Η βελτίωση κατά 123 μονάδες του δείκτη των CAPESIZE στις 19/6 υποδηλώνει ουσιαστικά σταθεροποιητική τάση και όχι αλλαγή κατεύθυνσης της αγοράς. Η πλευρά του Ατλαντικού παρουσιάζεται κινητικότερη, ενώ υποτονική παραμένει η εικόνα τους στην Απω Ανατολή. Η CARGILL λέγεται ότι ναύλωσε το M/V «GO PATORO» 150.108 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1991, παράδοση Κίνα 25-27 Ιουνίου μέσω Δυτ. Αυστραλίας στα 50.000 δολ. την ημέρα, ενώ η HMM ναύλωσε το M/V «LYDIA» 141.435 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1981, παράδοση Ινδονησία 23-26 Ιουνίου μέσω Χιλής στα 39.000 δολ. την ημέρα. H KLINE με παράδοση Κορέα 20-22 Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 5-7 μήνες ναύλωσε το M/V «OCEAN QUEEN» 171.015 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, στα 72.500 δολ. την ημέρα, ενώ η TMT ναύλωσε το M/V «FRONT STRIVER» 169.204 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1992, παράδοση επίσης Κορέα 1-5 Ιουλίου και για χρονική διάρκεια 8-10 μήνες στα 76.000 δολ. την ημέρα. H NYK με παράδοση Ιρλανδία 23-30 Ιουνίου και για κυκλικό ταξίδι Β. Ευρώπης ναύλωσε το M/V «CASTILLO DE VALVERDE» 174.200 τόνων dwt, στα 80.000 δολ. την ημέρα.
Η αγορά των Πάναμαξ
Σταθεροποιημένη η αγορά των Πάναμαξ με μικρή παρουσία νέων φορτίων και αριθμό ναυλώσεων, ενώ ο δείκτης τους παρουσίασε άνοδο κατά 91 μονάδες φθάνοντας συνολικά τις 5.431. H DAEBO ναύλωσε το M/V «MARITIME HARESHIO» 75.740 τόνων dwt, παράδοση 24-26 Ιουνίου Ταϊβάν και για δύο φορτοεκφορτώσεις επαναπαράδοση Σιγκαπούρη-Ιαπωνία στα 41.000 δολ. την ημέρα, ενώ η NORDEN με παράδοση Κορέα 25-30 Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το M/V «C. JOURNEY» 73.095 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1995, στα 42.000 δολ. την ημέρα. H DREYFUS με παράδοση Ιαπωνία 18-20 Ιουνίου και επαναπαράδοση Ταϊβάν ναύλωσε το M/V «ARETHUSA» 75.319 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 43.500 δολ. την ημέρα, ενώ η DAEBO ναύλωσε το M/V «SANTA BARBARA» 82.295 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2006, παράδοση Χονγκ Κονγκ τέλη Ιουνίου μέσω Ινδονησίας επαναπαράδοση Ταϊβάν στα 42.500 δολ. την ημέρα.
Στον Ατλαντικό
Η DAEBO ναύλωσε το M/V «PEARL OF JEBEL ALI» 75.157 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2002, παράδοση Ταϊβάν 25-30 Ιουνίου μέσω Ινδονησίας στα 41.000 δολ. την ημέρα, ενώ η CARGILL με παράδοση Ιαπωνία 22-25 Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το Μ/V «POSEIDON» 74.900 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2002, στα 46.000 δολ. την ημέρα. Στον Ατλαντικό η BUNGE με παράδοση 27-29 Ιουνίου Βραζιλία μέσω Ανατ. Ακτής Ν. Αμερικής επαναπαράδοση Β. Ευρώπη – Μεσόγειο ναύλωσε το M/V «DIMITRIS L» 73.193 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 45.000 δολ. την ημέρα και 835.000 δολ. αμοιβή ταξιδιού υπό έρμα ενώ το M/V «CORVIGLIA» 73.035 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1999, με άμεσες ημερομηνίες παράδοσης επίσης Βραζιλία και επαναπαράδοση Σιγκαπούρη-Ιαπωνία ναυλώθηκε στα 49.750 δολ. την ημέρα και 975.000 δολ. αμοιβή ταξιδιού υπό έρμα.
Στα μικρότερα μεγέθη η EITZEN με παράδοση Φιλιππίνες 22-25 Ιουνίου μέσω Βόρνεο και επαναπαράδοση Ανατ. Ακτή Ινδίας ναύλωσε το M/V «TARSUS» 52.180 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 41.250 δολ. την ημέρα.