Συνεχίζεται για έβδομη εβδομάδα το αδιέξοδο στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς οι δυο πλευρές, διοίκηση Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α.Ε.) και λιμενεργάτες, εμμένουν στις θέσεις τους. Την ίδια στιγμή, στους χερσαίους χώρους του λιμανιού στον Πειραιά παραμένουν «εγκλωβισμένα» περισσότερα από 2.500 εμπορευματοκιβώτια, ενώ εκπρόσωποι Φορέων της αγοράς συνεχίζουν να κρούουν τον «κώδωνα του κινδύνου» για τις αρνητικές συνέπειες που έχουν αρχίσει, ήδη, να φαίνονται στην αγορά από την κρίση στο λιμάνι.
Μάλιστα, αναφέρθηκε ότι, σε περίπτωση που κάποιο εμπόρευμα φθάσει στον Πειραιά και λόγω της «λευκής απεργίας» δεν μπορεί να εκφορτωθεί και απαιτηθεί να μεταφερθεί σε άλλο λιμάνι, τότε ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να καταθέσει εγγυητική επιστολή ίση με το 25% της αξίας του εμπορεύματος. «Καταλαβαίνετε ότι, σε κάθε περίπτωση, το «μάρμαρο» καλούμαστε να πληρώσουμε οι επιχειρήσεις που δεν φέρουμε καμία ευθύνη για το αδιέξοδο», αναφέρθηκε στην «Κ».
Επίσης, όπως υποστηρίζουν εκπρόσωποι της αγοράς, από την συνεχιζόμενη κρίση στα λιμάνια πλήττονται κυρίως οι εξαγωγικές εταιρείες οι οποίες εμφανίζοντα «αφερέγγυες έναντι των πελατών τους». Κατά πληροφορίες, δεν αποκλείεται σήμερα να υπάρξει συνάντηση ανάμεσα σε εκπροσώπους των δύο πλευρών προκειμένου να αναζητηθεί, εκ νέου, κοινό σημείο για διέξοδο από την κρίση.