Οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων τη Ferrari F40, το πιο εμβληματικό supercar όλων των εποχών, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων τη Ferrari F40, το πιο εμβληματικό supercar όλων των εποχών, αυτή την Κυριακή με την «Καθημερινή»

1' 43" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Ήταν Ιούλιος του 1987 όταν η Ferrari παρουσίασε στο Μαρανέλο την αξεπέραστη F40, το τελευταίο μοντέλο του «cavallino rampante» που έφερε τη σφραγίδα του θρυλικού ιδρυτή της, Έντσο Φεράρι. Πρόκειται για ένα supercar που ήρθε τότε στη ζωή με αφορμή την 40ή επέτειο της πιο θρυλικής μάρκας αυτοκινήτων στην υφήλιο, εξού και το όνομά του, αντικαθιστώντας την επίσης ξεχωριστή 288 GTO (1984-1987). Την απολαύσαμε στο παρελθόν στην πίστα του Φιοράνο όσο και στο αεροδρόμιο της Τρίπολης. Σήμερα, τριάντα πέντε χρόνια μετά, τη συναντάμε και πάλι, αυτήν τη φορά στην πίστα των Μεγάρων, και μάλιστα σε μια σπάνια έκδοση προδιαγραφών Competizione. Η συγκεκριμένη προσαρμογή είναι υλοποιημένη από τον μετρ των Ferrari στην Ελλάδα -από την εποχή της Genesis- και ιδιοκτήτη της Auto Corse, Στάθη Μάγο. Ο τελευταίος ανέλαβε πριν από δύο χρόνια αυτό το τόσο ιδιαίτερο πρότζεκτ και πλέον το ολοκλήρωσε, με το αποτέλεσμα να συνάδει με τις αυστηρές προδιαγραφές πάνω στις οποίες έστησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία.

Αποτελώντας εν έτει 1987 την απόλυτη έκφραση της τεχνολογικής υπεροχής των Ιταλών και συνάμα μια υπερ-κατασκευή που συνέδεε την τότε σύγχρονη ιστορία της μάρκας με το χθες, η Ferrari F40 κατάφερε από την πρώτη στιγμή να κυριεύσει τα αυτοκινητικά όνειρα των απανταχού petrolhead, παραμένοντας στη γραμμή παραγωγής της Ferrari για πέντε συναπτά έτη. Με κάθε αντίτυπο αυτού του θρύλου της αυτοκίνησης να κατασκευάζεται στο χέρι, μέχρι το 1992 από το Μαρανέλο «βγήκαν» μόλις 1.315 αντίτυπα (213 από αυτά για τις ΗΠΑ), παρά το γεγονός ότι ο αρχικός κατασκευαστικός προγραμματισμός των Ιταλών δεν ξεπερνούσε τα 400 «κομμάτια». Με αεροδυναμικό συντελεστή 0,34, βάρος κάτω από 1.100 κιλά και έναν bi-turbo V8 κινητήρα 2,9 λίτρων με απόδοση 478 ίππων πίσω από την πλάτη των δύο τυχερών επιβατών, η F40 κατάφερε να διατηρήσει τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής έως τα τέλη του 1989, με την τελική ταχύτητά της να υπερβαίνει έστω και για λίγο το άτυπο την εποχή εκείνη σκαλοπάτι των 320 χλμ./ώρα – για την ακρίβεια έφτανε τα 324 χλμ./ώρα.

*Διαβάστε περισσότερα για την εμπειρία μας πίσω από το τιμόνι της Ferrari F40 στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή