Στο πλαίσιο των δράσεων για την προβολή της πόλης, που υλοποιήθηκαν από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Ιούνιο με πρωτοβουλία του Athens Tourism Partnership (Δήμος Αθηναίων, AEGEAN και Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών), μερικοί από τους πιο δημοφιλείς Γερμανούς Instagramers έγιναν Αθηναίοι και μοιράστηκαν την εμπειρία με το κοινό τους, που ξεπερνά τα 1,2 εκατομμύρια followers.
Συγκεκριμένα, ο "@jn", η "@palomaparrot", η "@godie_berlin", ο "@melbondo" κ.ά. επισκέφτηκαν γνωστές και άγνωστες γωνιές της πόλης και ανέβασαν καταπληκτικές φωτογραφίες στους λογαριασμούς τους στο hashtag (#thisisathens) συγκεντρώνοντας πάνω από 250.000 likes μόλις σε λίγες ημέρες.