Οδηγούμε στη Σκωτία το νέο Toyota Land Cruiser, την Κυριακή 7/4 με την «Καθημερινή»

Οδηγούμε στη Σκωτία το νέο Toyota Land Cruiser, την Κυριακή 7/4 με την «Καθημερινή»

1' 54" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Κάποιοι ίσως θεωρήσουν παραλογισμό το να λανσάρει η Toyota ακόμα μία γενιά Land Cruiser με συμβατικό κινητήρα εν μέσω ηλεκτρικής μανίας. Άλλωστε, ακόμα κι αν οι ίδιοι αρνούνται να ενδώσουν στο ρεύμα, παραμένουν νούμερο ένα σε πωλήσεις στον κόσμο χάρη στα υβριδικά τους. Όμως το να αποφασίσεις να παρουσιάσεις γιαπωνέζικο τετρακίνητο κάνοντας extreme off-road σε χώματα και ποτάμια σκαμμένα επί επτά δεκαετίες και δικαίως αλωμένα από το γηγενές Land (Rover), ε, σε πρώτη ανάγνωση το λες και ύβρη!

Το ολοκαίνουργιο Land Cruiser 250 είναι η τελευταία γενιά ενός μοντέλου που για περισσότερα από εβδομήντα χρόνια έχει αποκτήσει απαράμιλλη φήμη για την αξιοπιστία και την ικανότητά του να αντεπεξέρχεται σε δύσκολες συνθήκες, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη. Με αυτά ως δεδομένα, η Toyota τονίζει με κάθε πιθανό τρόπο πως το «250» διατηρεί στο ακέραιο αυτά τα γνωρίσματα, ότι θα ταξιδέψει οπουδήποτε, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και, κυρίως, ότι θα επιστρέψει στην αφετηρία του.

Το «250», που λέγεται και «Light Duty», είναι το Land Cruiser της Ευρώπης. Η γκάμα του μοντέλου συνολικά περιλαμβάνει τη σειρά 300 (Station Wagon), η οποία διατίθεται σε Αφρική, Μέση Ανατολή, Ασία και Ειρηνικό, και το «70» (Heavy Duty), που είναι διαθέσιμο στην Αφρική, στη Μέση Ανατολή και στον Ειρηνικό.

Στα χρόνια που προηγήθηκαν, το Light Duty (που εντάχθηκε στην οικογένεια του Land Cruiser το 1985) πήγε πιο κοντά στο χαρακτήρα του πιο πολυτελούς και μεγαλύτερου «300». Για τη σημερινή συνολική του εικόνα οι Ιάπωνες αποφάσισαν την επιστροφή στην αρχική προσέγγιση, κοινώς έφεραν σε πρώτο πλάνο την πρακτικότητα και την αποτελεσματικότητα έναντι της πολυτέλειας.

Η ιστορία ξεκίνησε να γράφεται την 1η Αυγούστου του 1951 με το Toyota BJ, όπως ονομαζόταν τότε. Με δράση σε περισσότερες από 170 χώρες και με 11,3 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα (συμπεριλαμβανομένων των αδερφών Lexus LX και GX), η νέα γενιά φέρνει και πάλι στο προσκήνιο την αποτελεσματικότητα σε κάθε πιθανό τερέν, βασίζοντας το «250» στην πλατφόρμα GA-F, η οποία στην πραγματικότητα είναι πλαίσιο τύπου σκάλας. Σχέση βέβαια με τα τύπου σκάλας πλαίσια του μακρινού παρελθόντος δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει και με τον προκάτοχό του, καθώς εδώ η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 50%, ενώ αυτή του πλαισίου και του αμαξώματος μαζί, κατά 30%.

*Διαβάστε περισσότερα για το νέο Toyota Land Cruiser στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή