Στους 4Τροχούς Ιουνίου συμμετέχουμε στους εορτασμούς για τα 75 χρονα της Porsche με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οδηγούμε το θρύλο, την «911» -το πιο εμβληματικό σπορ αυτοκίνητο στην ιστορία της αυτοκίνησης-, και μάλιστα στην πιο ολοκληρωμένη εκδοχή της, ως GT3 Touring με τον 4λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 510 ίππων. Το αυτοκίνητο αποτελεί ένα ιδιαίτερα αγχολυτικό σύνολο, μέχρι να φορέσει το μανδύα του υπερόπλου. Στην ίδια αποστολή, μας δόθηκε η δυνατότητα να οδηγήσουμε την κορυφαία έκδοση της ηλεκτρικής Porsche Taycan, την Turbo S των 761 ίππων και των 1.050 Nm ροπής!
Ακόμα, ταξιδεύουμε στην Ιταλία, προκειμένου να οδηγήσουμε στην πίστα του Μπαλόκο το ηλεκτρικό Abarth 500e. Τη στιγμή που άλλοι κι άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων επιδόσεων δεν ξέφυγαν από τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, γιατί η Abarth να αποτελέσει εξαίρεση; Στην ερώτηση «γιατί ηλεκτρικό;», η Abarth απαντά «γιατί είναι πιο αποδοτικό». Επιπλέον, επικαλείται το όραμα του Κάρλο Άμπαρθ, που πάντα αναζητούσε καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερο κράτημα, περισσότερη διασκέδαση από «μικρό πακέτο», τονίζοντας πως όλα αυτά περικλείονται στο Abarth 500e.
Και καθώς η μάρκα θέλει να κάνει απολύτως σαφές πως αυτό το πυραυλάκι τσέπης αξίζει ιδιαίτερης μνείας για τις επιδόσεις του, αποφάσισε να το παρουσιάσει, φέρνοντάς το μάλιστα και σε αντιπαράθεση με το έως σήμερα ταχύτερο σύγχρονο Abarth, το «695».
Και αν η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πέρα για πέρα απολαυστική, εντούτοις οι υφιστάμενες υποδομές φόρτισης της χώρας μας θα προβληματίσουν τους περισσότερους στην προοπτική ενός μεγάλου ταξιδιού με ένα όχημα μηδενικών ρύπων. Υπό αυτό το πρίσμα, προτιμήσαμε το καταξιωμένο Nissan Qashqai, εν προκειμένω στην έκδοση που διαθέτει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κάτω από το καπό του, για το οδοιπορικό μας στη Λευκάδα. Το νησί αυτό αποτελεί έναν ιδανικό προορισμό, καθώς πλέον το προσεγγίζεις οδικώς σε περίπου τρεισήμισι ώρες από την Αθήνα και, φυσικά, με απόλυτη ασφάλεια.
Το τεύχος Ιουνίου φιλοξενεί ακόμα πλήθος δοκιμών, αλλά και δύο συγκριτικά τεστ οικογενειακών τετράτροχων, ενώ η ενότητα των Ιστορικών αυτοκινήτων, δικαιωματικά, είναι αφιερωμένη στα 75χρονα της Porsche.
Οι «4 Τροχοί» Ιουνίου κυκλοφορούν σήμερα με την «Καθημερινή».