ΞΗΡΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ: Εντονο ενδιαφέρον για ναυλώσεις

ΞΗΡΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ: Εντονο ενδιαφέρον για ναυλώσεις

2' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ευχάριστη διαπίστωση αποτελούν τα επίπεδα και η δυναμική της αγοράς έχοντας αγνοήσει τη γνωστή «ραθυμία» η οποία συνήθως επικρατεί κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου.

Εντονο το ενδιαφέρον για ναυλώσεις χρονικής διάρκειας τόσο στα CAPESIZE πλοία όσο και στα Πάναμαξ. Η αγορά ομιλεί για ετήσιες ναυλώσεις πλοίων CAPESIZE στα 115,000 δολ.την ημέρα, διετείς στα 100,000 δολ. και πενταετείς στα 65,000 δολ. αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη της αγοράς στην μελλοντική της πορεία.

Αρκετές ναυλώσεις σε Ατλαντικό τόσο κυκλικών ταξιδίων όσο και προορισμού Απω Ανατολή ενώ ίδια εικόνα επικρατεί και στην Απω Ανατολή τόσο για κυκλικά ταξίδια όσο και με προορισμό Ατλαντικό.

Η OLDENDORFF με παράδοση Κίνα 8-15 Σεπτεμβρίου μέσω Βραζιλίας και επαναπαράδοση Αραβικό Κόλπο ναύλωσε το M/V «MADEIRA» 177,000 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2007, στα 125,000 δολ.την ημέρα δικαίωμα επαναπαράδοσης Κίνα στα 136,000 δολ.την ημέρα ενώ η MORGAN STANLEY με παράδοση επίσης Κίνα 5-12 Οκτωβρίου και για χρονική διάρκεια 11-13 μήνες ναύλωσε το M/V «MINERAL LONDON» 173,949 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2006, στα 115,000 δολ.την ημέρα.

Η RIO TINTO ναύλωσε το M/V «STAR ZULU» 170,697 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1986, με παράδοση Φιλιππίνες 5-7 Σεπεμβρίου μέσω δυτ. Αυστραλίας και επαναπαράδοση Κίνα στα 110,000 δολ.την ημέρα ενώ η CTM και για χρονική διάρκεια 5-7 μήνες ναύλωσε το M/V «PACIFIC CONFIDENCE» 180,181 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, παράδοση Κίνα τέλη Σεπτεμβρίου στα 128,888 δολ.την ημέρα.

Η NCS με παράδοση Απω Ανατολή αρχές Οκτωβρίου και για χρονική διάρκεια 2 έτη ναύλωσε το M/V «ANANGEL EXPLORER» 171,027 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2007, στα 97,500 δολ. την ημέρα ενώ η COSBULK με παράδοση Β. Ευρώπη τέλη Σεπτεμβρίου-αρχές Οκτωβρίου και για χρονική διάρκεια 7-9 μήνες ναύλωσε το M/V «THALASSINI NIKI» 170,800 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, στα 132,000 δολ.την ημέρα.

Στην Απω Ανατολή και στα Πάναμαξ η CARGILL με παράδοση Κίνα 8-10 Σεπτεμβρίου και επαναπαράδοση Σιγκαπούρη-Ιαπωνία ναύλωσε το M/V «CENTURY STAR» 75,318 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2003, στα 58,000 δολ.την ημέρα ενώ το M/V «MARIA BOTTIGLIERI» 75,265 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1995, με παράδοση επίσης Κίνα 9-11 Σεπτεμβρίου και για χρονική διάρκεια 4-6 μήνες ναυλώθηκε στα 64,000 δολ.την ημέρα.

Η SINOCHART με παράδοση Απω Ανατολή αρχές Οκτωβρίου και για χρονική διάρκεια 11-13 μήνες ναύλωσε το M/V «THETIS» 73,583 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2004, στα 60,250 δολ. την ημέρα ενώ το M/V «NAVIOS ORION» 76,602 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2005, παράδοση Σιγκαπούρη 8-10 Σεπτεμβρίου μέσω Δυτ. Αυστραλίας και επαναπαράδοση Κίνα ναυλώθηκε στα 68,000 δολ.την ημέρα.

Στον Ατλαντικό η CARGILL με παράδοση Ισπανία 9-11 Σεπτεμβρίου μέσω ανατ. ακτής Ν. Αμερικής και επαναπαράδοση Β. Ευρώπη-Μεσόγειο ναύλωσε το Μ/V «ROSALIA D’AMATO» 74,710 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, στα 69,000 δολ. την ημέρα ενώ η BUNGE με παράδοση Πασέρο αρχές Σεπτεμβρίου μέσω Κόλπου Αμερικής και επαναπαράδοση Μεσόγειο ναύλωσε το M/V «DRIN» 73,087 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 1996, στα 64,500 δολ.την ημέρα.

Η EDF MAN ναύλωσε το M/V«ATAMAN» 72,867 τόνων dwt, έτους ναυπήγησης 2001, παράδοση RICHARDS BAY (N. Αφρική) 19-24 Σεπτεμβρίου και επαναπαράδοση Β. Ευρώπη-Μεσόγειο στα 51,750 δολ.την ημέρα και 710,000 δολ. αμοιβή ταξιδίου υπό έρμα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή