ΕΤΑΙΡΙΚΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Coca-Cola: «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο»

Coca-Cola: «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο»

Μια καμπάνια που μας δείχνει με πράξεις ότι υπάρχουν λόγοι να
είμαστε αισιόδοξοι.

Η καμπάνια της Coca-Cola, «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο», ήδη
έχει ξεκινήσει να μας δείχνει το δρόμο για να ανακαλύψουμε τους
χιλιάδες αληθινούς λόγους που υπάρχουν γύρω μας για να πιστέψουμε
σε ένα καλύτερο αύριο. Καθημερινά, τόσο μέσα από το site
www.reasonstobelieve.gr/, όσο και από τη σελίδα “
Reasons To Believe” στο facebook, η Coca-Cola, με ειδικό συνεργάτη
το πρακτορείο ειδήσεων GoodNews.gr, γίνεται αγγελιοφόρος καλών
ειδήσεων, μεταδίδοντας μηνύματα αισιοδοξίας. Παράλληλα, το
φθινόπωρο θα πραγματοποιηθούν οι συνεργασίες με το TEDxAthens, για
την πραγματοποίηση ενός πρωτότυπου διαγωνισμού, καθώς και την ομάδα
του Imagine the City, για την υλοποίηση μιας συμμετοχικής
εικαστικής παρέμβασης σε κεντρικό σημείο της Αθήνας. Στόχος; Ακόμα
περισσότεροι Έλληνες να πάρουν μέρος στο ταξίδι της
αισιοδοξίας.

Χαρμόσυνα γεγονότα και καταστάσεις συμβαίνουν μπροστά στα μάτια
μας, αλλά πολλές φορές περνούν απαρατήρητα, είτε γιατί δεν τα
μαθαίνουμε, είτε γιατί δεν τους δίνουμε την απαραίτητη σημασία. Γι’
αυτό, η Coca-Cola έψαξε, βρήκε και υποστηρίζει τους ανθρώπους που
προσπαθούν στη δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουμε να προβάλλουν την
ευχάριστη πλευρά της ζωής. Συνεργάτες, που ο καθένας με τον τρόπο
του, βάζουν το δικό τους «λιθαράκι» για να αναδειχθούν αυτοί οι
αληθινοί, καθημερινοί λόγοι που θα μας κάνουν να πιστέψουμε σε ένα
καλύτερο αύριο!

Κόντρα στην απαισιοδοξία της καθημερινότητας, το GoodNews.gr είναι
το πρώτο πρακτορείο που προβάλλει μόνο Καλές Ειδήσεις. Πρωτογενή
ρεπορτάζ γύρω από τους ανθρώπους, τις ομάδες, τις εταιρείες, τα
προϊόντα, τις δράσεις, τις αξίες που ωφελούν την Ελλάδα και που τη
βοηθούν να βγει από την κρίση. Μέσα από το site
www.reasonstobelieve.gr και τη σελίδα της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε
ένα καλύτερο αύριο» στο facebook, οι ειδήσεις αυτές προωθούνται σε
όλους όσοι έχουν ανοίξει τα αυτιά, την καρδιά και το μυαλό τους στα
αισιόδοξα μηνύματα!

Στην επόμενη φάση ενεργοποίησης της καμπάνιας, μια από τις
συνεργασίες που θα ακολουθήσουν είναι αυτή με το TEDxAthens. ΤΕD
σημαίνει Τεχνολογία, Ψυχαγωγία, Τέχνη
(Technology-Entertainment-Design). Το TED ωστόσο επεκτείνεται και
σε ένα ευρύτερο φάσμα, το οποίο προσφέρει γνώση και πνοή από τους
πιο εμπνευσμένους στοχαστές του κόσμου. Και επειδή η έμπνευση είναι
δημιουργία και η δημιουργία είναι χαρά, η Coca-Cola θα συμπράξει με
το TEDxAthens για την υλοποίηση ενός πρωτότυπου διαγωνισμού, που θα
δώσει τη δυνατότητα στους καθημερινούς ανθρώπους γύρω μας να
αναδείξουν τα μικρά ή μεγαλύτερα επιτεύγματά τους, αποδεικνύοντας
πως όλοι όταν θέλουμε μπορούμε!

Συνέχεια θα έχει η συνεργασία με το Imagine the City, ένα
συνεργατικό σχηματισμό νέων για την ανάδειξη της Ταυτότητας Τόπου
και την Αστική Αναγέννηση. Συγκροτήθηκε για να αποτελέσει «δεξαμενή
σκέψης», μέσα στην οποία επινοούνται, αναπτύσσονται και
υποστηρίζονται πρωτοβουλίες, δράσεις και έργα για την εικόνα και
τον αστικό πολιτισμό των ελληνικών πόλεων. Η Coca-Cola θα στηρίξει
την προσπάθεια του Imagine The City, μέσα από την υλοποίηση ενός
συμμετοχικού έργου αισθητικής αναβάθμισης δημόσιου χώρου στο κέντρο
της Αθήνας, με στόχο να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο
φανταζόμαστε, αντιμετωπίζουμε και μεταμορφώνουμε την πόλη μας.


Πηγή: ΔΤ