Πλατφόρμα online κρατήσεων δημιούργησαν ξενοδοχεία της Αθήνας

Πλατφόρμα online κρατήσεων δημιούργησαν ξενοδοχεία της Αθήνας

2' 10" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση ή κόστος για τους συμμετέχοντες τέθηκε σε λειτουργία η νέα πλατφόρμα Trip2Athens, που αποτελεί το νέο επίσημο ηλεκτρονικό οδηγό της Αθήνας και της Αττικής.

Η ψηφιακή πλατφόρμα που παρουσιάστηκε, χθες, δημιουργήθηκε από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και τον Δήμο Αθηναίων. Το Trip2Athens προβάλλει το σύνολο των τουριστικών δραστηριοτήτων (διαμονή, εστίαση, ψυχαγωγία αγορές κ.ά.) σε 7 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά γερμανικά, γαλλικά, ισπανικά, ρωσικά, κινέζικα). Οι επισκέπτες μπορούν να αναζητήσουν πληροφορίες μετάβασης προς και από την Αθήνα, να αναζητήσουν και να κλείσουν ξενοδοχείο στην Αθήνα και την Αττική, να αναζητήσουν πληροφορίες μετακίνησης εντός του προορισμού, να ενημερωθούν για τα δεκάδες γεγονότα πολιτιστικού ενδιαφέροντος κ.ά.

Η πλατφόρμα προάγει τις συνέργειες μεταξύ των ξενοδοχειακών και λοιπών επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών και προϊόντων τουριστικού ενδιαφέροντος. Συνολικά, συμμετέχουν 2.000 επιχειρήσεις, 470 ξενοδοχεία, ενώ προβάλλονται 1.000 αξιοθέατα, εκατοντάδες δραστηριότητες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος. Μία από τις συνέργειες που μπορεί να αναπτυχθεί μεταξύ των συμμετεχόντων στην πλατφόρμα είναι η παροχή εκπτωτικών κουπονιών για τους τουρίστες. Ειδικότερα, κατά τη διαδικασία της κράτησης στο Trip2Athens ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει εκπτωτικά κουπόνια που έχουν καταχωριστεί νωρίτερα από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις όπως εστιατόρια, μπαρ, καφετέριες, εμπορικά καταστήματα κ.ά. Ετσι, μέσω της πλατφόρμας οι τουριστικοί επαγγελματίες δημιουργούν εμπορικά δίκτυα ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να κάνουν καταναλώσεις στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Παράλληλα, η πλατφόρμα παρέχει εφαρμογή για κινητά (IOS, Android, Windows), ώστε οι επισκέπτες να έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται οffline σε 7 γλώσσες. Ακόμη, η εφαρμογή μπορεί να βοηθήσει τον χρήστη να συγχρονίσει το δικό του ηλεκτρονικό σημειωματάριο ταξιδιού αλλά και να εξαργυρώσει εκπτωτικά κουπόνια μέσω QR Code σε συμμετέχουσες επιχειρήσεις.

O πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Γιώργος Τσακίρης, σημείωσε, μεταξύ άλλων, ότι στόχοι της δημιουργίας του Trip2Athens είναι η προβολή της Αθήνας με βάση τι κάνουν άλλες ανταγωνιστικές στο city break πόλεις, επιλέγοντας τις καλύτερες πρακτικές, αλλά και η προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων όλων των κατηγοριών.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με τις επιλογές των επισκεπτών του οπτικού ταξιδιωτικού Ιστότοπου tripinview. com, η Ελλάδα παρέμεινε για τον Ιούνιο ο δημοφιλέστερος προορισμός της Μεσογείου για διακοπές. Βάσει των στοιχείων που συγκεντρώθηκαν από τους χρήστες του Ιστότοπου, η χώρα μας κατέλαβε την πρώτη θέση δεύτερο συνεχόμενο μήνα στις προτιμήσεις των Βρετανών, Σέρβων, Ούγγρων, Ρώσων, καθώς και των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ, ενώ έγινε η πρώτη επιλογή των Βουλγάρων, Ελβετών, Αυστριακών και Νορβηγών τον Ιούνιο. Η Ιταλία είναι η πρώτη προτίμηση των Γερμανών, η Ισπανία των Σουηδών και η Τουρκία των Δανών και των Ολλανδών. Οι Γερμανοί προτιμούν τη Χαλκιδική, ενώ οι Βρετανοί, οι Ούγγροι και οι Σέρβοι την Κεφαλονιά και την Κέρκυρα. Οι Ελληνες δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στην Εύβοια, στη Λακωνία, στη Μεσσηνία, στη Μήλο και στην Αλόννησο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή