Το μικρό SUV της BMW μπαίνει αισίως στην τρίτη του γενιά και έχει ουσιαστικά απέναντί του τον γερμανικό ανταγωνισμό των Audi και Mercedes, που με τα Q3 και GLA στοχεύουν σε ένα αντίστοιχο κοινό. Με το βαυαρικό μοντέλο να έχει ξεκινήσει πρώτο τη σταδιοδρομία του, τo 2009, αποδείχθηκε όλα αυτά τα χρόνια ιδιαίτερα δημοφιλές, καθώς αποτελεί το πιο προσιτό crossover της εταιρείας. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνουν τα 2,7 εκατομμύρια αντίτυπα στα οποία έχει διατεθεί έως το 2022.
Σε αντίθεση με το αρχικό μοντέλο που ήταν πισωκίνητο, η δεύτερη γενιά υιοθέτησε την εμπρός κίνηση στις βασικές της εκδόσεις, όπως και η αντίστοιχη Σειρά 1, και σήμερα, ύστερα από επτά χρόνια, ήρθε η ώρα της αντικατάστασής της με ένα νέο αυτοκίνητο, το οποίο διαθέτει την ίδια αρχιτεκτονική όσον αφορά το σύστημα μετάδοσης. Φυσικά, όπως και στον προκάτοχό του, τα πιο ισχυρά σύνολα θα συνδυάζονται με κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Το δάπεδο του αυτοκινήτου αποτελεί μια τροποποιημένη εκδοχή εκείνου που υιοθετήθηκε και στο προηγούμενο μοντέλο, με στόχο εκτός των άλλων να μπορεί να υποδεχθεί την μπαταρία της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης με την οποία εμπλουτίζεται η γκάμα της νέας Χ1.
Για τη διοργάνωση της δημοσιογραφικής αποστολής δεν επελέγη κάποιο μεσογειακό τουριστικό θέρετρο, ως είθισται, αλλά το εργοστάσιο παραγωγής του αυτοκινήτου στο Ρέγκενσμπουργκ της Γερμανίας.
Η νέα Χ1 σε κερδίζει με το που την αντικρίζεις, καθώς διαθέτει μια ισορροπία ανάμεσα στο δυναμισμό και την αίσθηση στιβαρότητας – μονολιθικό χαρακτήρισε το σχήμα της ο σχεδιαστής Jacek Peplowski, που με τον αεροδυναμιστή Sven Pfoertsch, οι οποίοι παρευρέθησαν στην παρουσίαση, εξέφρασαν από κοινού την ικανοποίησή τους πως δε χρειάστηκαν εκατέρωθεν υποχωρήσεις στην υλοποίηση του τελικού σχήματος, το οποίο χαρακτηρίζεται από ένα συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26.
*Διαβάστε περισσότερα για τη νέα BMW X1 στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.