Έρευνα: Πιο κερδοφόρες οι εξαγωγές από τις εγχώριες αγορές

Έρευνα: Πιο κερδοφόρες οι εξαγωγές από τις εγχώριες αγορές

1' 39" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Αύξηση των πωλήσεων ή των κερδών τους καταγράφουν οι περισσότερες εξαγωγικές εταιρείες παγκοσμίως σε σχέση με τις εταιρείες που επικεντρώνονται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά, όπως προκύπτει από έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία Regus.

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, οι εταιρείες εξαγωγών παγκοσμίως καταγράφουν, κατά τους τελευταίους δώδεκα μήνες, αύξηση των κερδών τους σε ποσοστό 48%, επαληθεύοντας το προβάδισμά τους έναντι του αντίστοιχου 36% των εταιρειών που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά.

Παρόλο που η πρόσβαση σε μεγαλύτερο σύνολο υποψήφιων πελατών συμβάλλει στην επιτυχή πορεία των εξαγωγέων, η έρευνα επιβεβαιώνει επιπλέον ότι η παρουσία μιας εταιρείας στη χώρα όπου βρίσκονται οι πελάτες ή το αγοραστικό κοινό της παρουσιάζει επίσης αρκετά πλεονεκτήματα.

Συγκεκριμένα, το 87% των ελληνικών επιχειρήσεων αναφέρει ότι κατανοεί καλύτερα τους πελάτες και τις αγορές στις οποίες απευθύνεται όταν η έδρα τους βρίσκεται σε κοντινή σε αυτούς τοποθεσία. Οι επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά στους πελάτες μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους (79%) και να βελτιώσουν τα ποσοστά διατήρησης των πελατών τους (79%).

Ωστόσο, η επέκταση στο εξωτερικό αποτελεί μεγάλο βήμα για τις επιχειρήσεις καθώς ενδέχεται να προκύψουν δυσκολίες σε περίπτωση που δεν υπάρχει η κατάλληλη υποστήριξη. Πιο συγκεκριμένα, οι ελληνικές εταιρείες αναφέρουν ότι πέραν της γνωριμίας με πελάτες, η χρησιμότητα των κρατικών εμπορικών αποστολών έγκειται στο ότι μπορούν να τους βοηθήσουν να επεκταθούν στο εξωτερικό παρέχοντας συμβουλές σε νομικά και κανονιστικά θέματα (σε ποσοστό 50%).

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι ελληνικές εταιρείες υποστηρίζουν ότι:

– Μέσω της εγγύτητας με τους πελάτες τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των στρατηγικών μάρκετινγκ (79%).

– Το 77% των εταιρειών υποστηρίζει ότι οι εγκαταστάσεις που βρίσκονται κοντά στους πελάτες συμβάλλουν στην αποτελεσματικότερη επίλυση τυχόν προβλημάτων και ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη.

– Η γνωριμία με οργανώσεις/ενώσεις τοπικών επιχειρήσεων δια της κρατικής οδού (45%) και η παροχή συμβουλών σχετικά με φορολογικά ζητήματα (45%) θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει επιχειρήσεις που σχεδιάζουν την επέκτασή τους στο εξωτερικό.

– Σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις (40%) δηλώνουν ότι θα έβρισκαν χρήσιμο έναν κατάλογο με κατάλληλα μέρη για δικτύωση.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή