ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ

2' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

ΚΟΑ, Αμνηστία ζητούν χορηγούς

Το χορηγικό δίκτυο «ΠΙ ΑΡ», θυγατρική εταιρεία της «Ινκαμ» στο πλαίσιο της ανάπτυξής του, ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας του με την Κρατική Ορχήστα Αθηνών και το ελληνικό τμήμα της «Διεθνούς Αμνηστίας». Η ΚΟΑ και η Διεθνής Αμνηστία ανέθεσαν στην Πι Αρ τη διερεύνηση της αγοράς με σκοπό την εξεύρεση χορηγών για τις δραστηριότητές τους.

Η νέα καμπάνια Amita Ρlus

Ο δημιουργικός σχεδιασμός της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας της «Amita Plus» πραγματοποιήθηκε από την διαφημιστική εταιρεία «Magnet» και η παραγωγή της από την εταιρεία «Stefi Productions». Στόχος ήταν η προβολή της αγνότητας και της αξίας των συστατικών του χυμού και να τονιστούν τα χαρακτηριστικά και οι διαθέσεις που προκαλεί. Η όλη επικοινωνιακή προσέγγιση ενισχύεται και πιστοποιείται με «infomercials» και έντυπες καταχωρίσεις.

Βραβείο νεανικής διαφήμισης

Στο πλαίσιο του συνεδρίου «Youth Advertising & Marketing Conference» που διοργάνωσε το περιοδικό «Marketing Week» απονεμήθηκε το βραβείο «Youth Advertising Campaigof the Year» στην «McCann-EricksoAthens» για την καμπάνια των «Goodys», μια καμπάνια που επίσης έχει βραβευθεί από το 11ο Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης.

«Φάε – Μίλα» από τη Μomentum

Τη νέα προωθητική καμπάνια των «Goody’s» με τίτλο «Φάε – Μίλα» όπου ο καταναλωτής προϊόντων της εταιρείας παίρνει δώρο μια τηλεφωνική κάρτα δωρεάν χρόνου ομιλίας μέχρι και 5 λεπτών επιμελήθηκε η «Momentum» (BTL Dpt. της McCan- ΕricksoΑthens).

Το δημιουργικό της Leo Βurnett

Η «Leo Burnett» επενδύει στην αναδιοργάνωση του δημιουργικού της τμήματος, ενισχύοντάς το με τρεις καταξιωμένους δημιουργικούς διευθυντές: τη Δάφνη Ζαννιά, προερχόμενη από τη BBDO Athens, την Αννα Στυλιανάκη από τη Γνώμη/FCΒ και τον Δημήτρη Δρυ από τη Bates Ηellas.

Ψηφιακός αποκωδικοποιητής Νokia

Η «Ashley & Holmes» επικοινωνεί το νέο ψηφιακό αποκωδικοποιητή «ΝΟΚΙΑ Mediamaster 9800S», της «Nokia Home Communications», εταιρείας που εξειδικεύεται σε δορυφορικούς δέκτες και αποκωδικοποιητές και διανέμει τα προϊόντα της στην ελληνική αγορά. Η καμπάνια έχει τίτλο «Για ψηφιακή τηλεόραση χωρίς όρια» γιατί ο «ΝΟΚΙΑ Mediamaster 9800S» είναι ο μοναδικός αποκωδικοποιητής που έχει δυνατότητα σύνδεσης και με τη Nova και με τον Alpha Digital. Η διαφημιστική επικοινωνία περιλαμβάνει καταχωρίσεις στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο και τηλεοπτικό σποτ διαρκείας 26” παραγωγή της «Le Spot Ρroductions».

Ο διακεκριμένος καθηγητής Τζορτζ Γκέρμπνερ μας καλεί να οργανωθούμε σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο, σε ομάδες που αποτελούνται από θεωρητικούς των ΜΜΕ, σε ομάδες πολιτών που θα ενεργοποιηθούν στον χώρο, να ανταλλάξουμε απόψεις με την ένωση που συμμετέχει κι αυτός, την «Κίνηση για το Πολιτισμικό Περιβάλλον», να συμβουλευτεί ο ένας τον άλλον για το πώς θα απαιτήσουμε και παράλληλα θα βοηθήσουμε τους συνανθρώπους μας να κάνουμε ένα πολιτισμικό περιβάλλον στο οποίο γεννιούνται τα παιδιά μας περισσότερο ελεύθερο, περισσότερο διαφοροποιημένο, περισσότερο δίκαιο, περισσότερο ισότιμο για περισσότερες ομάδες, για περισσότερες ανάγκες, για ένα μεγαλύτερο φάσμα εθνικών και πολιτιστικών συμφερόντων σε κάθε χώρα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή