Οδηγούμε το Ioniq 5, το φουτουριστικό ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, εκτάκτως αυτό το Σάββατο 5/3 με την «Καθημερινή» της Κυριακής

Οδηγούμε το Ioniq 5, το φουτουριστικό ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai, εκτάκτως αυτό το Σάββατο 5/3 με την «Καθημερινή» της Κυριακής

1' 27" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το ηλεκτρικό Ioniq 5 μπορεί να αντλεί τις ρίζες του από το παρελθόν της κορεατικής φίρμας, όμως είναι αντιπροσωπευτικό των προθέσεων της Hyundai να πρωτοπορήσει στον τομέα τόσο της τεχνολογίας όσο και του σχεδιασμού. Αλήθεια, τι διαδρομή για την κορεατική εταιρεία!

«Μέχρι πού μπορεί να φτάσει μια χώρα που αποφασίζει να φτιάξει για πρώτη φορά επιβατικό αυτοκίνητο;» αναρωτιόμασταν τον Απρίλιο του 1978 στην εισαγωγή της δοκιμής του Hyundai Pony. Η έλευση του Ioniq 5, που σηματοδοτεί μια νέα γενιά high-end ηλεκτρικών μοντέλων, αποτίνει φόρο τιμής στο Pony της δεκαετίας του ’70, καθώς βασίζεται στο Concept 45, πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2019 για να εορταστούν τα 45 χρόνια από την εμφάνιση του πρώτου μοντέλου της κορεατικής φίρμας.

Οι αναλογίες του Ioniq 5 και η απλότητα των γραμμών του παραπέμπουν στο αρχικό σχέδιο του Τζουτζάρο, εντούτοις η λιτότητα του σχεδίου -όπως για παράδειγμα η χωρίς νεύρα κεντρική επιφάνεια του καπό- αποκτά άλλη διάσταση μέσα από τον επιμελημένο σχεδιασμό των λεπτομερειών του αυτοκινήτου, αλλά και με το τολμηρό διαγώνιο «τσάκισμα» των πλευρικών επιφανειών, το οποίο δημιουργεί ένα ενδιαφέρον παιχνίδι με το φως, ιδίως στο ασημί περλέ χρώμα του αυτοκινήτου που δοκιμάσαμε επί ελληνικού εδάφους.

Το φουτουριστικό Ioniq 5 μπορεί να διαθέτει τις αναλογίες ενός τυπικού χάτσμπακ, εντούτοις αρκεί κανείς να αναφέρει το μεταξόνιο των… 3 μέτρων για να πάρει μια ακριβέστερη εικόνα του όγκου της συγκεκριμένης κατασκευής, η οποία με μια απόσταση από το έδαφος 16 εκ. δικαίως μπορεί να χαρακτηριστεί ως crossover.

Με τους τροχούς του Ioniq 5 εκτοπισμένους στα άκρα του αμαξώματος και τον περιορισμό των προβόλων, αναμενόμενα ο χώρος των επιβατών είναι εντυπωσιακά μεγάλος, ενώ το απόλυτα επίπεδο δάπεδο συνεισφέρει στην άνετη φιλοξενία τριών ενηλίκων στο πίσω κάθισμα.

*Διαβάστε περισσότερα για το Hyundai Ioniq 5 στο τεύχος Μαρτίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή