Δεύτερη εξαγορά στο εξωτερικό για τη «Σαράντης» το 2018

Δεύτερη εξαγορά στο εξωτερικό για τη «Σαράντης» το 2018

1' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Tη δεύτερη εξαγορά διεθνούς εταιρείας μέσα στο 2018 (προηγήθηκε στις 12 Ιανουαρίου η απόκτηση της εταιρίας καλλυντικών Indulona στη Σλοβακία) προχώρησε ο όμιλος Σαράντη, με την υπογραφή συμβολαίου για την εξαγορά του ομίλου Ergopack στην Ουκρανία. Ειδικότερα, η θυγατρική εταιρεία Sarantis Cyprus Ltd υπέγραψε συμφωνία για την εξαγορά του 90% του μετοχικού κεφαλαίου της ουκρανικής εταιρείας Εrgopack LLC.

Η εξαγορά τελεί υπό τις συνήθεις συνθήκες κλεισίματος και υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Η δραστηριότητα της εξαγορασθείσας επιχείρησης αφορά στην παραγωγή και στη διανομή προϊόντων οικιακής χρήσεως, με κυριότερες κατηγορίες τις σακούλες απορριμμάτων, τα προϊόντα συσκευασίας τροφίμων και τα είδη καθαρισμού.Οι πωλήσεις του ομίλου Ergopack κατά το 2017 ανήλθαν σε 29 εκατ. δολάρια.

Η Ergopack έχει σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα, που αντιπροσωπεύει το 46% των συνολικών πωλήσεων, προς τις χώρες της ΚΑΚ (Κοινοπολιτεία Ανεξάρτητων Κρατών) και τις ευρωπαϊκές χώρες, όπως η Ρωσία, η Λευκορωσία, το Καζαχστάν, η Μολδαβία, το Αζερμπαϊτζάν, η Γεωργία, η Πολωνία, η Λετονία, κ.ά. Η αξία της επιχείρησης (entreprise value) ανέρχεται σε 20 εκατ. δολάρια, ενώ ο ελληνικός όμιλος εξαγοράζει το 90% του μετοχικού κεφαλαίου της Ergopack, με το τίμημα να χρηματοδοτείται από τα διαθέσιμα της εισηγμένης, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία. Η Ergopack αποτελεί κορυφαίο παίκτη στην αναπτυσσόμενη ουκρανική αγορά προϊόντων οικιακής χρήσης, παρουσιάζοντας αυξανόμενο μερίδιο αγοράς κάθε χρόνο. Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αποτελείται από τρεις κορυφαίες μάρκες. Συγκεκριμένα, τις Melochi Zhizni, Domi και Novax.

Η εταιρεία διαθέτει επίσης ένα σύγχρονο παραγωγικό κέντρο κοντά στο Κίεβο, με όλες τις αναγκαίες υποδομές για τη διαδικασία παραγωγής. Η εξαγορά αυτή, που είναι στο πλαίσιο της αναπτυξιακής στρατηγικής του ομίλου, σηματοδοτεί την είσοδο της «Γρ. Σαράντης» σε μια νέα γεωγραφική περιοχή. Παράλληλα με την αποτελεσματική ένταξη της νέας εταιρείας στον όμιλο, η διοίκηση θα επικεντρωθεί στην εκμετάλλευση συνεργειών και στην αξιοποίηση ευκαιριών που θα αποσκοπούν στην περαιτέρω επέκταση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και στην ανάπτυξη της γεωγραφικής παρουσίας του ομίλου. Eιδικότερα, ο όμιλος Σαράντη σχεδιάζει να εισάγει στις παραπάνω αγορές τα ισχυρά ευρωπαϊκά προϊόντα του χαρτοφυλακίου του, κυρίως τα καλλυντικά προϊόντα, στα οποία κατέχει ηγετική θέση στην Κεντρική και στην Ανατολική Ευρώπη όπου δραστηριοποιείται.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή