ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση τζίρου 19,86% για τον όμιλο Σαράντη το εννεάμηνο 2016

ayxisi-tziroy-19-86-gia-ton-omilo-saranti-to-enneamino-2016-2156600

Aύξηση 19,86% των ενοποιημένων πωλήσεων εμφάνισε ο όμιλος Σαράντη το εννεάμηνο (Ιανουάριος – Σεπτέμβριος 2016) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις το εννεάμηνο 2016 ανήλθαν σε 239,92 εκατ. ευρώ έναντι πωλήσεων ύψους 200,17 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015. Οπως εξηγεί σε χθεσινή της ανακοίνωση η διοίκηση της «Σαράντης», «οι ενέργειες υποστήριξης των προϊόντων, η συνεχής ανανέωση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου, καθώς και οι νέες προσθήκες στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, συντελούν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των εμπορικών σημάτων και στηρίζουν την περαιτέρω ανάπτυξή του». Οι πωλήσεις στην Ελλάδα παρουσίασαν αξιοσημείωτη άνοδο της τάξης του 16,88% και έφθασαν τα 89,88 εκατ. ευρώ. Οι χώρες του εξωτερικού, που αντιπροσωπεύουν 62,54% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 21,72% το φετινό εννεάμηνο και διαμορφώθηκαν στα 150,04 εκατ. ευρώ από 123,27 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό εννεάμηνο.

Ο όμιλος παρουσίασε αξιοσημείωτη αύξηση κερδών, γεγονός που αντανακλά την αποτελεσματική διαχείριση των λειτουργικών δαπανών και του κόστους παραγωγής, καθώς και την αξιοποίηση των συνεργειών τόσο σε παραγωγικό όσο και σε εμπορικό επίπεδο. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 37,61% στα 25,44 εκτ. ευρώ από 18,49 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2015, ενώ το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στα 10,60% από 9,23% το εννεάμηνο του 2015.

Καταλήγοντας στην ανακοίνωσή της η «Σαράντης» τονίζει ότι: «Η διοίκηση θα συνεχίσει να εκτελεί το μακροπρόθεσμο στρατηγικό της πλάνο, το οποίο συνίσταται τόσο στην ανανέωση και στον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται, όσο και στην αναζήτηση εξαγορών ικανών να επιφέρουν προστιθέμενη αξία».