Στους «4Τροχούς» Μαΐου, η ηλεκτροκίνηση μεγέθη δεν κοιτά – Σήμερα με την «Καθημερινή της Κυριακής»

Στους «4Τροχούς» Μαΐου, η ηλεκτροκίνηση μεγέθη δεν κοιτά – Σήμερα με την «Καθημερινή της Κυριακής»

1' 45" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Στους 4Τροχούς Μαΐου, εντελώς διαφορετικές προτάσεις από τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης οδηγούν στο ίδιο συμπέρασμα: και τα ηλεκτρικά έχουν ψυχή. Ποιος άλλωστε θα μπορούσε να ισχυριστεί το αντίθετο για ένα οποιοδήποτε μοντέλο της Porsche; Αυτόν το μήνα ταξιδέψαμε στη Νότια Γαλλία και βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της νέας, αποκλειστικά ηλεκτρικής πλέον Macan, με την οποία η μάρκα διατηρεί απαρέγκλιτα την πορεία που έχει χαράξει για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Η Porsche, προκειμένου να δικαιωθεί ο ισχυρισμός της, ότι δηλαδή πρόκειται για το πλέον σπορ μοντέλο της κατηγορίας, μάς έδωσε την ευκαιρία να το αξιολογήσουμε σε δύσκολες και απόλυτα οδηγοκεντρικές διαδρομές. Τι κι αν κάτω από το καπό της νέας Macan δε βρυχάται κάποιος ογκώδης κινητήρας εσωτερικής καύσης; Η διαχείριση της εξωπραγματικής δύναμης του αυτοκινήτου είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Η τεχνολογία που οι μηχανικοί της μάρκας έχουν ενσωματώσει σε ένα SUV με βάρος σχεδόν 2,5 τόνων αναδεικνύει ένα χαρακτήρα που σπάνια -έως ποτέ- θα βρει κανείς σε αυτοκίνητο της κατηγορίας. Είναι αποκλειστικά υπόθεση του οδηγού το να βρει το σθένος να πάρει από αυτό το ηλεκτρικό ό,τι πραγματικά είναι ικανό να του δώσει.

Λίγο βορειότερα, στο Παρίσι, και ενόσω η ολυμπιακή φλόγα ακόμη μεταφερόταν χέρι με χέρι επί ελληνικού εδάφους, με «άρμα» το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Toyota, το bZ4X, πραγματοποιούμε ένα οδοιπορικό στην πόλη που θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 – εκατό χρόνια μετά τους Θερινούς Αγώνες του 1924, που επίσης είχαν διοργανωθεί εκεί. Καταγράφουμε τις προετοιμασίες, κινούμαστε με άνεση στην πάντα πολύβουη Πόλη του Φωτός και, έχοντας αφήσει πίσω μας μηδενικό αποτύπωμα ως προς τις εκπομπές ρύπων, επιστρέφουμε στην Ελλάδα για ακόμα μία ιδιαίτερη αξιολόγηση ηλεκτρικών τετράτροχων.

Κινούμαστε εντός πόλης με τα λιλιπούτεια Microlino και XEV Yoyo, αρχικά προσπαθώντας να εξοικειωθούμε με τα σχεδόν μόλις 2,5 μέτρα μήκους τους, και εν συνεχεία θέλοντας να προσδιορίσουμε τη θέση τους στον κόσμο της αυτοκίνησης. Ασχέτως αποτελέσματος, αυτοί είναι οι εκπρόσωποι μιας νέας τάξης πραγμάτων που αφορά τη μικροκινητικότητα και εν γένει τη βιώσιμη αστική μετακίνηση, με χαμηλό κόστος χρήσης, εξαιρετική ευελιξία και φυσικά μηδενικούς ρύπους.

Οι «4 Τροχοί» Μαΐου σήμερα με την «Καθημερινή της Κυριακής».

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή