ΤΑΞΙΔΙΑ

Αφροδίτη Αρβανίτη: Managing Director του ξενοδοχείου Titania

afroditi-arvaniti-managing-director-toy-xenodocheioy-titania-2349217

Μετά την πρόσφατη εξαγορά του γνωστού αθηναϊκού ξενοδοχείου από τη βρετανική εταιρεία London & Regional Properties, η νέα managing director μας μιλάει για την ανανέωση του προφίλ του Titania, την αλλαγή που συντελείται αυτή την περίοδο στο κέντρο της πόλης, αλλά και για τη μεγαλύτερη πρόκληση της Αθήνας, που είναι η έλλειψη καθαριότητας.

Πρόσφατα άνοιξε μια νέα σελίδα στην ιστορία του ξενοδοχείου Titania. Τι σηματοδοτεί αυτή η αλλαγή;

Το ξενοδοχείο Titania αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο στην εξέλιξη του αθηναϊκού τουρισμού. Ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1976 και ιδιοκτήτες του ήταν ο Κωνσταντίνος Μαλάμος, ιδρυτής της εταιρείας ΑΕΞΕ Τιτάνια, και στη συνέχεια η Ειρήνη Μαλάμου. Τον Ιούλιο του 2019 ανακοινώθηκε η εξαγορά του ξενοδοχείου από τη βρετανική εταιρεία London & Regional Properties. Πλέον το Titania αποτελεί ένα ακόμη εμβληματικό ξενοδοχείο στο portfolio μιας εταιρείας με 90 ιδιόκτητα ξενοδοχεία διεθνώς.

Το γεγονός ότι ο βρετανικός όμιλος επενδύει στην Αθήνα έχει ιδιαίτερη σημασία για την προοπτική της πόλης και γενικά για τον τουρισμό στη χώρα μας. Όραμα των νέων ιδιοκτητών είναι ο εκσυγχρονισμός του Titania όσον αφορά την κτιριακή υποδομή, αλλά και τη λειτουργία, ώστε να ανεβεί στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων ξένων και Ελλήνων επισκεπτών. Με έμφαση στην τεχνολογία και στη μοντέρνα λειτουργία και αισθητική, στόχος είναι να προσφέρουμε μια μοναδική, καινοτόμα, διεθνών προδιαγραφών εμπειρία στους πελάτες μας.  

Μιλήστε μας για τον τουρισμό του αθηναϊκού κέντρου. Ποια είναι τα ατού του και τι θα μπορούσε να βελτιωθεί σε επίπεδο καθημερινότητας;

Το ξενοδοχείο βρίσκεται στην οδό Πανεπιστημίου, σε κομβικό σημείο του ιστορικού και εμπορικού κέντρου. Η χρονική συγκυρία αγοράς του ξενοδοχείου συμπίπτει με την αναβάθμιση της περιοχής, η οποία είναι σε εξέλιξη και αποτελεί και στοίχημα του νέου δημάρχου. Τα τελευταία χρόνια διαπιστώνεται ενδιαφέρον για τη μετατροπή κτιρίων του κέντρου σε καταλύματα μικρής δυναμικότητας με ιδιαίτερο concept. Μέχρι ένα σημείο αυτό είναι πολύ καλό, γιατί έχει δώσει ζωή στην περιοχή. Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος κορεσμού λόγω υπερπροσφοράς, αυτό όμως αφορά κυρίως τις μικρές μονάδες και όχι μεγάλα ξενοδοχεία όπως το δικό μας, το οποίο θεωρώ σταθερή αξία και γι’ αυτό πιο ανθεκτικό στις κρίσεις.

Aυτό που νομίζω ότι είναι μείζoνος σημασίας και δυνητικά επηρεάζει όλους μας είναι το κατά πόσο οι υποδομές της πόλης ακολουθούν και ανταποκρίνονται σε αυτή την εξέλιξη. Εκεί πιστεύω ότι έγκειται ο βασικός κίνδυνος. Η προσφορά σε δωμάτια να αγγίζει ένα πολύ υψηλό επίπεδο, να υπάρχει η αντίστοιχη ζήτηση, αλλά οι υποδομές να μην είναι ανάλογες, οπότε να χαθεί η ευκαιρία αναβάθμισης του προορισμού συνολικά. Η καθαριότητα και ο φωτισμός είναι τα πιο σημαντικά θέματα στα οποία η οποιαδήποτε μελετημένη παρέμβαση από μεριάς δήμου ή περιφέρειας θα φανεί άμεσα και θα δώσει την ώθηση που χρειάζεται ο προορισμός. Ειδικά η καθαριότητα είναι ένα ζήτημα που δεν μπορώ με τίποτα να συγχωρήσω και να καταλάβω. Η εικόνα που δίνουν τα πιο κεντρικά σημεία της πόλης μας είναι απαράδεκτη. Φοβάμαι ότι εμείς οι Αθηναίοι το έχουμε συνηθίσει, για τους ξένους επισκέπτες όμως είναι πολύ δυσάρεστο θέαμα.

Τι κάνει ιδιαίτερη την εμπειρία του Olive Garden, στον 11ο όροφο του ξενοδοχείου;

Ένα πολύ δυνατό σημείο του ξενοδοχείου Titania είναι το εστιατόριό του. Σημείο συνάντησης των ξένων επισκεπτών, αλλά κυρίως των Αθηναίων εδώ και χρόνια, προσφέρει μοναδική θέα, απολαυστικές γεύσεις, άψογο service. Όπως αναφέρουν οι πελάτες μας, «είναι μια όαση στο κέντρο της πόλης, value for money…». Σχεδιάζουμε ορισμένες αισθητικές αλλαγές στον χώρο και την προσθήκη περισσότερων vegan πιάτων στο μενού, ώστε να προσελκύσουμε και ένα πιο νεανικό κοινό, το οποίο αγαπά πολύ το κέντρο. Άλλωστε εδώ δεν χτυπάει απλώς ο σφυγμός της πόλης. Το Titania είναι η καρδιά της Αθήνας.