Ο ΟΛΠ προσπαθεί να χαράξει πορεία χωρίς αναταράξεις

Ο ΟΛΠ προσπαθεί να χαράξει πορεία χωρίς αναταράξεις

11' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ουδείς, ασφαλώς, θα μπορούσε να ισχυρισθεί ότι ο ΟΛΠ «καλοπέρασε» τα τελευταία χρόνια. Επιχείρηση κολοσσιαία για τα ελληνικά δεδομένα, θα μπορούσε να έχει αναπτυχθεί πολύ πιο εύκολα απ’ ότι οποιαδήποτε άλλη, δεδομένου ότι υπήρχε η υποδομή και μια θεώρηση σχεδόν «μονοπωλιακή» σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του Οργανισμού. Αντ’ αυτού, όμως, με το που εισήχθη η εταιρεία στο Χ.Α. «άρχισαν τα όργανα». Εγιναν λάθη, έγιναν κακοί χειρισμοί, επεστρατεύθη ο κ. Γιαννής, που άφησε μια αξιόλογη καριέρα στις Βρυξέλλες και ανέλαβε τον ΟΛΠ. Η εμμονή, όμως, του υπουργείου στη «δυαρχία», με έναν πρόεδρο «παλαιάς» κοπής και έναν διευθύνοντα νεωτεριστή δεν απέδωσε. Ετσι φθάσαμε στην απομάκρυνση του διδύμου Γιαννή-Γκόνη και την τοποθέτηση των κ. Σαμόλη και Αναστασόπουλου, που μετείχαν ήδη στο Δ.Σ. του Οργανισμού. Σημερα μιλά στην «Κ» ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Νίκος Αναστασόπουλος. Ανθρωπος που προέρχεται από τον ιδιωτικό τομέα, με θητεία επιτυχημένη σε μεγάλες επιχειρήσεις. Ενα χρόνο ήδη στο τιμόνι του ΟΛΠ και, χωρίς αναταράξεις, το σκάφος προσπαθεί να χαράξει πορεία. Δεν είναι, ασφαλώς, εύκολο μετά τόσες αναποδιές. Ωστόσο, μέχρι στιγμής τα πράγματα πηγαίνουν καλά… Ο Ν. Αναστασόπουλος υπόσχεται ότι τα «Ποσειδώνια 2008» θα γίνουν στο νέο Εκθεσιακό Κέντρο του ΟΛΠ, στο «Παλατάκι», ενώ ξεκαθαρίζει ότι ο κρατικισμός και οι «εργατοπατέρες», όπου κι αν ανήκουν πολιτικά, δεν έχουν θέση στον ΟΛΠ Α.Ε.

– Ποια είναι, πιστεύετε, η κυριότερη διαφορά στη λειτουργία του ΟΛΠ, σε σύγκριση με την κατάσταση που παραλάβατε;

– Η νέα διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε., αναλαμβάνοντας τα καθήκοντά της από 1/2/2005, αφού διαπίστωσε την αδυναμία ανταπόκρισης του λιμανιού του Πειραιά στις σημερινές απαιτήσεις του ελεύθερου ανταγωνισμού στον εμπορικό τομέα του λιμανιού, καθώς και τη μη ανθρωποκεντρική λειτουργία του επιβατικού τομέα του λιμανιού, προχώρησε στη λήψη σειράς μέτρων για βελτίωση τόσο της παραγωγικότητας, όσο και της καλύτερης ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στον επιβάτη. Συγκεκριμένα:

– Αντιμετώπισε και επέλυσε το μείζον πρόβλημα της σύνθεσης των εργατικών ομάδων, που ταλάνιζε τον ΟΛΠ επί δεκαετίες.

– Αντιμετώπισε το πρόβλημα της ανησυχητικά διογκούμενης υπερωριακής απασχόλησης του προσωπικού, διαφοροποιώντας συνθέσεις και νοοτροπίες της δεκαετίας του ’70.

– Ενίσχυσε το προσωπικό της εταιρείας με την πρόσληψη έκτακτων λιμενεργατών, που λόγω των χρονοβόρων και δύσκαμπτων διαδικασιών ΑΣΕΠ υπήρχε έλλειψη, με συνέπεια να αδυνατεί ο ΟΛΠ να ανταποκριθεί στις αιτούμενες φορτοεκφορτωτικές εργασίες. Δυστυχώς η παραμονή του ΟΛΠ στις διαδικασίες ΑΣΕΠ με τον νέο νόμο περί ΔΕΚΟ θα αποτελέσει σοβαρό εμπόδιο και στο μέλλον να διαμορφώνει ελεύθερα τα κόστη του μέσω επιλεγμένων και ελευθέρων προσλήψεων από την αγορά εργασίας.

– Προχώρησε σε συνολική αναδιοργάνωση της λειτουργίας των υπηρεσιών, διαμορφώνοντας νέο σύγχρονο και ευέλικτο Κανονισμό Εσωτερικής Οργάνωσης & Λειτουργίας (ΚΕΟΛ), ο οποίος μέσω συγχωνεύσεων και καταργήσεων επιφέρει μείωση των προβλεπόμενων οργανικών θέσεων από 2.500 σε 1.600.

– Λαμβάνει μέτρα για τον μετασχηματισμό της κακώς εννοούμενης νοοτροπίας δημόσιου τομέα των εργαζομένων, ώστε να ενεργοποιηθούν σε ρυθμούς ανώνυμης εταιρείας και να εμφορούνται από την αναγκαιότητα εξυπηρέτησης του πελάτη στο εμπορικό λιμάνι και του επιβάτη στα επιβατικά.

– Εφάρμοσε στο Container Terminal του λιμένα Πειραιά σύγχρονο τρόπο εξυπηρέτησης των πλοίων μέσω «rendez vous», το οποίο αποτελούσε χρόνιο αίτημα των εταιρειών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

– Υλοποίησε πρόγραμμα περιστολής δαπανών για υπερωρίες, ταξίδια, δημόσιες σχέσεις κ.λπ. και πρόγραμμα επίτευξης οικονομιών κλίμακας στις περισσότερες δραστηριότητες της εταιρείας, καθώς επίσης δρομολόγησε τις διαδικασίες είσπραξης των επισφαλών απαιτήσεων για την εξυγίανση των οικονομικών της εταιρείας. Στην προσπάθεια για γενικό νοικοκύρεμα αντιμετωπίζονται τα προβλήματα ρύπανσης θαλάσσιου περιβάλλοντος και ασφάλειας της ναυσιπλοΐας με την ανέλκυση και απομάκρυνση επικίνδυνων και επιβλαβών εγκαταλελειμμένων – ημιβυθισμένων πλοίων και ναυαγίων, ώστε σύντομα να απομακρυνθούν από τη λιμενική περιοχή.

– Προχωρεί στην κατασκευή της μεταλλικής πεζογέφυρας που θα συνδέει το λιμάνι με τον σταθμό ΗΣΑΠ, το οποίο θα αποτελέσει έργο-ορόσημο για το λιμάνι και την πόλη του Πειραιά.

– Προχωρεί επίσης στη δρομολόγηση δράσεων και παρεμβάσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση της διακίνησης του επιβατικού κοινού κατά την προσεχή θερινή περίοδο, όπως αναλυτικά παραθέτω παρακάτω.

– Ποια είναι τα σχέδια για το άμεσο μέλλον και πώς εξελίσσεται (αν υπάρχει, φυσικά) ο μακροχρόνιος σχεδιασμός για το λιμάνι;

– Το πενταετές επενδυτικό πρόγραμμα του ΟΛΠ Α.Ε., που αποφασίσθηκε από τον Φεβρουάριο 2005, προϋπολογίζεται σε 216 εκατ. ευρώ και στηρίζεται στους παρακάτω άξονες:

– Αύξηση της χωρητικότητας και δυναμικότητας του Container Terminal κατά 60%.

– Αύξηση της χωρητικότητας και δυναμικότητας του Car Terminal κατά 30%.

– Ανάπτυξη πολυτροπικών συνδυασμένων μεταφορών με τρένο και αεροπλάνο.

– Εκσυγχρονισμό και ανανέωση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, μηχανημάτων και οχημάτων.

– Βελτίωση των κτιριακών, λιμενικών, συγκοινωνιακών υποδομών της λιμενικής ζώνης του ΟΛΠ, καθώς επίσης και των δικτύων πάσης φύσεως παροχών (ύδρευσης, ρευματοληψίας, τηλεπικοινωνιών, απορροής όμβριων, φωτισμού, πυρόσβεσης, κ.λπ.).

Η επέκταση του Container Terminal, η δημιουργία του νέου Car Terminal και το επενδυτικό πρόγραμμα που ταχύτατα υλοποιείται προσδίδουν στον ΟΛΠ Α.Ε. επιπλέον εφόδια για προσέλκυση φορτίων διαμετακόμισης και καθιστούν τον Πειραιά ιδιαίτερα ελκυστικό και ανταγωνιστικό λιμάνι στην εξυπηρέτηση των εμπορευματικών ροών για τις χώρες της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου, της Μαύρης Θάλασσας, των Βαλκανίων και της Ευρώπης.

Αποτέλεσμα των ως άνω είναι η συνεργασία του ΟΛΠ Α.Ε. με μεγάλες διεθνείς εταιρείες μεταφορών, οι οποίες και αναμένεται να εντάξουν το λιμάνι του Πειραιά στον προγραμματισμό των δρομολογίων τους και να το καταστήσουν λιμάνι-κόμβο (hub port) στη διακίνηση των φορτίων τους.

Το λιμάνι του Πειραιά συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη πολυτροπικών συνδυασμένων μεταφορών. Η σιδηροδρομική σύνδεσή του (sea – rail link) διά μέσου του εμπορευματικού κέντρου στο «Θριάσιο Πεδίο», με την ενδοχώρα και κατ’ επέκτασιν με τις χώρες των Βαλκανίων και της Ευρώπης, καθώς και η σύνδεσή του (sea – air link) διά μέσου του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», με όλο τον κόσμο, εδραιώνουν τη στρατηγική θέση του λιμανιού του Πειραιά στον διεθνή ανταγωνισμό.

Εκτός των ανωτέρω επενδύσεων, ο ΟΛΠ Α.Ε. μελετά την υλοποίηση σειράς άλλων έργων, σε σύμπραξη με τον ιδιωτικό τομέα, τα οποία εντάσσονται σ’ ένα ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής με μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, που αποβλέπουν στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά.

Σε αυτήν την ειδική κατηγορία περιλαμβάνονται διάφορα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα, όπως:

1. Η αξιοποίηση της ευρύτερης περιοχής της Ηετιωνίας Ακτής (πολυώροφες αποθήκες Ηετωνίας, SILOS, δεξαμενές, ανάπλαση της περιοχής Καστράκι). Εχει εκπονηθεί σχετική μελέτη με ενδεικτικό προϋπολογισμό επένδυσης 50 εκατ. ευρώ.

2. Η δημιουργία μέσου σταθερής τροχιάς στον κεντρικό λιμένα Πειραιώς, προϋπολογισμού επένδυσης 90 εκατ. ευρώ. Εχει εκπονηθεί σχετική μελέτη και διερευνάται η δυνατότητα συγχρηματοδότησης από Ευρωπαϊκά Ταμεία.

3. Η αξιοποίηση του θαλασσίου μετώπου της πρώην λιμενοβιομηχανικής ζώνης Δραπετσώνας – Κερατσινίου.

Παράλληλα, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει:

α) Αναβάθμιση συνεργασιών με πελάτες.

β) Προσέλκυση νέων πελατών μέσω της ποιοτικής και ποσοτικής βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

γ) Ανανέωση προσωπικού με ποιοτική αναβάθμιση αυτού.

δ) Πλήρη αναδιοργάνωση και εξορθολογισμό της λειτουργίας των υπηρεσιών.

– Τι θα γίνει με το περίφημο «Εκθεσιακό Κέντρο»; Θα γυρίσουν τα Ποσειδώνια στον Πειραιά το 2008; Η «Παγόδα» θα γίνει εμπορικό κέντρο; Πώς θα αξιοποιηθεί;

– Η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. ανέθεσε ήδη στην Τράπεζα Πειραιώς τη μελέτη βέλτιστης αξιοποίησης του επιβατικού λιμένα, συμπεριλαμβανομένης και της «Παγόδας». Σύμφωνα με τη μελέτη και σε συνδυασμό με τις στρατηγικές επιδιώξεις του ΟΛΠ, καθώς επίσης και με τις πολιτικές επιλογές του βασικού μετόχου (Ελληνικό Δημόσιο), η Τράπεζα Πειραιώς θα προχωρήσει εντός 6 – 8 μηνών στην προετοιμασία πακέτου διακήρυξης για την παραχώρηση της χρήσης και εκμετάλλευσης με πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Οσον αφορά τον εκθεσιακό χώρο, έχει ήδη αποφασισθεί, με σύμφωνη γνώμη του βασικού μετόχου (Ελληνικό Δημόσιο) και της νομαρχιακής και τοπικής αυτοδιοίκησης Πειραιά, να μεταφερθεί στην περιοχή Παλατάκι του κεντρικού λιμένα σε έκταση 45 στρεμμάτων, όπου θα δημιουργηθεί νέο Εκθεσιακό Κέντρο σε σύγχρονη και εξελιγμένη μορφή.

Η δημιουργία του νέου Εκθεσιακού Κέντρου θα ικανοποιήσει τη ζήτηση που υπάρχει για μεγάλους σύγχρονους εκθεσιακούς χώρους, θα προσφέρει τη δυνατότητα για τη μεταολυμπιακή αξιοποίηση των χώρων και εγκαταστάσεων του Λιμένα, αλλά και θα αναδείξει την περιοχή προς όφελος του λιμανιού και της πόλης του Πειραιά.

Το νέο Εκθεσιακό Κέντρο αναμένεται να είναι έτοιμο μέχρι τα τέλη του 2007, με αποτέλεσμα η επόμενη διοργάνωση των ΠΟΣΕΙΔΩΝΙΩΝ το 2008 να πραγματοποιηθεί στον φυσικό της χώρο, στον Πειραιά. Μέχρι τα τέλη του 2007 το υπάρχον Εκθεσιακό Κέντρο («Παγόδα») θα λειτουργεί κανονικά για τη διοργάνωση εκθέσεων. Σημειώνεται ότι στο κτίριο αυτό πριν από λίγο καιρό ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες, που κρίθηκαν απαραίτητες από τις τεχνικές του υπηρεσίες για την εξασφάλιση της στατικής του επάρκειας και ήδη από τις 19/1/2006 διαθέτει ανανεωμένη άδεια καταλληλότητας και λειτουργίας και είναι καθ’ όλα έτοιμο να φιλοξενήσει πολλές από τις μεγάλες συναντήσεις του επιχειρηματικού και επιστημονικού κόσμου στο πλαίσιο των εκθέσεων που έχουν προγραμματισθεί.

Σ’ αυτά πρέπει να συνυπολογίζεται και η διακηρυγμένη, από τον πρωθυπουργό, θέση της κυβέρνησης για μετατροπή του Πειραιά σε σύγχρονο εμπορο-ναυτιλιακό κέντρο που θα προσφέρει στον κόσμο της ναυτιλίας τη δυνατότητα να μεταφέρει την έδρα των επιχειρήσεών του εδώ, στην καρδιά του πρώτου λιμανιού της χώρας μας.

– Αντιμετωπίζετε το ενδεχόμενο στενότερης σύνδεσης του λιμανιού με την πόλη, από την οποία έχει σχεδόν αποκοπεί;

– Το λιμάνι του Πειραιά ουδέποτε αποκόπηκε από την πόλη του Πειραιά, ούτε και από τους όμορους δήμους. Οι σχέσεις του ΟΛΠ Α.Ε. με τους όμορους δήμους είναι καλές και αναμένεται να γίνουν καλύτερες.

Ο ΟΛΠ Α.Ε. συναρτά τις σχέσεις του με την τοπική κοινωνία από την υλοποίηση του προγράμματός του για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, το οποίο θα προβλέπει δράσεις και έργα που συμβάλλουν στην αναβάθμιση του φυσικού και του ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, καθώς επίσης και στην ανάπτυξη της οικονομικής δραστηριότητας στην περιοχή σε συνέπεια των αναπτυξιακών σχεδίων της εταιρείας.

Οφείλουν όμως να αντιληφθούν και οι ηγεσίες των όμορων δήμων ότι δεν μπορούν να κρατούν δέσμια μία ανώνυμη εταιρεία εισηγμένη στο Χ.Α. διεκδικώντας τέλη που ακόμα και τα δικαστήρια δεν τους αναγνωρίζουν, προκαλώντας προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία της.

– Θα υπάρξει σχέδιο συνεργασίας με τους φορείς που «αξιοποιούν» την Ακτή Βασιλειάδη; Εχετε πληροφορίες για το πώς θα εξελιχθούν τα Λιπάσματα;

– Η αξιοποίηση του θαλασσίου μετώπου της πρώην λιμενοβιομηχανικής ζώνης Δραπετσώνας – Κερατσινίου είναι στις επιδιώξεις μας. Το αντικείμενο παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον αλλά είναι πολύπλοκο, απαιτείται συνεργασία με ιδιοκτήτες γης πίσω από τη Λιμενική Ζώνη του ΟΛΠ (Εθνική Τράπεζα, ΑΓΕΤ Ηρακλής, ΒΡ) και με συναρμόδιους φορείς (Δήμοι Δραπετσώνας – Κερατσινίου, Νομαρχία Πειραιά, Οργανισμός Αθήνας – ΥΠΕΧΩΔΕ). Ηδη η μελέτη έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί, η δε νέα Διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. έχει ξεκινήσει τις σχετικές επαφές για την εκπόνηση σχεδίου συνεργασίας.

– Αληθεύει ότι θεωρείτε «πολυτελή» τη στέγαση του ΟΛΠ στα σημερινά γραφεία και προτείνατε στον υπουργό τη μεταφορά σας σε άλλα κτίρια;

– Είναι αλήθεια ότι το κτίριο που στεγάζονται τα κεντρικά γραφεία του ΟΛΠ είχε κατασκευασθεί για αποθήκη και μετασκευάσθηκε σε κτίριο υπηρεσιών. Πλην όμως η αναλογία χώρου ανά εργαζόμενο είναι διπλάσια σχεδόν της κανονικής, το δε κτίριο δεν διαθέτει ούτε τη σωστή υποδομή γραφείων ούτε και λειτουργική εργονομία. Θεωρώ πράγματι σ’ ένα μελλοντικό σχεδιασμό ότι θα μπορούσαν να μεταφερθούν οι υπηρεσίες του ΟΛΠ σε άλλο πιο λειτουργικό και πιο οικονομικό κτίριο και να εξετασθεί η δυνατότητα για καλύτερη αξιοποίηση του κτιρίου αυτού.

Για πρώτη φορά μείωση εργατικού κόστους

– Πώς τα πάτε αλήθεια με τους εργαζόμενους; Υπάρχουν συντεχνίες στον ΟΛΠ; Αληθεύει ότι κάποιοι σας έχουν «επικηρύξει» επειδή τους κόψατε «κεκτημένα» κάτω από το τραπέζι;

– Είναι κοινή διαπίστωση όλων ότι μερίδα εργαζομένων του ΟΛΠ Α.Ε. χρειάζεται να αλλάξει νοοτροπία και να απαλλαγεί από κρατικίστικες, συντεχνιακές και κομματικές αντιλήψεις.

Είμαι σχετικά κάπως ικανοποιημένος που τα πρώτα σημάδια της συλλογικής προσπάθειας άρχισαν να αποδίδουν καρπούς με τη βελτίωση της παραγωγικότητας του ΣΕΜΠΟ, την ελαφρά μείωση του εργατικού κόστους και γενικά για τη μερικώς καλύτερη -για πρώτη χρονιά- ανταπόκριση των εργαζομένων στις προσπάθειες και στις πρωτοβουλίες της διοίκησης.

Είναι βέβαιον ότι οι τεχνοκρατικές και κυρίως αξιοκρατικές αποφάσεις της Διοίκησης κάποιους, που θέλουν μεταξύ των άλλων και να συνδιοικήσουν, ξεβολεύουν, όπως είναι βέβαιον επίσης ότι οι αλλαγές αποτελούν μονόδρομο επιβίωσης του Οργανισμού. Οσο πιο σύντομα όλοι το ενστερνισθούν, τόσο πιο γρήγορα ο ΟΛΠ θα γίνει αυτό που έπρεπε να είναι. Μία μονάδα δυναμική, ανταγωνιστική, σύγχρονη, με κοινωνικές ευθύνες στον επιβάτη και επιχειρηματική συνέπεια στον πελάτη του εμπορικού λιμανιού. Δυστυχώς ακόμη και το 2005 απεργίες και στάσεις εργασίας -με μεγάλο έμμεσο κόστος για τον ΟΛΠ- έδειξαν ότι απαιτείται μεγάλη ακόμη προσπάθεια κατανόησης της εποχής που διανύουμε. Θέλουμε να ελπίζουμε ότι η επένδυση της Διοίκησης του ΟΛΠ στην εργασιακή ειρήνη, με συνέχιση του νοικοκυρέματος μέσω αυτορρύθμισης εντός και μόνον του Οργανισμού από κοινού με τα σωματεία θα συνεχισθεί με επιτυχία τη διετία 2006 – 2007 που εκτιμούμε ότι είναι αναγκαία για να ολοκληρωθεί ο βασικός μετασχηματισμός.

Οπωσδήποτε θα πρέπει να παρατηρηθεί ότι όλες οι σχετικές παραπάνω ενέργειες κινούνται μέσα στα ελάχιστα περιθώρια που επιτρέπουν οι νόμοι και οι κανονισμοί παρελθόντων δεκαετιών που στρεβλώνουν τη λειτουργία μιας Α.Ε. εισηγμένης στο Χρηματιστήριο που θέλει να αναπτυχθεί και να εκσυγχρονισθεί.

Αμοιβαίος σεβασμός με τον υπουργό

– Ποια είναι η σχέση σας με τον υπουργό Ναυτιλίας;

– Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας ασκεί την εποπτεία του στον ΟΛΠ Α.Ε. που του ορίζει ο ν.2688/1999. Στο πλαίσιο αυτό η διοίκηση της εταιρείας συνεργάζεται τακτικά με τον υπουργό Ε.Ν. για την προώθηση των ζητημάτων που την απασχολούν.

Η σχέση και η συνεργασία μας με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας είναι άψογη, με αμοιβαίο σεβασμό στο δεδομένο νομοθετικό πλαίσιο.

Ο κ. Μανώλης Κεφαλογιάννης όχι μόνο στηρίζει τις προσπάθειες, αλλά αρκετές φορές πλειοδοτεί στα μελλοντικά σχέδια της διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. αναλαμβάνοντας υπεύθυνα το όποιο πολιτικό κόστος απαιτείται.

Η πεζογέφυρα ΗΣΑΠ και νέα έργα για εξυπηρέτηση κοινού

– Μετά την πεζογέφυρα των ΗΣΑΠ τι άλλο σχεδιάζετε για τον εξωραϊσμό και τη βελτίωση της «ζωής» του λιμανιού;

– Η κατασκευή της μεταλλικής πεζογέφυρας σύνδεσης με σταθμό ΗΣΑΠ αναμένεται να προσφέρει άνετη, γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση όλων των πεζών επιβατών – επισκεπτών που καταφθάνουν με τα μέσα μαζικής μεταφοράς στον Πειραιά και επιθυμούν να εισέλθουν στο επιβατικό λιμάνι. Θα συνδυάζει τις λειτουργικές απαιτήσεις πρόσβασης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά, με τις ιδιαιτερότητες του πολιτισμικού περιβάλλοντος, από πλευράς αρχιτεκτονικής, αισθητικής και ιστορικότητας, του πρώτου λιμανιού της χώρας.

Εκτός από την κατασκευή της μεταλλικής πεζογέφυρας, η διοίκηση του ΟΛΠ Α.Ε. για την καλύτερη εξυπηρέτηση της διακίνησης του επιβατικού κοινού κατά την προσεχή θερινή περίοδο, αποφάσισε την άμεση τοποθέτηση προστατευτικών κιγκλιδωμάτων, ανοικτών στεγάστρων, ενημερωτικών πινακίδων, οθονών ηλεκτρονικής πληροφόρησης, μεγαφώνων μετάδοσης ηχητικών μηνυμάτων, κεραιών ευρυζωνικών δικτύων για χρήση Internet, αλλά και χωροθετήσεις εκδοτήριων εισιτηρίων, χημικών τουαλετών, καθώς και ρυθμίσεις κυκλοφορίας και στάθμευσης αυτοκινήτων, ταξί, λεωφορείων κ.λπ. Τα αποτελέσματα των πρώτων παρεμβάσεων ήταν αισθητά την πρώτη περίοδο δοκιμασίας τους, το Πάσχα, η δε διακίνηση των επιβατών ήταν άψογη και άνετη. Επιτρέψτε μου, πάντως, να ευχαριστήσω, για λογαριασμό της διοίκησης και των εργαζομένων του ΟΛΠ Α.Ε., για το ενδιαφέρον που επιδεικνύει η εφημερίδα σας και εσείς προσωπικά για τα τεκταινόμενα στο λιμάνι του Πειραιά.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή