Σύντομα (18/02/16)

2' 6" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Νέες συνεργασίες με JVC και Huawei για τον Κωτσόβολος

Το δίκτυο καταστημάτων Κωτσόβολος προσφέρει περισσότερες επιλογές ψυχαγωγίας, διασκέδασης και συνδεσιμότητας στους καταναλωτές μέσω των νέων δυναμικών συνεργασιών με τις κορυφαίες εταιρείες JVC και Huawei. Μέσω της συνεργασίας με τη μεγάλη εταιρεία ηλεκτρονικών JVC, ο Κωτσόβολος διαθέτει πλέον μία πλήρη γκάμα LED τηλεοράσεων, όλων των ιντσών, ακόμα και σε ανάλυση εικόνας Ultra High Definition, τόσο στα καταστήματα ανά την Ελλάδα, όσο και στο online κατάστημα www.kotsovolos.gr. Επιπλέον, μία νέα συνεργασία με τη Huawei φέρνει στον Κωτσόβολο όλα τα νεότερα smartphones της εταιρείας, διευρύνοντας τις επιλογές των καταναλωτών κάθε κατηγορίας που αναζητούν το ιδανικό κινητό για τις καθημερινές τους multimedia ανάγκες. Τα smartphones της Huawei διακρίνονται για την ευχρηστία, το εύρος της ισχύος και των δυνατοτήτων τους και τον σύγχρονο και κομψό σχεδιασμό τους. Τέλος, το αξεπέραστο πακέτο after sales υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών του Κωτσόβολου δίνει σε κάθε προϊόν της εταιρείας προστιθέμενη αξία.

Mεγάλα περιθώρια ανάπτυξης έχει η τουριστική ζήτηση από τις σκανδιναβικές αγορές για την Αθήνα, όπως διαπίστωσαν η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων και το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών της πόλης, κατά τη συμμετοχή τους στην 3η αποκλειστική έκθεση για την Ελλάδα, Grekland Panorama, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη. Σύμφωνα με στελέχη της Εταιρείας και του Γραφείου, το ενδιαφέρον των επισκεπτών της έκθεσης για τον προορισμό της Αθήνας και της Αττικής ήταν αυξημένο και πιο στοχευμένο σε σύγκριση με την περυσινή διοργάνωση. Ειδικότερα, οι επισκέπτες ενδιαφέρθηκαν για το πολιτισμό, τον παραλιακό άξονα και τον συνδυασμό της διαμονής τους στην πόλη με επισκέψεις στα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Υψηλές συναντήσεις στην Τεχεράνη

Συνάντηση με τον αντιπρόεδρο της ιρανικής κυβέρνησης και επικεφαλής του ιρανικού Οργανισμού Τουρισμού, δρ Μασούντ Σολτανιφάρ, είχε η αναπλ. υπουργός Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού Ελενα Κουντουρά, στο πλαίσιο της επίσκεψής της στην Τεχεράνη με την ευκαιρία της διεθνούς έκθεσης τουρισμού ΤΙΤΕ. Ο κ. Σολτανιφάρ πρότεινε την ενίσχυση της προβολής του Ιράν στην Ελλάδα και αντίστροφα μέσα από εκατέρωθεν επικοινωνιακές δράσεις. Επίσης, η κ. Κουντουρά παρουσίασε την ελληνική τουριστική αγορά στο πλαίσιο του 2ου Greek Tourism Workshop που διεξήχθη στην Τεχεράνη με τη συμμετοχή τουριστικών επιχειρήσεων των δύο χωρών.

Ready business από τη Vodafone

O όμιλος Βεϊνόγλου επέλεξε τη Vodafone προκειμένου να καλύψει την αυξανόμενη ανάγκη για καλύτερη διαχείριση του δικτύου του, αλλά και για αποτελεσματικότερη επικοινωνία στο πλαίσιο της συνεχούς επέκτασης της επιχείρησης. Η Vodafone σήμερα παρέχει τεχνολογικές λύσεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες που συμβάλλουν στο να γίνει κάθε επιχείρηση και κάθε επαγγελματίας Ready Business, δηλαδή ικανοί να εξελίσσονται διαρκώς και να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις συνεχώς αυξανόμενες προκλήσεις της αγοράς.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή