Θερμή υποδοχή στα “Public + home” επιφύλαξαν οι καταναλωτές
ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
θερμή-υποδοχή-στα-public-home-επιφύλαξαν-οι-562934377

Θερμή υποδοχή στα “Public + home” επιφύλαξαν οι καταναλωτές

Νέα αγοραστικά ήθη, τα οποία ήρθαν για να μείνουν, έχει εισάγει στη ζωή των καταναλωτών η πανδημία, με τους πολίτες να είναι πλέον πιο πιθανό να ξοδέψουν χρήματα σε νέες τεχνολογίες ή έξυπνες συσκευές για το σπίτι (38%) παρά σε επώνυμα ρούχα (4%).

Με τα είδη τεχνολογίας και τις έξυπνες συσκευές για το σπίτι να εξελίσσονται σε προτεραιότητα, οι καταναλωτές αναζητούν μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών, μέσα από μια πλήρη γκάμα προϊόντων υψηλής αξίας, την οποία μάλιστα -όπως δείχνουν οι έρευνες- προτιμούν να ανακαλύψουν live στα φυσικά καταστήματα.

Έτερο ζητούμενο για τον καταναλωτή, στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται, είναι η παροχή μιας εξατομικευμένης αγοραστικής εμπειρίας, με συμβουλές από εξειδικευμένο προσωπικό, καθώς η πληθώρα των επιλογών και προϊόντων δημιουργεί συχνά απορίες που μόνο ένας εκπαιδευμένος και έμπειρος πωλητής μπορεί απαντήσει. Και φυσικά, ζητούμενο όλων είναι η εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων, με τους καταναλωτές να καταφεύγουν σε νέους τρόπους πληρωμής, καθώς και σε ευέλικτους τρόπους παράδοσης των προϊόντων.

«Τικ» σε όλα τα παραπάνω κουτάκια φαίνεται ότι βάζουν τα Public με τα μεγάλα “Public + home”  καταστήματα που έχουν εισάγει στην Ελλάδα εδώ και έξι μήνες, από τον Σεπτέμβριο του 2023. Μάλιστα, οι ίδιοι οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν δώσει ψήφο εμπιστοσύνης σε αυτό το νέο μοντέλο που προτείνουν τα Public μέσα από τα 13 «mega» καταστήματα Public + home.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία έρευνας που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Kantar, το 94% των επισκεπτών αξιολόγησε θετικά τα “Public + home”, όσον αφορά το σχεδιασμό των καταστημάτων, την εξειδίκευση των εργαζομένων, καθώς και την μεγάλη ποικιλία των προϊόντων.

Το συγκεκριμένο εύρημα επιβεβαιώνει ότι τα νέα καταστήματα έχουν εξελιχθεί σε έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους καταναλωτές που αναζητούν μεγαλύτερη ποικιλία σε προϊόντα τεχνολογίας, μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών, αλλά και σε προϊόντα τεχνολογίας όπως smartphone, laptop & tablet, οικιακών συσκευών, όπως ψυγεία και πλυντήρια, και προϊόντα ψυχαγωγίας όπως τηλεοράσεις και προϊόντα gaming.

Δεν είναι τυχαίο ότι πάνω από το 75% των όλων των καταναλωτών, δηλώνουν ισχυρή πρόθεση για αγορές προϊόντων τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας από τα καταστήματα, επιβεβαιώνοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους στη μάρκα Public.

Η λειτουργία των “Public + home” φαίνεται μάλιστα να έφερε τις μικρές οικιακές συσκευές υψηλής τεχνολογίας πιο κοντά στους Έλληνες, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον τους: από ρομποτικές σκούπες μέχρι καφετιέρες, συστήματα σιδερώματος και συσκευές προσωπικής φροντίδας, οι καταναλωτές βελτιώνουν την καθημερινή τους ζωή στο σπίτι με τη βοήθεια αυτών των προϊόντων, λόγω των τεχνολογικών τους χαρακτηριστικών.

Μάλιστα, το 80% των πελατών είναι εξαιρετικά ικανοποιημένο με τη διαθεσιμότητα αυτών των προϊόντων στο δίκτυο καταστημάτων Public. Παράλληλα, σημειώνεται πως το ένα τρίτο των καταναλωτών έχει επισκεφθεί τουλάχιστον ένα από τα 13 καταστήματα “Public + home” λόγω της εύκολης πλοήγησης σε αυτά, της ποικιλίας προϊόντων και των ευέλικτων τρόπων πληρωμής και παράδοσης που προσφέρονται.

Η μελέτη έρχεται να επιβεβαιώσει την ψήφο εμπιστοσύνης των καταναλωτών στα mega καταστήματα των Public, μόλις έξι μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας τους.

*Στοιχεία από έρευνες που πραγματοποιήθηκαν από την εταιρεία Kantar, Brand Equity study Q4 2023 και Public+home evaluation study (Νοέμβριος 2023)

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή