EN ΣΥΝΤΟΜΙΑ

2' 2" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τέλος 2007 η δοκιμαστική πτήση του B787 από την Βoeing

Η αμερικανική εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών Boeing ανέβαλε για το τέλος του 2007 την πρώτη δοκιμαστική πτήση του μελλοντικού της μεγάλου πολιτικού αεροσκάφους, του B787, λόγω των δύο προβλημάτων που προέκυψαν κατά την τελική συναρμολόγηση, διαβεβαίωσε όμως ότι μπορεί να παραδώσει το πρώτο αεροσκάφος τον Μάιο του 2008, όπως είχε προγραμματιστεί. Πάντως, μια νέα δοκιμαστική πτήση μέσα στην διορία αυτή «θα μας επιτρέψει να τηρήσουμε τα χρονοδιαγράμματα για την πρώτη παράδοση τον Μάιο του 2008», διαβεβαίωσε ο Μάικ Μπερ, ο υπεύθυνος του προγράμματος Β787 της Βoeing.

Συνεργασία Toyota και Sony

Οι ιαπωνικές Toyota και Sony, δυο από τα ισχυρότερα τεχνολογικά εμπορικά σήματα, συνεργάζονται στον τομέα της ρομποτικής για την ανάπτυξη «καινοτόμου και ευφυούς», όπως αναφέρουν, μονοθέσιου οχήματος. Ωστόσο, δεν υπάρχουν σχέδια για την επανεκκίνηση του προγράμματος Aibo, το ρομπότ-σκύλο. Η τεχνολογία της Sony γύρω από το Aibo και του μωρού Qrio θα παραμένει εντός των πυλών της εταιρείας δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Μattel: νέα ανάκληση παιχνιδιών

Η Mattel, η μεγαλύτερη βιομηχανία παιχνιδιών στον κόσμο, προχώρησε χθες στην τρίτη κατά σειρά ανάκληση σειράς παιχνιδιών, τα οποία ενδέχεται να είναι επικίνδυνα για την υγεία των παιδιών. Ανακάλεσε συγκεκριμένα τα 3/4 ενός εκατομμυρίου παιχνιδιών διακοσμημένων με χρώματα που περιέχουν μόλυβδο σε υψηλότερα από τα επιτρεπτά επίπεδα. Μεταξύ των παιχνιδιών συγκαταλέγονται κούκλες Barbie και τρενάκια. Η βιομηχανία αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη αλλά υπογράμμισε ότι τα προβλήματα ήρθαν στην επιφάνεια επειδή εισήγαγε προσφάτως αυστηρότερους ελέγχους προδιαγραφών ποιότητας. Υπενθυμίζεται ότι τον τελευταίο μήνα έχει ανακαλέσει 18 εκατομμύρια παιχνίδια κινεζικής κατασκευής πάντα εξ αιτίας της περιεκτικότητας των χρωμάτων τους σε μόλυβδο. Παράλληλα, έχει καλέσει τους γονείς να επιστρέψουν άλλα είδη με ενσωματωμένους μικρούς μαγνήτες που ενδέχεται να συνδέονται πολύ χαλαρά.

Η Yahoo φλερτάρει την ΒlueLithium

Σε μια ακόμη εξαγορά προχωρεί η μηχανή αναζήτησης στο Διαδίκτυο Yahoo ενισχύοντας τις υπηρεσίες της προς τις διαφημιστικές εταιρείες με την BlueLithium, εταιρεία προώθησης στην αγορά μέσω Διαδικτύου, έναντι 300 εκατομμυρίων δολαρίων. Πρόκειται για εταιρεία που ιδρύθηκε το 2004 και παρέχει τεχνολογία ικανή να διευκολύνει τις διαφημιστικές να ανταποκρίνονται καλύτερα στις απαιτήσεις των χρηστών. Είναι η τελευταία μιας σειράς εξαγορών στις οποίες προχώρησε η Yahoo στην προσπάθειά της να ανακτήσει το έδαφος που έχασε με την κυριαρχία της μηχανής αναζήτησης Google. Υπενθυμίζεται ότι τα κέρδη της Yahoo υποχωρούν σταθερά τα τελευταία έξι τρίμηνα με αποτέλεσμα να παραιτηθεί τον Ιούνιο ο τότε επικεφαλής της Τέρι Σεμέλ. Ο νέος επικεφαλής, Τζέρι Γιανγκ, επεξεργάζεται «στρατηγικό σχέδιο» για τη βελτίωση της απόδοσης της εταιρείας.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή