Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
η-am-μετατρέπει-ένα-κτίριο-του-50-σε-μία-νέ-561590113

Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία

«Ανηφορίζοντας» προς τα βόρεια προάστια της Αθήνας, στο αρχοντικό Κεφαλάρι, το SAY Hotel ανοίγει τις πόρτες του, για να δώσει νέα πνοή στην ευρύτερη περιοχή της Κηφισιάς.

Το 2019, μετά το The Y Hotel, η οικογένεια Υφαντή ξεκινάει το νέο της ξενοδοχειακό εγχείρημα και εμπιστεύεται στην A&M, την ανακατασκευή του παλιού ξενοδοχείου «Κωστής», με στόχο να μετατραπεί σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία, που ονομάστηκε SAY hotel. Ενταγμένο στο καταπράσινο Άλσος Κεφαλαρίου, το κτίριο χαρακτηρίζεται αρχιτεκτονικά από την γεωμετρική του όψη, προσδίδοντας του ένα αυστηρό ύφος, που δημιουργεί αντιθέσεις με το πλούσιο και ποικιλόχρωμο εσωτερικό του ξενοδοχείου. Η έντονη εξωτερική παρουσία του SAY hotel, έρχεται σε αρμονική αντίθεση με το ποιητικό εσωτερικό του που επικοινωνείται μέσω των ιδιαίτερων αρχιτεκτονικών στοιχείων, χρωμάτων και υφών προβάλλοντας την πολύπλευρη προσωπικότητα του ξενοδοχείου.

Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία-1

Η πρόκληση στον επανασχεδιασμό του υπάρχοντος κτιρίου ξεκίνησε με την ανάγκη για ενίσχυση του φέροντα οργανισμού, αφαιρώντας παράλληλα πολλά δομικά στοιχεία του κτιρίου, όπως και την πρόσοψη του στο σύνολό της. Η αφαίρεση δομικών στοιχείων, επέτρεψε ελευθερία στον σχεδιασμό, με στόχο να δημιουργηθούν λειτουργικές κατόψεις, κατάλληλες για τις προσδοκίες των ιδιοκτητών. Ο προσανατολισμός, το μέγεθος του κτιρίου, οι κατακόρυφες λευκές περσίδες της πρόσοψης, έρχονται σε αντίθεση με τα σκούρα επαναλαμβανόμενα συμμετρικά μπαλκόνια,  και δημιουργούν μια κάθετη γεωμετρία που ανυψώνει οπτικά τον όγκο του κτιρίου. Το ισόγειο αποτελεί μια ανεξάρτητη ζώνη για χρήστες εντός και εκτός ξενοδοχείου με πολλούς χώρους αναψυχής και εστίασης, ενώ  παράλληλα με το ρεύμα του δρόμου, ένας πρόβολος προστατεύει αλλά και σηματοδοτεί την είσοδο στο SAY hotel.

Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία-2

Κατά την είσοδό στο χώρο του SAY, ο επισκέπτης βιώνει μια αντίστροφη εμπειρία σε σύγκριση με το εξωτερικό. Ένας επιμελούμενος συνδυασμός χρωμάτων, στοιχείων, σχημάτων, ακόμα και αυθεντικών έργων τέχνης, μαζί με έπιπλα από διαφορετικές εποχές και πολιτισμούς μεταφέρουν στον επισκέπτη την εκλεκτική προσωπικότητα αυτού του κτιρίου. Με πληθώρα υφασμάτων, υφών αλλά και την επικράτηση του βελούδου που αποδίδει μια αίσθηση νοσταλγίας, το λόμπι «συναντά» μια τολμηρή παλέτα χρωμάτων πλημμυρισμένη με έντονο φυσικό φως που διεισδύει στην περίμετρο του ισογείου. Ένας ευρύς, κεντρικός πυρήνας στο ισόγειο, ντυμένος με ξύλο καρυδιάς και τελειώματα στη μορφή απαλής καμπύλης λειτουργεί ως κύριος άξονας προσανατολισμού, κατευθύνοντας τους επισκέπτες στους διαφορετικούς χώρους του ξενοδοχείου.

Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία-3

Ο εσωτερικός σχεδιασμός εστιάζει στις «παράλληλες» δραστηριότητες του ξενοδοχείου. Όλοι οι χώροι του ισογείου φιλοξενούν διαφορετικές χρήσεις και προσφέρουν διαφορετικές εμπειρίες. Το νέο εστιατόριο “Nobilis” με το πρόσφατα σχεδιασμένο μενού επιμελημένο από βραβευμένους σεφ, ένα ημιυπαίθριο Παριζιάνικο μπιστρό, καθώς και μια ειδική βιβλιοθήκη που φιλοξενεί μερικές από τις σημαντικότερες εκδόσεις τέχνης είναι μερικοί από τους χώρους που χρησιμοποιούνται για επαγγελματικές συναντήσεις ή χαλάρωση κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στόχος για την ατμόσφαιρα του κάθε χώρου είναι η δημιουργία αναμνήσεων και μοναδικών εμπειριών για τον επισκέπτη.

Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία-4

Καθώς απομακρυνόμαστε από τους κοινόχρηστους χώρους, μια σπειροειδής σκάλα της δεκαετίας του 50’ παρακινεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τα 28 μοναδικά δωμάτια και σουίτες των πάνω ορόφων. Ανεβαίνοντας τη σκάλα, ένα κατακόρυφο γυάλινο παράθυρο που τρέχει κατά ύψος της πίσω όψης, προσφέρει μοναδική θέα προς το φυσικό περιβάλλον της περιοχής, τα φθινοπωρινά πλατανόφυλλα αλλά και τον κήπο του ιδρύματος Λάτση βγαλμένο από νουβέλα της Jane Austen. Με τη γραφική θέα να αποτελεί πηγή έμπνευσης, δημιουργήθηκε έντονα το συναίσθημα της ανάγκης για σύνδεση του εσωτερικού με τον εξωτερικό χώρο, ένα μοτίβο που εμφανίζεται έντονα σε όλους τους χώρους του κτιρίου. Παράλληλα, οι κατάλληλα φωτισμένοι διάδρομοι των ορόφων, αφήνουν μια αίσθηση μυστηρίου οδηγώντας στα δωμάτια, τα οποία χωρίζονται σε 5 διαφορετικές τυπολογίες βασισμένες σε ένα μείγμα 5 παλετών από διαφορετικά υλικά, χρώματα και tailor-made στοιχεία. Από το κεφαλάρι του κρεβατιού μέχρι την open-concept ντουλάπα και τις ανέσεις του μπάνιου, όλα τα δωμάτια διαθέτουν ειδικά κατασκευασμένα custom έπιπλα από ξύλο δεμένα με μεταλλικές ενώσεις ορείχαλκου. Η μοναδική προσέγγιση στους χώρους και τις υφές δημιουργούν διαφορετικές ταυτότητες στα δωμάτια ενώ ακόμη και τα μπάνια έχουν ειδικά επιλεγμένα υλικά όπως μωσαϊκό και terrazzo. Ένα συνδετικό στοιχείο ενώνει το εσωτερικό και το εξωτερικό με τον πιο ποιητικό τρόπο. Τα Juliet balconies, οδηγούν τον επισκέπτη σε μία ρομαντική θέα στο καταπράσινο περιβάλλον και καλωσορίσουν το φως του ηλίου δημιουργώντας ένα παιχνίδι ανάμεσα στο φως και τη σκιά.

Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία-5

Στο αποκορύφωμα της εμπειρίας, το κτίριο αποκαλύπτει έναν ακόμη «κρυμμένο θησαυρό» στον επισκέπτη, ένα wine & cocktail bar rooftop με θέα 360 μοίρες που γίνεται προορισμός για φιλοξενούμενους αλλά και εξωτερικούς επισκέπτες. Το ύψος της ταράτσας οδηγεί σε μια πλήρως καθηλωτική εμπειρία δίνοντας την αίσθηση πως ο επισκέπτης βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφές των δέντρων. Ο ευέλικτος αυτός χώρος λειτουργεί όλο το χρόνο, καθώς μπορεί να μετατραπεί από κλειστό σε εντελώς υπαίθριο χώρο, ανάλογα την εποχή. Ακόμη και κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ένα εντελώς διαφανές περίβλημα επιτρέπει τη χρήση του χωρίς να εμποδίζεται η θέα. Ο χώρος του rooftop, φιλοξενεί εκδηλώσεις, όπως και κάθε κοινόχρηστος χώρους του κτιρίου, επιτρέποντας σε ένα ευρύτερο κοινό να προσεγγίσει το ξενοδοχείο SAY.

Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία-6
Rooftop
Η A&M μετατρέπει ένα κτίριο του 50 σε μία νέα ξενοδοχειακή εμπειρία-7
Southwest façade

Πρωταρχικός στόχος της συνολικής ατμόσφαιρας, η δημιουργία αναμνήσεων και διαφορετικών εμπειριών, καλώντας τον επισκέπτη να εμπνευστεί από την εκλεκτική αισθητική του, να αφεθεί στις ανέσεις του και να απολαύσει μία εμπειρία διαμονής στο μέγιστο.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή