Ξηρού Φορτίου: απουσία νέων φορτίων ιδιαίτερα σε Ειρηνικό

Ξηρού Φορτίου: απουσία νέων φορτίων ιδιαίτερα σε Ειρηνικό

2' 22" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η βελτίωση κατά 123 μονάδες του δείκτη των CAPESIZE στις 19/6 υποδηλώνει ουσιαστικά σταθεροποιητική τάση και όχι αλλαγή κατεύθυνσης της αγοράς. Η πλευρά του Ατλαντικού παρουσιάζεται κινητικότερη, ενώ υποτονική παραμένει η εικόνα τους στην Απω Ανατολή. Η CARGILL λέγεται ότι ναύλωσε το M/V «GO PATORO» 150.108 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1991, παράδοση Κίνα 25-27 Ιουνίου μέσω Δυτ. Αυστραλίας στα 50.000 δολ. την ημέρα, ενώ η HMM ναύλωσε το M/V «LYDIA» 141.435 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1981, παράδοση Ινδονησία 23-26 Ιουνίου μέσω Χιλής στα 39.000 δολ. την ημέρα. H KLINE με παράδοση Κορέα 20-22 Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 5-7 μήνες ναύλωσε το M/V «OCEAN QUEEN» 171.015 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, στα 72.500 δολ. την ημέρα, ενώ η TMT ναύλωσε το M/V «FRONT STRIVER» 169.204 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1992, παράδοση επίσης Κορέα 1-5 Ιουλίου και για χρονική διάρκεια 8-10 μήνες στα 76.000 δολ. την ημέρα. H NYK με παράδοση Ιρλανδία 23-30 Ιουνίου και για κυκλικό ταξίδι Β. Ευρώπης ναύλωσε το M/V «CASTILLO DE VALVERDE» 174.200 τόνων dwt, στα 80.000 δολ. την ημέρα.

Η αγορά των Πάναμαξ

Σταθεροποιημένη η αγορά των Πάναμαξ με μικρή παρουσία νέων φορτίων και αριθμό ναυλώσεων, ενώ ο δείκτης τους παρουσίασε άνοδο κατά 91 μονάδες φθάνοντας συνολικά τις 5.431. H DAEBO ναύλωσε το M/V «MARITIME HARESHIO» 75.740 τόνων dwt, παράδοση 24-26 Ιουνίου Ταϊβάν και για δύο φορτοεκφορτώσεις επαναπαράδοση Σιγκαπούρη-Ιαπωνία στα 41.000 δολ. την ημέρα, ενώ η NORDEN με παράδοση Κορέα 25-30 Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το M/V «C. JOURNEY» 73.095 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1995, στα 42.000 δολ. την ημέρα. H DREYFUS με παράδοση Ιαπωνία 18-20 Ιουνίου και επαναπαράδοση Ταϊβάν ναύλωσε το M/V «ARETHUSA» 75.319 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 43.500 δολ. την ημέρα, ενώ η DAEBO ναύλωσε το M/V «SANTA BARBARA» 82.295 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2006, παράδοση Χονγκ Κονγκ τέλη Ιουνίου μέσω Ινδονησίας επαναπαράδοση Ταϊβάν στα 42.500 δολ. την ημέρα.

Στον Ατλαντικό

Η DAEBO ναύλωσε το M/V «PEARL OF JEBEL ALI» 75.157 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2002, παράδοση Ταϊβάν 25-30 Ιουνίου μέσω Ινδονησίας στα 41.000 δολ. την ημέρα, ενώ η CARGILL με παράδοση Ιαπωνία 22-25 Ιουνίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναύλωσε το Μ/V «POSEIDON» 74.900 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2002, στα 46.000 δολ. την ημέρα. Στον Ατλαντικό η BUNGE με παράδοση 27-29 Ιουνίου Βραζιλία μέσω Ανατ. Ακτής Ν. Αμερικής επαναπαράδοση Β. Ευρώπη – Μεσόγειο ναύλωσε το M/V «DIMITRIS L» 73.193 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 45.000 δολ. την ημέρα και 835.000 δολ. αμοιβή ταξιδιού υπό έρμα ενώ το M/V «CORVIGLIA» 73.035 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1999, με άμεσες ημερομηνίες παράδοσης επίσης Βραζιλία και επαναπαράδοση Σιγκαπούρη-Ιαπωνία ναυλώθηκε στα 49.750 δολ. την ημέρα και 975.000 δολ. αμοιβή ταξιδιού υπό έρμα.

Στα μικρότερα μεγέθη η EITZEN με παράδοση Φιλιππίνες 22-25 Ιουνίου μέσω Βόρνεο και επαναπαράδοση Ανατ. Ακτή Ινδίας ναύλωσε το M/V «TARSUS» 52.180 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 41.250 δολ. την ημέρα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή