Παρίσι. Εντυπωσιακά υπήρξαν τα αποτελέσματα της L’Oreal, της μεγαλύτερης εταιρείας καλλυντικών στον κόσμο, η οποία παρουσιάζει διψήφια αύξηση κερδών για δέκατη ένατη χρονιά στην ιστορία της. Συγκεκριμένα, το οικονομικό έτος 2003 είχε άνοδο κερδών κατά 13,5%, επωφελούμενη από την προώθηση νέων προϊόντων και τη ζωηρή απήχηση αυτών αλλά και των παλαιότερων στις αναδυόμενες αγορές. Σε ανακοίνωσή της η L’Oreal, γνωστή για τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών (Fructis, L’Oreal) αλλά και για τα καλλυντικά της (Maybelline, Lancome), επισήμανε ότι τα καθαρά λειτουργικά της κέρδη, εξαιρουμένων φήμης, πελατείας και εκτάκτων εγγραφών, ανήλθαν στα 1,65 δισεκατομμύρια ευρώ από το 1,46 δισ. ευρώ προ ενός έτους.
Σημειωτέον, ότι η απόδοσή της υπερέβη τις προβλέψεις των αναλυτών, οι οποίες έφεραν τα κέρδη στα 1,61 δισ. ευρώ. Σημαντική συμβολή σε αυτά -και συγκεκριμένα κατά 420 εκατομμύρια ευρώ- είχαν και οι συμμετοχές της L’Oreal σε άλλες εταιρείες, όπως το 19,5% στη φαρμακοβιομηχανία Sanofi. Εάν, όμως, η τελευταία εξαγοράσει την Aventis, το μερίδιο της L’Oreal θα μειωθεί στο ήμισυ.
Το 2003 ο όμιλος κλήθηκε να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση της παγκόσμιας οικονομίας, τις δυσμενείς ανακατατάξεις στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, καθώς και τον πόλεμο στο Ιράκ, ο οποίος την υποχρέωσε να συμπιέσει την προώθηση των νέων της προϊόντων στο πρώτο και το τέταρτο τρίμηνο. Από τον Ιανουάριο και εντεύθεν η τιμή της μετοχής της έχει εμφανίσει άνοδο 4,5%, αλλά υστερεί κατά 1,2% έναντι των ανταγωνιστριών της. Χθες στις 9.09 ώρα Γκρίνουιτς, η τιμή είχε υποχωρήσει 1,8% στα 67,70 ευρώ και επρόκειτο για τη χειρότερη επίδοση του κλαδικού δείκτη.