Ρεκόρ πωλήσεων το Πάσχα στις ΗΠΑ

Ρεκόρ πωλήσεων το Πάσχα στις ΗΠΑ

1' 48" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η περίοδος του Πάσχα δεν είναι τόσο σημαντική για τους εμπόρους όσο τα Χριστούγεννα, παρ’ όλα αυτά ο τζίρος τους αυξάνεται σημαντικά, ιδίως όταν το Πάσχα πέφτει αργά. Στις ΗΠΑ οι καταναλωτές ετοιμάζονται να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα από κάθε άλλη φορά για αγορά φαγητών, γλυκών και πασχαλινών δώρων γενικότερα. Στη Γερμανία, οι έμποροι έχουν γεμίσει τα ράφια τους με παιχνίδια και γλυκίσματα και τα σούπερ μάρκετ με σπεσιαλιτέ κάθε είδους.

Οι Αμερικανοί καταναλωτές προβλέπεται πως θα δαπανήσουν 18,4 δισ. δολ. την εορταστική περίοδο, δαπάνη αυξημένη κατά 6% σε σύγκριση με το 2016, ποσό που αποτελεί ρεκόρ στα 14 χρόνια που τηρεί το σχετικό αρχείο η Εθνική Ομοσπονδία Εμπορίου (NRF) των ΗΠΑ. «Οι περισσότεροι καταναλωτές είχαν σχεδόν ένα μήνα παραπάνω στη διάθεσή τους ώστε να ψωνίσουν για το Πάσχα. Μέχρι τότε ο καιρός θα είναι πολύ καλύτερος από το περυσινό Πάσχα, που είχε πέσει τρεις εβδομάδες νωρίτερα», λέει ο κ. Μάθιου Σάι, πρόεδρος της Ομοσπονδίας. Ετσι οι καταναλωτές θα έχουν διάθεση να δαπανήσουν χρήματα και για προϊόντα, όπως ρούχα, είδη κήπου κτλ., που θα χρησιμοποιήσουν την άνοιξη εκτός από τα προϊόντα που έχουν άμεση σχέση με τη γιορτή του Πάσχα, όπως φαγητά, γλυκά και είδη διακόσμησης, προσθέτει ο κ. Σάι.

Οι καταναλωτές προβλέπεται πως θα δαπανήσουν 5,8 δισ. δολάρια για φαγητό, 3,3 δισ. για ρούχα, 2,9 δισ. για δώρα και 2,6 δισ. για γλυκά. Στη Γερμανία ακόμη και τα εκπτωτικά σούπερ μάρκετ έχουν γεμίσει τα ράφια τους με φαγητά γκουρμέ. «Το Πάσχα δεν είναι μεν τα νέα Χριστούγεννα, ωστόσο δίνει σημαντική ώθηση στο εμπόριο», λέει στην ελληνική υπηρεσία της Deutsche Welle ο κ. Βόλφγκανγκ Αλντβαρντ, από την εταιρεία έρευνας αγοράς GfK. Τα εμπορεύματα που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση στη Γερμανία την περίοδο του Πάσχα είναι τα γλυκίσματα και τα παιχνίδια. «Καμιά άλλη εβδομάδα του περυσινού χρόνου δεν είχαν ξοδέψει οι Γερμανοί περισσότερα χρήματα για γλυκά απ’ ό,τι τη Μεγάλη Εβδομάδα», εξηγεί ο κ. Μίχαελ Γκρις από την εταιρεία έρευνας αγοράς Nielsen. Οι Γερμανοί καταναλωτές ξοδεύουν περίπου 450 εκατ. ευρώ για σοκολατένια πασχαλινά αυγά και άλλα γλυκά. Οταν δε το Πάσχα πέφτει αργά, τότε οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα χρήματα γιατί αγοράζουν και είδη που θα χρησιμοποιήσουν στην εξοχή ή στον κήπο τους.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή