Η UBS προβλέπει ανάκαμψη διαφημιστικών δαπανών το 2010

Η UBS προβλέπει ανάκαμψη διαφημιστικών δαπανών το 2010

45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η έρευνα της UBS σχετικά με τις προοπτικές της διαφημιστικής βιομηχανίας αναφέρει ότι οι συνολικές διαφημιστικές δαπάνες θα υποχωρήσουν κατά -9,6% το 2009, προτού ανακάμψουν με ρυθμό 3,9% το 2010 και 6,9% το 2011. Το Διαδίκτυο και οι αναπτυσσόμενες αγορές θα επωφεληθούν περισσότερο από την ανάκαμψη. Στην Ευρώπη, η ανάπτυξη για τα τρία χρόνια θα είναι -11,5%, 2,8%, 6,8% αντίστοιχα.

Παρ’ όλο που ο κλάδος εξακολουθεί να δέχεται διαρθρωτικές πιέσεις εξαιτίας της ψηφιακής επανάστασης, η έκθεση υπολογίζει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα της πρόσφατης πτώσης των διαφημιστικών δαπανών ήταν κυκλικής φύσης, και ότι οι χαμένες δαπάνες αναμένεται να ανακτηθούν μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, σηματοδοτώντας μία ταχύτερη του αναμενομένου ανάκαμψη. Η τηλεόραση και τα διαδικτυακά μέσα προβλέπεται να επωφεληθούν περισσότερο από μία διατηρητέα κυκλική άνοδο. Οι εταιρείες που παρουσιάζονται καλύτερα εξοπλισμένες να επωφεληθούν από την άνοδο είναι το αμερικανικό δίκτυο CBS, το βρετανικό ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο ITV και o κινεζικός διαδικτυακός τόπος Sohu.com.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή