«Παραμύθια» ονομάζεται η νέα καμπάνια για τους επιβάτες της Lufthansa που λείπουν για δουλειά και δεν προλαβαίνουν να καληνυχτίσουν τα παιδιά τους με μια ιστορία. Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Οτι από εδώ και στο εξής οι γονείς που είναι σε επαγγελματικό ταξίδι μπορούν να… βρίσκονται πίσω στο σπίτι για το παραμύθι της καληνύχτας, κάνοντας χρήση της εφαρμογής «Bedtime Stories», που είναι διαθέσιμη ως ένα κινητό στούντιο εγγραφής στις πύλες αναχώρησης της εταιρείας σε Μόναχο και Φρανκφούρτη.
Σε ένα ηχείο που έχει το σχήμα του φεγγαριού οι γονείς μπορούν να διαλέξουν ένα παραμύθι, να το ηχογραφήσουν άμεσα και να το στείλουν μέσω mail ή γραπτού μηνύματος. Ακολούθως το μόνο που έχουν να κάνουν τα παιδιά είναι να πατήσουν πάνω στο σύνδεσμο που θα τα οδηγεί στο microsite όπου ο μπαμπάς ή η μαμά θα τους… διαβάζει παραμύθι. Κάθε ηχογράφηση, τέλος, μπορεί να προσωποποιηθεί ακόμη περισσότερο με ατομικές χειρόγραφες ευχές και φωτογραφία!