώ, αν, πέραν του τιμήματος, συνυπολογισθούν η ανάληψη δανειακών και άλλων υποχρεώσεων και μια πιθανή δημόσια πρόταση για τη συγκέντρωση του συνόλου των μετοχών από την αγοράστρια εταιρεία. Σε ό,τι αφορά την επένδυση εκσυγχρονισμού των ξενοδοχείων, της μαρίνας και της κατασκευής κατοικιών, υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει τα 200 εκατ. ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή