Χειρισμοί που εκθέτουν, είτε γνώριζαν είτε όχι

Χειρισμοί που εκθέτουν, είτε γνώριζαν είτε όχι

2' 26" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Από τον Απρίλιο, λέει, είχε ενημερώσει την κυβέρνηση το ΔΝΤ ότι υπάρχει εκείνος ο λογαριασμός με τα ξεχασμένα κεφάλαια, με τα οποία πληρώθηκε τελικά το Ταμείο. Το είπε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Βίτσας (φωτ.). «Τον Απρίλιο μάθαμε από την κυρία Λαγκάρντ την ύπαρξη του λογαριασμού, ενώ ο κ. Στουρνάρας μάς ενημέρωσε τις τελευταίες ημέρες. Υπάρχει πρόβλημα. Δεν λειτουργεί υποβοηθητικά», είπε ο κ. Βίτσας. Αν είναι έτσι και ήξεραν από τον Απρίλιο, γιατί όλο το προηγούμενο Σαββατοκύριακο άφηναν ανοικτό το ενδεχόμενο να μην πληρώσουν το ΔΝΤ; Δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: 1) Ηξεραν πράγματι ότι υπήρχαν τα λεφτά και μπορούσαν να πληρώσουν, αλλά έκαναν τους «τζάμπα μάγκες», ενισχύοντας όμως έτσι την αβεβαιότητα στη χώρα και την οικονομία.2) Δεν είχαν ιδέα για την ύπαρξη του λογαριασμού μέχρι πριν από λίγες ημέρες. Και λένε πως το γνώριζαν από τον Απρίλιο και από το ΔΝΤ για να πουν ότι ο Στουρνάρας το κράτησε μυστικό για να σαμποτάρει την κυβέρνηση. Ο,τι κι αν ισχύει, απλώς εκτίθενται…

Tίτλοι τέλους για τη χαλυβουργία Ηellenic Steel, στη Θεσσαλονίκη, αφού την Παρασκευή 8 Μαΐου έληξε και η παράταση της διαθεσιμότητας και ήδη 140 άτομα έχουν δηλώσει ότι οικειοθελώς αποχωρούν, αφού έτσι θα εισπράξουν κι ένα bonus με το οποίο θα καλυφθεί η απώλεια εισοδήματος που είχαν τους μήνες που ήταν σε διαθεσιμότητα. Από τα 183 άτομα που είχαν μείνει στην εταιρεία, θα συνεχίσουν περί τα 30 άτομα από το τεχνικό προσωπικό και ακόμη 18 του διοικητικού, για λόγους ασφαλείας και προστασίας των εγκαταστάσεων, αλλά και για να συνδράμουν στις διαδικασίες της εκκαθάρισης. Οι τελευταίοι εργαζόμενοι που μένουν θα αποχωρήσουν στις 31 Αυγούστου.

Μόνο αυξήσεις στα εισιτήρια

Την ένταξη των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών στον χαμηλότερο συντελεστή ΦΠΑ ζητάει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, επιχειρώντας να «προλάβει» μια πιθανή αύξηση. Σύμφωνα με τον ΣΕΕΝ, οι ακτοπλοϊκές εταιρείες αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και δεν μπορούν να απορροφήσουν τυχόν αύξηση της φορολογίας, μετακυλίοντας το σχετικό κόστος στους επιβάτες. Αυτό που δεν αναφέρει ο ΣΕΕΝ, είναι ότι οι τιμές του πετρελαίου και συνεπώς και των ναυτιλιακών καυσίμων, που αποτελούν το 50-60% του λειτουργικού κόστους των εταιρειών, έχουν υποχωρήσει κατακόρυφα κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, χωρίς όμως να υπάρξει ανάλογη υποχώρηση στις τιμές των εισιτηρίων.

Συζήτηση για στρατηγικές ανάπτυξης στον ΣΕΒ

Δημόσιο διάλογο για μια κοινή ευρωπαϊκή στρατηγική, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της ευρωπαϊκής επιχειρηματικής κοινότητας, διοργανώνει, για πρώτη φορά στο πλαίσιο της ετήσιας γενικής συνέλευσής του, ο ΣΕΒ, την προσεχή Δευτέρα. Η πρωτοβουλία αποτελεί συνέχεια των εντατικών σχέσεων με την ευρωπαϊκή επιχειρηματική κοινότητα που έχει καλλιεργήσει ο ΣΕΒ τον τελευταίο χρόνο, υπό την προεδρία του κ. Θεόδωρου Φέσσα, αναδεικνύοντας μέσα από αυτές την έμφαση που δίνει στην παραμονή της Ελλάδας στην Ευρωζώνη. Ο τίτλος της συζήτησης που θα διεξαχθεί στο πρωινό μέρος της Γενικής Συνέλευσης είναι «A Growth Strategy for Europe». Θα συμμετάσχουν ο πρόεδρος του Γερμανικού Συνδέσμου Βιομηχανιών, Ο. Γκρίλο, ο αντιπρόεδρος του Ισπανικού Συνδέσμου Βιομηχάνων, Χ. Γκονζάλες, ο γενικός διευθυντής της BUSINESSEUROPE, Μ. Μπέιρερ και ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Θεόδωρος Φέσσας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή