Έφθασαν τα πρώτα scooter BMW C 400X στην ελληνική αγόρα

Έφθασαν τα πρώτα scooter BMW C 400X στην ελληνική αγόρα

1' 33" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Η BMW Motorrad δημιούργησε τη νέα δική της προϊοντική κατηγορία το 2011, όταν παρουσίασε τα BMW C 600 Sport και BMW C 650 CT.

ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΑΤΣΙΜΠΑΡΟΥ

 Τώρα η BMW Motorrad κάνει το επόμενο βήμα με το BMW C 400 X, ένα premium scooter μεσαίου κυβισμού, σχεδιασμένο για να ελίσσεται στην πυκνή, αστική κίνηση και να επιτρέπει γρήγορες μετακινήσεις στη ζούγκλα της πόλης αποδεικνύοντας ότι η οδήγηση στην πόλη μπορεί να είναι και απολαυστική.

Το BMW C 400 X διαθέτει εναν  οικονομικό μονοκύλινδρο κινητήρα του με ισχύ 34 hp και  Αυτόματο Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ΑSC).

Στον τομέα του πλαισίου, το νέο C 400 X χρησιμοποιεί ένα στιβαρό, σωληνωτό σκελετό από ατσάλι. Η ανάρτηση αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ με ελατήρια πίσω. Η ρύθμισή της, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, καταφέρνει να συνδυάζει δυναμική σπορ συμπεριφορά και υψηλά επίπεδα άνεσης ενώ δύο δίσκοι με ακτινικές δαγκάνες μπροστά και ένας πίσω φροντίζουν για το φρενάρισμα οι οποιοι συνεργάζονται με σύστημα ABS τελευταίας τεχνολογίας, που ανήκει στο στάνταρ εξπλισμό.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός χώρος με δύο εσωτερικά διαμερίσματα και σύστημα αποθήκευσης Flexcase οπως ακριβώς εχει το C 650 Sport,  ετσι, μπορεί κάλλιστα να ικανοποιήσει τις ανάγκες πρακτικότητας τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις όσο και στα ταξίδια.

Οι τροχοί του BMW C 400 X είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω.

Στο νέο BMW C 400 X συνανταμε για πρώτη φορά, έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών στον πίνακα οργάνων πολλαπλών λειτουργιών σε συνδυασμό με εναν προηγμένο πολυδιακόπτη (Multi-Controller) της BMW Motorrad με ενσωματωμένο τον έλεγχο ολων των λειτουργιών.

Ο αναβάτης έχει πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες συνδεσιμότητας χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο. Πέρα από το ότι ο αναβάτης έχει την άνεση να χρησιμοποιεί το κινητό του και να ακούει μουσική στην οδήγηση, επωφελείται και από το εύχρηστο σύστημα πλοήγησης που βασίζεται σε ένα πρακτικό σύστημα με βέλη καθοδήγησης.

Περισσότερες πληροφορίες:www.bmw-motorrad.gr

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή