ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σύντομα (31/03/16)

31s20mediamarkt1

Νέο κατάστημα της Media Markt στην Αγία Παρασκευή

Το ενδέκατο κατάστημά της στην Ελλάδα εγκαινιάζει σήμερα η Media Markt. Tο κατάστημα βρίσκεται στην Αγία Παρασκευή, επί της Λεωφόρου Χαλανδρίου 15Β, και χαρακτηρίζεται από αρκετές καινοτομίες στη λειτουργία του. Η μεγαλύτερη από αυτές, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, είναι η υπηρεσία «Stop & Go». Μέσω αυτής της υπηρεσίας, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να κάνει τις αγορές του ηλεκτρονικά από το mediamarkt.gr και μετά να επισκεφθεί με το αυτοκίνητό του το σημείο με την ειδική σήμανση και να παραλάβει τα προϊόντα που παράγγειλε απευθείας στο αυτοκίνητό του, χωρίς να χρειαστεί να μπει στο κατάστημα. Επιπλέον, μέσα στο κατάστημα, οι τιμές των προϊόντων ενεργοποιούνται μέσω πλατφόρμας ηλεκτρονικής τιμολόγησης (electronic pricing), δηλαδή με ηλεκτρονικά ταμπελάκια τιμών, τα οποία επικοινωνούν online με τα ταμεία, ώστε όποια τιμή βλέπει ο χρήστης, αυτή και να πληρώνει. Με καθαρά έσοδα ύψους 21 δισ. ευρώ και προσωπικό που το 2013/14 υπερέβαινε τα 65.000 άτομα, ο όμιλος εταιρειών Media-Saturn, με κύρια μέτοχο τη Metro AG, δραστηριοποιείται σε 15 χώρες. H Media Markt και η Saturn ανήκουν στον όμιλο Media-Saturn-Holding GmbH.

Η Vodafone διοργάνωσε το πρώτο Hackathon

Η Vodafone Ελλάδας πραγματοποίησε το πρώτο Hackathon με θέμα «We Hack for She» με στόχο να αναδειχθούν νέες ιδέες που προωθούν τη δέσμευση της εταιρείας για ίσες ευκαιρίες ανάπτυξης των εργαζομένων ανεξαρτήτως φύλου. Στο Hackathon συμμετείχαν εργαζόμενοι της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια του Hackathon, οι εργαζόμενοι, εκτός από τη συμμετοχή τους στο workshop, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και να εμπνευστούν από τις ομιλίες νέων ανθρώπων που χρησιμοποιούν την τεχνολογία ως βασικό εργαλείο στην εργασία τους και συγκεκριμένα: τη Στέλλα Τσουτσούρη, Manager του Code it Like a Girl Athens και τον Φίλλιπο Πρωτογερίδη, User Interface Designer στην εταιρεία Yatzer. Ο όμιλος Vodafone αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την ενίσχυση του ρόλου των γυναικών, υποστηρίζοντας την ισότιμη συμμετοχή τους στην οικονομία και την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό υποστηρίζει την καμπάνια του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών HeForShe για την προώθηση της ισότητας των φύλων – http://www.heforshe.org/vodafone.

Ενοποιημένες ζημίες μετά από φόρους 2,4 εκατ. ευρώ εμφάνισε η μεταλλουργική εταιρεία Ελαστρον το 2015 από ζημίες 3,7 εκατ. ευρώ το 2014. Αναφορικά με την επένδυσή της στον αγροτικό κλάδο, η Ελαστρον υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της ότι ολοκληρώθηκε το πρώτο στάδιο επέκτασης των υφιστάμενων θερμοκηπιακών εγκαταστάσεων υδροπονίας, αυξάνοντας την καλλιεργήσιμη έκταση στα 40 στρέμματα και διπλασιάζοντας την παραγωγική δυναμικότητα της εταιρείας. Ο κύκλος εργασιών το 2015 κατέγραψε άνοδο 18% και ανήλθε σε 63,5 εκατ. από 53,8 εκατ. το 2014. Το μεικτό κέρδος σημείωσε άνοδο και ως απόλυτο μέγεθος αλλά και ως ποσοστό επί του κύκλου εργασιών και ανήλθε σε 6,9 εκατ. ευρώ ή 10,9% επί των πωλήσεων, έναντι 5,0 εκατ. ή 9,3% επί των πωλήσεων πέρυσι.

Ανταπόκριση από την Εθνική Ασφαλιστική

Σε συνεχή συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να ολοκληρώσει το ταχύτερο δυνατόν τις προβλεπόμενες διαδικασίες για την αποτίμηση της ζημιάς στις εγκαταστάσεις της βιομηχανίας Druckfarben, μετά την πυρκαγιά της 28ης Μαρτίου, βρίσκεται η Εθνική Ασφαλιστική. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η Εθνική Ασφαλιστική ως ηγέτις του συνασφαλιστικού σχήματος που καλύπτει την Druckfarben τόσο για υλικές ζημιές όσο και για απώλεια κερδών έναντι πυρκαγιάς και συμπληρωματικών κινδύνων, προχωρεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ταχύτατη και ορθή εξυπηρέτηση της ασφαλισμένης εταιρείας.

Η Google εκπαιδεύει επαγγελματίες του τουρισμού

Στην Αττική θα πραγματοποιήσει ομάδα συμβούλων, που έχει εκπαιδευτεί από την Google, δωρεάν σεμινάρια σε επαγγελματίες του τουρισμού για την ενίσχυση των ψηφιακών τους δεξιοτήτων. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν σήμερα, στις 12 Απριλίου, στις 12 Μαΐου καθώς και στις 6 και στις 22 Ιουνίου. Τα σεμινάρια εντάσσονται στην πρωτοβουλία της Google, «Grow Greek Tourism Online», που περιλαμβάνει ενισχυμένο πρόγραμμα εκπαιδεύσεων. Το πρόγραμμα στην Αττική πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Περιφέρειας. Σύμφωνα με στοιχεία της Google από τις ΗΠΑ, τη Βρετανία και τη Γαλλία, αναζητήθηκε περισσότερο πέρυσι η Αττική διαδικτυακά ως προορισμός. Ωστόσο οι ελληνικές επιχειρήσεις στο σύνολό τους δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του Διαδικτύου στον μέγιστο βαθμό, ενώ μόλις το 8% των καταλυμάτων χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να δέχονται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους.