Ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα και καλλυντικά

Ενδιαφέρον για τα ελληνικά προϊόντα και καλλυντικά

59" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Πάνω από 100 Ελληνες εξαγωγείς και 52 ξένοι εισαγωγείς από τον χώρο της διατροφής και των καλλυντικών, που συμμετείχαν (από την Αγγλία, την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Ιταλία, τον Καναδά, την Κίνα, την Ολλανδία και τη Σουηδία), πραγματοποίησαν περισσότερες από 1.500 συναντήσεις στο πλαίσιο του Go In Athens, με πρωτοβουλία της Eurobank. Οι επιχειρήσεις υπέγραψαν σημαντικές επιχειρηματικές συμφωνίες και έθεσαν τις βάσεις για τη σύναψη νέων συμφωνιών. Στόχος της Eurobank, μέσω της πρωτοβουλίας, ήταν να συμβάλει στην ενίσχυση της εξωστρέφειας της ελληνικής επιχειρηματικότητας, ειδικά σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη οικονομική, κοινωνική, γεωπολιτική και πολιτική συγκυρία.

Το ενδιαφέρον των εισαγωγέων εστιάστηκε κυρίως σε αγροτοδιατροφικά προϊόντα (λάδι, κρασί, τυριά, μέλι, νερό και διάφορα κονσερβοποιημένα προϊόντα), ενώ η εκπρόσωπος του κινεζικού κολοσσού Hongdaxingye Wei Liu, η οποία συμμετείχε στο Go In Athens, έδειξε έντονο ενδιαφέρον και για τα ελληνικά καλλυντικά. Το Go International που έγινε στην Αθήνα, με την ονομασία Go in Athens, ξεκίνησε από το 2009 και υλοποιείται από το 2011 (2011 Λευκωσία και Βελιγράδι, 2012 Βουκουρέστι, 2013 Μόσχα και 2016 Αθήνα). Πέντε επιχειρηματικές αποστολές, 17 χώρες, 519 Ελληνες εξαγωγείς και 880 εταιρείες εισαγωγείς σε περισσότερες από 7.600 εμπορικές συναντήσεις, ήταν ήδη μία εξαιρετική βάση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή