Σταθεροποιημένη η αγορά των Capesize σε Απω Ανατολή ενώ διατηρούνται τα υψηλά επίπεδα στην πλευρά του Ατλαντικού.
Περιορισμένη και η κινητικότητα των Πάναμαξ με το ενδιαφέρον να εστιάζεται στις ναυλώσεις χρονικής περιόδου ιδιαίτερα σε Ειρηνικό.
Στα Capers η CHINA STEEL ναύλωσε το M/V «GRAND FORTUNE» 150,877 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1994, με παράδοση Κορέα 18-20 Δεκεμβρίου μέσω Αυστραλίας και επαναπαράδοση Ταϊβάν στα 57.000 δολάρια την ημέρα ενώ το Μ/V «NYMPHE» 151,330 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1992, με παράδοση Κίνα τέλη Δεκεμβρίου και για ίδιο κυκλικό ταξίδι ναυλώθηκε στα 53.000 δολάρια την ημέρα.
Στα Πάναμαξ στον Ειρηνικό η COSBULK με παράδοση 23-25 Δεκεμβρίου Κορέα μέσω Ινδονησίας και επαναπαράδοση Κίνα ναύλωσε το M/V «YONG LI» 74,382 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 36.000 δολάρια την ημέρα ενώ το M/V «SILVER PHOENIX» 74.500 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2006, με παράδοση 20-24 Δεκεμβρίου Ιαπωνία και επαναπαράδοση Βόρεια Ευρώπη – Μεσόγειο ναυλώθηκε στα 35.500 δολάρια την ημέρα.
Η OLDENDORFF με παράδοση Κίνα 20-22 Δεκεμβρίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το M/V «PADRE» 73.601 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, στα 35.000 δολάρια την ημέρα.
Στον Ατλαντικό η ATLAS BULK SHIPPING με παράδοση Αγγλία 20-22 Δεκεμβρίου μέσω Βαλτικής και επαναπαράδοση Βόρεια Ευρώπη – Μεσόγειο ναύλωσε το M/V «GREAT EAGLE» 74.143 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, στα 33.750 δολάρια την ημέρα ενώ η CARGILL με παράδοση Βέλγιο 20-25 Δεκεμβρίου μέσω Κόλπου Αμερικής και επαναπαράδοση Απω Ανατολή ναύλωσε το M/V «GREAT CENTURY» 73.747 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1999, στα 32,000 δολάρια την ημέρα.
Στα μικρότερα μεγέθη το M/V «IRIKA» 52,200 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, με παράδοση δυτική ακτή Ινδίας 20-25 Δεκεμβρίου και για χρονική διάρκεια ενός έτους ναυλώθηκε στα 28,000 δολάρια την ημέρα ενώ η ED&F MAN με παράδοση 1-10 Ιανουαρίου Απω Ανατολή και για χρονική διάρκεια 10-12 μήνες ναύλωσε το M/V «CORAL GLOBE» 43.200 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1994, στα 24.000 δολάρια την ημέρα.