Αλλάζουν οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών;

Αλλάζουν οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών;

46" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το πρωινό θεωρείται πλέον πιο σημαντική παροχή από το δωρεάν Ιντερνετ.

Και όμως, νέα έρευνα της πλατφόρμας ενοικίασης ξενοδοχείων Hotels.com απεφάνθη: Στην αναζήτηση καταλύματος οι επίδοξοι ταξιδιώτες δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το αν στην τιμή του δωματίου περιλαμβάνεται και το πρωινό από οποιαδήποτε άλλη υπηρεσία, όπως για παράδειγμα το WiFi, που μέχρι το 2012 θεωρούνταν περισσότερο επιθυμητό. Πώς προέκυψε αυτό; Οι επισκέπτες του Hotels.com κλήθηκαν να αξιολογήσουν 33 ξενοδοχειακές υπηρεσίες, από τις οποίες η παροχή πρωινού, είτε αγγλικού είτε continental, θεωρήθηκε η πιο σημαντική, ενώ ακολουθούν στη δεύτερη θέση η ύπαρξη εστιατορίου εντός του ξενοδοχείου, στην τρίτη το Ιντερνετ και στην τέταρτη η 24ωρη λειτουργία της υποδοχής. Επίσης ψηλά ήταν για τους περισσότερους τα δωμάτια για μη καπνίζοντες, ενώ παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον ότι το 35% των ερωτηθέντων περίπου, ήτοι περί τα χίλια άτομα, δήλωσαν business travellers και έβαλαν στις τελευταίες θέσεις των παροχών που χρειάζονται οτιδήποτε αφορά σε παιδιά, κατοικίδια και… υπηρεσίες καλλωπισμού, όπως τα κομμωτήρια.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή