Οδηγούμε τα αγωνιστικά Audi Quattro Group IV και Celica ST205 Group A, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή

Οδηγούμε τα αγωνιστικά Audi Quattro Group IV και Celica ST205 Group A, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή

58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα οδηγήσαμε παράλληλα, στον ίδιο χώρο και την ίδια μέρα. Καμία σχέση, όμως, με σύγκριση. Ούτε στη θεωρία ούτε στην πράξη. Τα δύο κοσμήματα βγήκαν από τις ειδικές προθήκες-θυρίδες «κοσμηματοπωλείου» στην περιοχή της Κηφισιάς και μας παραχωρήθηκαν κάτω από ιδανικές συνθήκες στην πίστα των Μεγάρων.

Είναι διαφορετικά ακόμα και σταθμευμένα. Το Audi απέριττο, με τα χρώματά του να σε οδηγούν στο WRC, και τις διακριτικές πληγές στο σασί να πιστοποιούν τη χρήση του και στο χωματόδρομο. Στον φυσικό του χώρο, δηλαδή. Το συγκεκριμένο διατηρείται ως είχε το 1981, τότε που αναδείχθηκε σε πέτρα του σκανδάλου, όταν αποκλείστηκαν από το Ράλλυ Ακρόπολις τα τρία Quattro. Πρόκειται για αυτοκίνητο που αναστατώνει τα συναισθήματα, ενώ πάνω του αντικατοπτρίζεται όλη η φιλοσοφία της Audi, ώστε να μην προκύπτει χάσμα μεταξύ του αυτοκινήτου παραγωγής και του αγωνιστικού.

Η Celica είναι η τελευταίας γενιάς, με την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Αυτοκίνητο που οδήγησαν επίσημα, στα χρώματα της Castrol, κυρίως οι Γιούχα Κάνκουνεν και Ντιντιέ Οριόλ. Η ST205, που το 1995 αποκλείστηκε στην Καταλονία, όταν βρέθηκε με παρατυπία στο στόμιο που περιορίζει την εισαγωγή αέρα στην τουρμπίνα.

*Διαβάστε περισσότερα για την οδήγηση των δύο εμβληματικών αγωνιστικών αυτοκινήτων στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή