LIFE

Jennifer Lopez: Το ακριβές workout που ακολουθεί για να παραμένει super-toned

Το καλλίγραμμο σώμα της Jennifer Lopez είναι πάντα έμπνευση και τώρα γνωρίζουμε και το πρόγραμμά της.

jennifer-lopez-to-akrives-workout-poy-akoloythei-gia-na-paramenei-super-toned-561600679

Στα 52 της η Jennifer Lopez, με σκληρή δουλειά και εντατική γυμναστική διαθέτει ένα γυμνασμένο σώμα με καμπύλες, αποτελώντας έμπνευση για πολλές γυναίκες. Ο trainer της γνωστής τραγουδίστριας και πολλών άλλων celebrities, David Kirsch, μοιράζεται μαζί μας συμβουλές για το πώς μπορούμε να αποκτήσουμε βήμα βήμα τη σιλουέτα της JLO.

Μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Είτε δουλεύω με την Jennifer Lopez, είτε με κάποιον άλλον, υπάρχει μια παλιά βιβλική φράση που λέει, «κοίτα, άκου και δίδαξε», λέξεις με μεγάλη δύναμη», λέει στη Vogue μέσω Zoom.

«Είναι πολύ εύκολο να συνδυάσει κανείς μια σειρά ασκήσεων, ίδιες για όλους. Πριν προσπαθήσεις να εντυπωσιάσεις έναν πελάτη, πρέπει να τον ακούσεις, να τον παρατηρήσεις, να δεις τι χρειάζεται, καθώς και τι θέλει ο καθένας και σε τι είναι πρόθυμος να δεσμευτεί».

Με 35 χρόνια μεγάλης εμπειρίας στη βιομηχανία-και ένα πελατολόγιο που περιλαμβάνει γνωστούς stars όπως η Kerry Washington και η Kate Upton– ο Kirsch αναφέρει πως η διαφορά μεταξύ ενός σωστού trainer και ένός επιφανειακού trainer που θέλει απλώς να αποκτήσει Instagram followers (κάτι που συμβαίνει συχνά στον κλάδο του), είναι ότι εκείνος κατανοεί ακριβώς τι είναι αναγκαίο σε ένα άτομο σωματικά και πνευματικά. «Αυτό είναι κάτι που συχνά λείπει – είναι απογοητευτικό που αυτή η πλευρά της προπόνησης αγνοείται».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη David Kirsch (@davidkirsch)

Πως λοιπόν μπορούμε να φτάσουμε το επίπεδο της Lopez και να αποκτήσουμε την καλλίγραμμή σιλουέτα της;

Ο Kirsch τονίζει ότι κανένα σώμα δεν είναι ίδιο και ότι για να χτιστεί ένα σώμα παίζουν ρόλο πολλοί και διαφορετικοί παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου ζωής, της διατροφής, του άγχους και ακόμη και του είδους των ανθρώπων που συναναστρεφόμαστε. «Η Jennifer είναι προσεκτική στο φαγητό, τον ύπνο και γενικά σε όλα στη ζωή της», λέει. «Δεν είναι απλώς κάτι σωματικό– είναι το να μεταμορφώνεις κάθε πτυχή της ζωής σου». Αναφέρει επίσης να χρησιμοποιούμε smart συσκευές γυμναστικής που μπορούν να μετρήσουν την ποιότητα του ύπνου μας (όπως το δαχτυλίδι Oura), όπως επίσης και την ικανότητα του σώματος μας να μεταβολίζει πρωτεΐνες, λίπη και υδατάνθρακες. «Ο κοινός παρονομαστής είναι πάντα ο ύπνος. Η ξεκούραση και η αποκατάσταση είναι πολύ σημαντικά για την ανάρρωση και τη συνολική ευεξία σας», επισημαίνει.

Μια προπόνηση με τον Kirsch περιλαμβάνει trademark ασκήσεις του, όπως platypus walks, sumo lunges, sidekicks και squat jumps. «Η Jennifer και εγώ κάνουμε πολλά platypus walks σε ευρεία στάση. Είναι γνωστά και ως sumo walking squats», λέει. «Είναι ιδανικά για τους μηρούς και το εσωτερικό τους». Τα single leg deadlifts και το boxing είναι επίσης πολύ βασικά, όπως και επίσης οι Pilates κάτι που πάντα περιλαμβάνει ο Kirsch στις προπονήσεις του.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ