Δοκιμάζουμε δύο microcars, σήμερα με την «Καθημερινή της Κυριακής»

Δοκιμάζουμε δύο microcars, σήμερα με την «Καθημερινή της Κυριακής»

1' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τα συγκεκριμένα τετράτροχα δεν αποτελούν ευθεία εναλλακτική των παραδοσιακών αυτοκινήτων, με τη διαφορά να αφορά μόνο το μέγεθός τους. Πρόκειται για μια εντελώς νέα προσέγγιση, καθώς υπάγονται στην κατηγορία των microcars, με προορισμό αποκλειστικά την αστική μετακίνηση. Ο φυσικός τους χώρος είναι το κέντρο των μεγάλων πόλεων, εκεί όπου θα δώσουν πραγματικές λύσεις, και μάλιστα με άποψη.

Με ευρωπαϊκές ρίζες, το Microlino και το XEV Yoyo έχουν… φινέτσα περίσσευμα, που τα καθιστά άκρως ελκυστικά. Δεν περνούν απαρατήρητα. Σε βαθμό μάλιστα που αγγίζει τα όρια του ενοχλητικού, καθώς οι ερωτήσεις για το ποιόν τους δεν έχουν τελειωμό.

Το Microlino είναι μια ιδέα της ελβετικής Micro -γνωστή για τα πατίνια της-, με την έμπνευση για το αναμφίβολα ξεχωριστό σχήμα του να προέρχεται από την BMW Isetta της δεκαετίας του 1950. Η κατασκευή του γίνεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Τορίνο, με κύριο χαρακτηριστικό του γνώρισμα τη μία και μοναδική του πόρτα, που ανοίγει προς τα εμπρός μαζί με το παρμπρίζ. Πληθωρικό σε εμφάνιση, λιτό σε κατασκευή, με τα απολύτως απαραίτητα στη λίστα του και χωρίς πολλά φτιασίδια και πολυτέλειες.

Στην καμπίνα του οι δύο επιβάτες θα έρθουν σε στενή επαφή, αφού καλούνται να καθίσουν σε ένα ενιαίο κάθισμα-πάγκο. Μην ψάχνετε για ηχοσύστημα. Ούτε για κλιματισμό. Διαθέσιμο είναι μόνο ένα σύστημα εξαερισμού.

Από την άλλη, το XEV Yoyo είναι μια ιταλική ιδέα, με σχεδίαση στη γειτονική χώρα και κατασκευή στην Κίνα. Δεν κρύβει τις ευρωπαϊκές του επιρροές, τουλάχιστον αισθητικά, καθώς θυμίζει αρκετά το Smart, με το οποίο έχει και παρόμοιες διαστάσεις, με 2,5 μ. μήκος και 1,5 μ. πλάτος. Μοντέρνες γραμμές, χωρίς φειδώ στα στοιχεία εντυπωσιασμού, όπως είναι τα φωτιστικά σώματα και τα πάνελ του αμαξώματος. Τα μοτίβα που συναντάμε στο εξωτερικό του αμαξώματος βρίσκουν συνέχεια εντός, με τη μορφή λεπτομερειών στο ταμπλό. Εδώ η προσέγγιση είναι πιο συμβατική, με δύο πόρτες σε κάθε πλευρά του αμαξώματος. Η επιβίβαση-αποβίβαση είναι πιο απλή υπόθεση, με οδηγό και επιβάτη να διαβιώνουν σε ένα περιβάλλον πιο γνώριμο και φωτεινότερο, χάρη στη διπλή κρυστάλλινη οροφή.

*Διαβάστε περισσότερα για τα δύο ηλεκτρικά microcars στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή