Οδηγούμε στην πίστα του Μπαλόκο το ηλεκτρικό Abarth 500e, σήμερα με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε στην πίστα του Μπαλόκο το ηλεκτρικό Abarth 500e, σήμερα με την «Καθημερινή»

1' 12" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στην ερώτηση «γιατί ηλεκτρικό;», η Abarth απαντά «γιατί είναι πιο αποδοτικό». Επιπλέον, επικαλείται το όραμα του Κάρλο Άμπαρθ, που πάντα αναζητούσε καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερο κράτημα, περισσότερη διασκέδαση από «μικρό πακέτο», τονίζοντας πως όλα αυτά περικλείονται στο Abarth 500e. Έτσι, μετά και το λανσάρισμα του Scorpionissima σε 1.949 μονάδες -αριθμός που αντιστοιχεί στη χρονολογία γέννησης της μάρκας-, οι οποίες «εξαφανίστηκαν» εν τη γενέσει τους, δείχνει λογική συνέχεια η ολοκλήρωση της γκάμας του 500e με τις εκδόσεις Abarth 500e και 500e Turismo, σε hatchback και cabrio.

Και καθώς η μάρκα θέλει να κάνει απολύτως σαφές πως αυτό το πυραυλάκι τσέπης αξίζει ιδιαίτερης μνείας για τις επιδόσεις του, αποφάσισε να το παρουσιάσει -πού αλλού;- στην πίστα δοκιμών της ή, πιο σωστά, ολόκληρης της Stellantis πια, στο Μπαλόκο, φέρνοντάς το μάλιστα και σε αντιπαράθεση με το έως σήμερα ταχύτερο σύγχρονο Abarth, το «695».

Τη στιγμή, λοιπόν, που άλλοι κι άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων επιδόσεων δεν ξέφυγαν από τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, γιατί η Abarth να αποτελέσει εξαίρεση, όσο κι αν πολλοί υποστηρίζουν πως θα τρίζουν τα κόκαλα του δημιουργού της μ’ αυτή την απόφαση; Εξετάζοντας άλλωστε αυτή την εξέλιξη με άλλο μάτι, θα δει κανείς πως για τις νεότερες γενιές, που ποτέ δε μύρισαν καμένο λάδι κινητήρα ή δεν άκουσαν γρανάζια κιβωτίων να τρίζουν τα δόντια τους σε κάθε αλλαγή, καμία σημασία δεν έχει τι ακριβώς κρύβεται κάτω από το αμάξωμα ενός αυτοκινήτου.

*Διαβάστε περισσότερα για το ηλεκτρικό Abarth 500e….που κυκλοφορεί σήμερα με την «Καθημερινή». 

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή