LIFE

Η Madonna είναι πάντα εδώ

i-madonna-einai-panta-edo-561347008

Μαντονική υπερπληροφόρηση υφιστάμεθα το τελευταίο διάστημα. Και για κάτι τέτοιο μόνο δύο λόγους μπορούμε να σκεφτούμε: Είτε στον κόσμο του θεάματος πραγματικά δεν υπάρχουν νέα, είτε οι θαυμαστές αδημονούν για καινούργιο υλικό από τη «βασίλισσα της ποπ» αλλά, ελλείψει αυτού, συμβιβάζονται με όλα τα γύρω-γύρω. Όπως, ας πούμε, με την αγορά νέας κατοικίας στο Λος Άντζελες στην οποία εκείνη προέβη, καταβάλλοντας το μικροποσόν των 19 εκατομμυρίων δολαρίων στον προηγούμενο ιδιοκτήτη, που δεν είναι άλλος από τον Καναδό τραγουδιστή The Weeknd.

Το γεγονός από μόνο του κανονικά δεν σημαίνει και πολλά. Διότι, αφενός στο Χόλιγουντ αυτό φαίνεται να κάνουν πλέον οι σταρ, να πουλάνε και να αγοράζουν πολυτελείς κατοικίες που στον επόμενο τόνο θα τις μεταπωλήσουν σε κάποιον άλλο «συνάδελφο», αφετέρου για τη Madonna δεν θα πρέπει να κάνει σπουδαία διαφορά η απόκτηση ενός ακόμη καταλύματος. Εκτός κι αν το εν λόγω σηματοδοτεί τη μετοίκηση σύσσωμης της οικογένειας Τσικόνε σε καλιφορνέζικα εδάφη.

i-madonna-einai-panta-edo0

1/1©Shutterstock

Από όσο ξέραμε, η σταρ από το 2017 ήταν μόνιμα εγκατεστημένη μαζί με τα παιδιά της στη Λισαβόνα, προκειμένου να ενισχύσει τις ποδοσφαιρικές φιλοδοξίες του μεγαλύτερου από τους δύο υιοθετημένους γιους της. Λέγεται ότι ο 16χρονος David Banda την έχει δει Cristiano Ronaldo, αν και δεν θα απέκλειε μια καριέρα σαν του Michael Jackson. Η μαμά Madonna σκάει από περηφάνεια για τα έξι πολυτάλαντα τέκνα της, αν και, όπως έχει πει στο παρελθόν, το μόνο που θέλει είναι να είναι ευτυχισμένα, διόλου δεν την απασχολεί να καταξιωθούν ως διασημότητες. Πολύ πειστικό.

Γι’ αυτό στην 24χρονη Lourdes πρόσφατα ξέφυγε σε συνέντευξη ότι από τριών ετών η μητερούλα την πίεζε αφόρητα να είναι πρώτη στο μπαλέτο. Χορεύτρια την ήθελε την κόρη της η Madonna, να ακολουθήσει τα δικά της βήματα. Και όταν είδε ότι μάλλον δεν…, την έστρεψε στη μόδα. Αφού προσπάθησε να την προωθήσει, ήδη από την εφηβεία της, ως επίδοξη designer, τελικά την έχρισε μοντέλο, αξιοποιώντας στο έπακρον τις γνωριμίες της. Το κορίτσι έκανε το μοντελικό ντεμπούτο της σε καμπάνια της Stella McCartney, συνέχισε με Juicy Couture, ενώ φέτος είναι το πρόσωπο της ανοιξιάτικης καμπάνιας του Marc Jacobs. Κανείς δεν χάνεται.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ

– Ρανιώ Νιζαμίδη