Θεσμικό πλαίσιο για τα logistics

Θεσμικό πλαίσιο για τα logistics

1' 1" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην αντιμετώπιση ορισμένων χρόνιων ζητημάτων, αναφορικά με το θεσμικό πλαίσιο και τις χρήσεις γης που διέπουν τον κλάδο των logistics (αποθηκευτικές εγκαταστάσεις), προχωρεί το υπ. Ανάπτυξης, μέσω της κατάθεσης σχεδίου νόμου το οποίο και παρουσιάστηκε εντός της εβδομάδας, έχοντας ήδη τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.

Στόχος του νομοσχεδίου, το οποίο πιθανολογείται ότι θα αποτελέσει τμήμα του ευρύτερου νόμου-πλαισίου για τις αδειοδοτήσεις, είναι να «ξεκλειδώσει» τις σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης του κλάδου των logistics, που πλέον αναμένεται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην οικονομική ανάκαμψη της χώρας, δεδομένου ότι το λιμάνι του Πειραιά και πιθανώς και της Θεσσαλονίκης, αργότερα, εξελίσσονται σε κόμβους του διαμετακομιστικού εμπορίου, γεγονός που θα αυξήσει κατακόρυφα τις ανάγκες για σύγχρονες εγκαταστάσεις logistics.

Ο νέος νόμος προβλέπει ταχύτατες διαδικασίες έκδοσης αδειών για μεγάλες επενδύσεις, μέσω της διαδικασίας του fast track (ελάχιστη έκταση για τέτοιες αναπτύξεις ορίζονται τα 500 στρέμματα). Σημαντικό είναι επίσης και ότι οι όροι δόμησης των αποθηκών εξισώνονται με αυτούς των βιομηχανικών κτιρίων και καταργείται ο διαχωρισμός βιομηχανικής και εμπορικής αποθήκης. Ιδίως όσον αφορά το Θριάσιο Πεδίο, προέκυψε ότι εγκαταλείπεται το σχέδιο της ενιαίας ανάπτυξης της έκτασης των 600 στρεμμάτων. Αντιθέτως, βάσει του νέου σχεδίου, θα πολεοδομηθεί η έκταση και στη συνέχεια τα τμήματα αυτής που έχουν επενδυτικό ενδιαφέρον και μπορούν να αξιοποιηθούν.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή