ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνεργασία με εταιρείες τεχνολογίας εξετάζει τώρα η Fiat Chrysler

06fiatttttt10

Η Fiat Chrysler αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο συνεργασίας με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά μπορεί να αντεπεξέλθει και μόνη της στις κοστοβόρες και υψηλές τεχνολογικές απαιτήσεις, όπως δήλωσε ο Μάικ Μάνλεϊ, διευθύνων σύμβουλος της ιταλοαμερικανικής εταιρείας.

Αφότου οι διαπραγματεύσεις για τη συγχώνευση της Fiat Chrysler με τη γαλλική Renault κατέρρευσαν τον Ιούνιο εν μια νυκτί, αφηνόταν να εννοηθεί ότι η Fiat Chrysler αναζητούσε νέο «μνηστήρα». Εχοντας πλέον τα καλύτερα από το αναμενόμενο οικονομικά αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου, ο Μάνλεϊ έσπευσε να διαψεύσει τις φήμες σχετικά με την απόγνωση της Fiat Chrysler να βρει συνεργάτη. «Στρατηγικά έχουμε ένα σταθερό μέλλον και σαφή σχέδια, στα οποία επενδύουμε και βρίσκονται σε εξέλιξη», όπως δήλωσε ο Μάνλεϊ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλοαμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ανοικτός στην επανέναρξη των διαπραγματεύσεων με τη Renault, ωστόσο δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να συνεργαστεί τελικά με άλλες εταιρείες και όχι αποκλειστικά με αυτοκινητοβιομηχανίες. «Το να πει κανείς ότι (η Renault) είναι η μόνη ευκαιρία, η απάντηση σε αυτή την ερώτηση θα ήταν ένα ξεκάθαρο όχι», όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μάνλεϊ, σύμφωνα με το Reuters.

Προσπαθώντας να αναδιαμορφώσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ευρώπη και να αυξήσει την κερδοφορία της, η Fiat Chrysler δεν αποκλείει τη συνεργασία με εταιρείες τεχνολογίας. «Υπάρχουν συνεργασίες, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν σε συγκεκριμένες τεχνολογίες», όπως δήλωσε την Κυριακή ο Μάνλεϊ. «Μπορείτε να δείτε συνεργασίες, οι οποίες δεν θα συνέβαιναν ποτέ στο παρελθόν», συμπλήρωσε. Εάν όλα τα σενάρια συνεργασίας αποτύχουν, ο Μάνλεϊ δήλωσε αισιόδοξος ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα αρκεστεί στις δικές της δυνάμεις.

Προς το παρόν και για τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια ο στόχος του Μάνλεϊ για τη Fiat Chrysler στην Ευρώπη είναι να αυξήσει τα περιθώρια κέρδους, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters. Προκειμένου να αυξηθούν τα περιθώρια κέρδους, ο Μάνλεϊ είναι διατεθειμένος να θυσιάσει τον αριθμό των πωλήσεων. «Τα περιθώρια κέρδους στην Ευρώπη είναι απολύτως κρίσιμα όσο διανύουμε τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια», δήλωσε ο Μάνλεϊ. Στη συνέχεια, ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας σκοπεύει να αυξήσει τον ρυθμό παραγωγής αυτοκινήτων στην Ιταλία και να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων στα ιταλικά εργοστάσια.