Με βραδύτερο ρυθμό η ανάπτυξη των τρένων υψηλής ταχύτητας

Με βραδύτερο ρυθμό η ανάπτυξη των τρένων υψηλής ταχύτητας

53" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η ανάπτυξη που γνώρισε το σιδηροδρομικό δίκτυο των τρένων υψηλής ταχύτητας στην Κίνα, υπό τον προηγούμενο υπουργό, Λιου Ζιτσούν, ήταν θεαματική. Υπερέβη ακόμη και το φημισμένο δίκτυο ταχύτατων τρένων της Ιαπωνίας και κατέλαβε την πρώτη θέση στον κόσμο, με μήκος 8.400 χιλιομέτρων. Στα σχέδια του Λιου, που αποπέμφθηκε τον Μάρτιο ως ύποπτος διαφθοράς, ήταν η περαιτέρω επέκταση του δικτύου στο ιλιγγιώδες μήκος των 50.000 χλμ. μέχρι το 2015. Η κινεζική κυβέρνηση αναθεώρησε την έκταση των επενδύσεών της στον κλάδο, αλλά σίγουρα δεν σκοπεύει να τον εγκαταλείψει. Σύμφωνα με το κρατικό Ινστιτούτο Αποτελεσματικών Μεταφορών, «η θέση της κυβέρνησης είναι πως οι κατασκευές υποδομών για τρένα μεγάλης ταχύτητας θα συνεχισθεί, αλλά με βραδύτερο ρυθμό και με πιο υπεύθυνη έρευνα». Ακόμη και το αναθεωρημένο σχέδιο που παρουσίασε ο νέος υπουργός παραμένει εντυπωσιακό. Σύμφωνα με τον νέο υπουργό, Σενγκ Γκουανγκτζού, το καινούργιο σχέδιο θα είναι λιγότερο φιλόδοξο και θα περιορισθεί στα 45.000 χλμ. Το υπουργείο Σιδηροδρόμων της Κίνας είναι ήδη υπερχρεωμένο και βάσει του νέου σχεδιασμού επενδύσεων σκοπεύει να δαπανήσει περί τα 2,8 τρισ. γουάν για το έργο μέχρι το 2015.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή