ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «Κ»

Ντιζάϊν με χιούμορ μέσω… facebook

ntizain-me-chioymor-meso-facebook-561197485

Η ιστορία διαδικτυακής επιτυχίας της δημιουργικής πλατφόρμας «Τhink Pig».

Η Αθηνά Αλεξιάδου είναι διακοσμήτρια και η Μαριλένα Βαϊνανίδη είναι φωτογράφος. Η σχέση τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήταν μέχρι το 2015 αυτή που έχουν οι περισσότεροι από εμάς. Σήμερα είναι τα πρόσωπα πίσω από ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στο Facebook και στο Instagram.

 «Το Τhink Pig είναι ένα brand που ξεκίνησε σαν ένα αστείο μεταξύ μας, καθώς θέλαμε να φτιάξουμε πράγματα που να απενοχοποιούν τα αρνητικά συναισθήματα και να κοροϊδεύουν τα στερεότυπα, για να δούμε πώς θα ανταποκριθεί ο κόσμος σε αυτό.

Ξεκινήσαμε την προβολή μας από τα σόσιαλ, αυτό μας έφερε αναγνωρισιμότητα και αργότερα κάναμε το eshop. Από την άνοιξη του 2015 που φτιάξαμε τα πρώτα μας καδράκια, ξεκινήσαμε δειλά δειλά τη σελίδα μας στο Facebook, η οποία είχε ανταπόκριση, και αργότερα κάναμε και Instagram, με το οποίο δουλεύουμε πια περισσότερο. Μέχρι το 2017, οι πωλήσεις μας γίνονταν μέσω μηνυμάτων στη σελίδα μας στο Facebook».

Το κόκκινο και το ροζ κορίτσι στα σκίτσα τους είναι πλέον αναγνωρίσιμα και αγαπητά, με ατάκες όπως «Η ζωή είναι μικρή, φάε τον κουραμπιέ», κούπες καφέ που λένε «άι σιχτίρ» ή κάρτες γενεθλίων που γράφουν «μία μέρα πιο κοντά στον θάνατο».

ntizain-me-chioymor-meso-facebook0

Τελικά, πώς γίνεσαι δημοφιλής στα social media; «Με πολλούς τρόπους αυτή την εποχή· για παράδειγμα, αν έχεις ένα ωραίο σώμα και ποζάρεις γυμνός.

Ή αν γράφεις παρωχημένα και διδακτικά quotes τα οποία κάνει πολύς κόσμος share. Εμείς επιλέξαμε συνειδητά από την αρχή να γράφουμε ιστορίες από την καθημερινότητά μας, σκίτσα που περιγράφουν τις δυσκολίες αυτής της καθημερινότητας και των σχέσεων, και ένα μεγάλο κομμάτι του κόσμου ταυτίστηκε με αυτά. Άρα το μυστικό, ίσως, είναι να βρίσκεις πράγματα με τα οποία οι άνθρωποι μπορούν να ταυτίζονται». 

«ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΟΝΟΙ»

Το πιο ωραίο, μου λένε η Αθηνά και η Μαριλένα, είναι οι φίλοι που έχουν  κάνει μέσα από τη σελίδα τους. «Έχουμε έναν φίλο που μένει μόνιμα στο Βερμόντ και δύο φορές τον χρόνο που έρχεται στην Ελλάδα, μας επισκέπτεται. Αυτό είναι πολύ μεγάλο κέρδος. Έχουμε γνωριστεί με αρκετούς μέσα από τα σόσιαλ και είτε μιλάμε συχνά πυκνά εκεί είτε τους βλέπουμε στο εργαστήριο ή στα Μeet Market. Κάθε τι που ακολουθείς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια συνειδητή επιλογή, σημαίνει ότι σου ταιριάζει η αισθητική του, το χιούμορ του, ο τρόπος που βλέπει τα πράγματα. Εμείς παραμένουμε σταθερές στον στόχο μας, να κάνουμε δηλαδή τον άλλο να γελάσει, να αποφορτιστεί και να απενοχοποιήσει τα αρνητικά συναισθήματα που είναι φυσιολογικό και ανθρώπινο να νιώθει. Οτιδήποτε αρνητικό χρειάζεται δουλειά για να το μετατρέψεις και δεν μπορεί να γίνει με αισιόδοξα quotes ή με ανάλαφρη, χαζοχαρούμενη καθοδήγηση θετικής ενέργειας. Κατά βάθος, αυτό που ίσως θέλουμε είναι οι άνθρωποι να νιώθουν λιγότερο μόνοι». 

H δική τους ζωή άλλαξε ριζικά. «Ξαφνικά έχουμε μια δημιουργική δουλειά πλήρους απασχόλησης. Ο αριθμός των ανθρώπων με τους οποίους συνεργαζόμαστε ή επικοινωνούμε καθημερινά αυξήθηκε σημαντικά. Αυτό που δεν άλλαξε είναι ο τρόπος που διακωμωδούμε τα πάντα, σαν να υπάρχουμε μέσα από τα σκίτσα μας».

https://www.facebook.com/thinkpigdeco