Στην παροχή υπηρεσιών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, πρόσβασης στο Διαδίκτυο και παροχής τηλεοπτικού περιεχομένου στοχεύει η British Telecom Group μέσω της θυγατρικής BT Vision. Ανταγωνιστές της ΒΤ δεν θα είναι άλλες παρά οι NTL και BSkyB, που κυριαρχούν σήμερα στη βρετανική αγορά συνδρομητικής τηλεόρασης. Αντίθετα, όμως, με τις εταιρείες καλωδιακής ή συνδρομητικής τηλεόρασης, η BT Vision δεν σχεδιάζει στη χρέωση συνδρομής ή ελάχιστου μηνιαίου πάγιου για την παροχή υπηρεσιών, αλλά θα τιμολογεί κάθε υπηρεσία σε μεμονωμένη βάση. «Το 73% των Βρετανών δεν είναι συνδρομητές. Αν και θέλουν πρόσβαση σε πολλά κανάλια δεν είναι διατεθειμένοι να καταβάλλουν 30, 40 ή 50 στερλίνες κάθε μήνα», υπογράμμισε ο Ιαν Λίβινγκστον, επικεφαλής της BT Retail, ήτοι της μονάδας καταναλωτών της ΒΤ.
Αναλυτές της αγοράς θεωρούν πως ο στόχος για δύο έως τρία εκατομμύρια πελάτες και διασφάλιση κερδών μέχρι το 2010 είναι ένας «φιλόδοξος στόχος», τονίζοντας πως οι περισσότερες ευρωπαϊκές εταιρείες τηλεπικοινωνιών διαθέτουν ένα πελατολόγιο εκατοντάδων χιλιάδων ατόμων παρά το προβάδισμα από την ΒΤ. Η εταιρεία, πάντως, έχει καταλήξει σε συμφωνίες με κινηματογραφικά στούντιο και δισκογραφικές εταιρείες για την αξιοποίηση περιεχομένου, ενώ κατέληξε σε συμφωνία με την ιρλανδική εταιρεία συνδρομητικής τηλεόρασης Setanta για την παραχώρηση δικαιωμάτων ζωντανής μετάδοσης αγώνων του αγγλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.