LIFE

The Hollywood Gawker: Είναι ο Τζορτζ ο νέος Κλούνεϊ;

The Hollywood Gawker: Είναι ο Τζορτζ ο νέος Κλούνεϊ;

Μην ρωτάς αν έχεις μια καλή ιστορία να πεις, ρώτα αν έχεις τη δυνατότητα να την πεις καλύτερα από τον Τζόρτζ Κλούνεϊ. Ή μάλλον μην μπαίνεις στον κόπο – δεν την έχεις. Θα μπορούσε να σου το πιστοποιήσει ολόκληρο το Χόλιγουντ που, επί ένα ολοστρόγγυλο τέταρτο του αιώνα τώρα, τον ακούει μαγεμένο να σολάρει. Κι εμείς οι υπόλοιποι από κοντά. Για να αρχίσει να τα λέει, βέβαια, έτσι χαριτωμένα και σκαμπρόζικα όπως συνηθίζει, χρειάζεται ένα τουλάχιστον κίνητρο: μια νέα ταινία, ένα φρέσκο πρότζεκτ, μια βράβευση, μια διάκριση, μια αναγνώριση, ένα εξώφυλλο, βρε αδελφέ. Αυτόν τον μήνα τα κίνητρα είναι δύο. Αφενός η προώθηση του «The Midnight Sky» (πρωταγωνιστικός ρόλος, σκηνοθεσία, παραγωγή, όλα στην πλάτη του), το οποίο θα αρχίσει να προβάλλεται στο Netflix την προπαραμονή των Χριστουγέννων, αφετέρου η ανάδειξή του σε «είδωλο της χρονιάς» («icon of the year») από το περιοδικό «GQ» – εξωφύλλου συμπεριλαμβανομένου. Συνεπώς, ο σταρ δικαιωματικά το τελευταίο διάστημα έχει ανοίξει το κουτάκι με τις κλουνεϊκές ιστορίες και τις λέει από δω κι από κει.

Και λέξη λέξη, μπροστά στα μάτια μας, ο κύριος Κλούνεϊ των δύο Όσκαρ μεταμορφώνεται στον Τζορτζ της διπλανής πόρτας. Καλά, υπερβολή. Ας πούμε καλύτερα στον Τζορτζ της παραδιπλανής έπαυλης. Νοητά τον παρακολουθούμε να βάζει σκούπα, να πλένει πιάτα, να κάνει μερεμέτια στη μάντρα, να «αυτοκουρεύεται» (μας το έδειξε και ζωντανά στο βραδινό σόου του Τζίμι Κίμελ, καθιστώντας τη συσκευή που χρησιμοποιεί sold out) και να προσπαθεί να μοντάρει την ταινία του στο ένα δωμάτιο, καθώς τα νήπια στο άλλο πασαλείβουν με φιστικοβούτυρο τα παπούτσια τους και με νουτέλα τις πάνες τους. Κλεισμένος στο σπίτι λόγω καραντίνας, αυτός ο κουρασμένος εργαζόμενος πατέρας λέει ότι συναντά τους φίλους του μόνο στο cloud και ότι ανησυχεί για τους γονείς του που ζουν στο Κεντάκι, ενώ περιμένει τη σύζυγο να γυρίσει από κάτι μικροδουλίτσες που της έτυχαν στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης ή στον ΟΗΕ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Midnight Sky (@themidnightskymovie)

 

Επιπλέον έχει να παιδεύεται και με τα ιατρικά του θέματα. Μια παγκρεατίτιδα που την πέρασε βαριά, μια επίπονη εγχείρηση στον σβέρκο και μια αρθρίτιδα που δεν προβλέπεται να περάσει ποτέ, του υπενθυμίζουν -κι εκείνος σε μας- ότι τα 59 δεν η κατάλληλη ηλικία ούτε για εξαντλητικές δίαιτες ούτε για καλπασμούς σε δύο τροχούς. Πάνω που είμαστε έτοιμοι να τον βοηθήσουμε να φορέσει το κολάρο για το αυχενικό, αρχίζει μια ουάου αφήγηση για το πώς το 2013 βρέθηκε να περιπλανιέται με ένα παλιό βανάκι ανθοπωλείου στη σκοτεινή πλευρά του Λος Άντζελες αναζητώντας «αργυραμοιβούς» να του κάνουν 14 εκατομμύρια δολάρια μετρητά, προκειμένου να τα μοιράσει σε ισάριθμες βαλίτσες και να τα δωρίσει σε ισάριθμους φίλους ως ελάχιστη ένδειξη ευγνωμοσύνης για την υλική και ηθική συμπαράστασή τους πριν η μοίρα τον στείλει «Στην Εντατική» και κατόπιν στα βαθιά νερά της κινηματογραφικής δόξας. Το κουταβίσιο βλέμμα που είχε ως τηλεοπτικός παιδίατρος Νταγκ Ρος και που τον έκανε τόσο μα τόσο δημοφιλή, με τα χρόνια χάθηκε. Εκείνος το αποδίδει στο ότι από τότε βελτιώθηκαν οι υποκριτικές του ικανότητες. Εμείς το αποδίδουμε στο ότι σταδιακά από Τζορτζ μετατράπηκε σε Κλούνεϊ.

the-hollywood-gawker-einai-o-tzortz-o-neos-kloynei0

1/1©shutterstock

Σε αυτόν τον Κλούνεϊ που παίζει μπάσκετ με τον Ομπάμα, μιλάει στο κινητό με τον Μπάιντεν και ταυτόχρονα παρηγορεί τη Μέγκαν Μαρκλ επειδή καταπιέζεται από τη βασιλική οικογένεια της Βρετανίας. Πρωτοστατεί στο να ανοίξει ο παγκόσμιος διάλογος για την προστασία των προσφύγων του Νταρφούρ, για την αναγνώριση της γενοκτονίας των Αρμενίων και συνάμα δεν χορταίνει να περιγράφει πώς γονάτιζε επί 20 λεπτά μπροστά στην Αμάλ με το μονόπετρο ανά χείρας. Υποστηρίζει την επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα, στηλιτεύει την πολιτική μίσους Βραζιλίας και Ουγγαρίας, τα βάζει με τον Σουλτάνο του Μπρουνέι για τον νόμο που τιμωρεί με λιθοβολισμό τους ομοφυλόφιλους και τους μοιχούς, αλλά δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα για την κατηγορία της παιδικής εργασίας που βαρύνει εταιρεία με την οποία συνεργάζεται σε διαφημιστικό επίπεδο. Ο Τζορτζ Κλούνεϊ ταιριάζει σε όλα τα θετικά: στο καλό σινεμά, στις επικερδείς επιχειρήσεις, στις αγαθές πολιτικές μάχες, στις επωφελείς αγορές ακινήτων, στις φιλανθρωπίες, στις λαμπερές παγκόσμιες καμπάνιες. Και τα πάει καλά με όλους τους καλούς. Στις φήμες που κυκλοφορούν γι’ αυτόν (βλέπε επικείμενο διαζύγιο, παρακείμενες σεξουαλικές προτιμήσεις) δεν απαντά ποτέ – προς το παρόν. Πιθανόν στο μέλλον να πει καμιά σχετική ιστορία. Στη φάση εκείνη που θα προτιμήσει και πάλι να είναι περισσότερο Τζορτζ και λιγότερο Κλούνεϊ.

– ΡΑΝΙΩ ΝΙΖΑΜΙΔΗ

Δημοσιεύτηκε στο Vogue.gr – Διαβάστε περισσότερα εδώ