Με το Citroen C3 Aircross στην Αργολίδα

Με το Citroen C3 Aircross στην Αργολίδα

1' 49" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Ταξιδεύοντας με το Citroen C3 Aircross

 
ΑΡΗΣ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
 
Για το ταξίδι μας από την Αθήνα στην Αργολίδα, επιλέξαμε το Citroën C3 Aircross. Ένα compact SUV με χαμηλή κατανάλωση καύσιμου και πολλές τεχνολογίες και ανέσεις, που κάνουν ευχάριστο, ξεκούραστο και ασφαλές το ταξίδι τόσο στο εθνικό όσο και στο επαρχιακό δίκτυο όπου κινηθήκαμε.
 
Για τη διαδρομή Αθήνα-Ναύπλιο (138 χλμ.) χρειαστήκαμε περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά. Το οδικό δίκτυο, αρκετά καλό και με σωστή σήμανση, μας έδωσε τη δυνατότητα να απολαύσουμε τις ομορφιές της διαδρομής. Τα 77 χλμ. της διαδρομής Ναύπλιο-Πόρτο Χέλι  θέλουν μεγάλη προσοχή, λόγω των πολλών στροφών και των στενών δρόμων.
 
Το Citroën C3 Aircross μας έδειξε τον χαρακτήρα του στο δύσκολο κομμάτι της διαδρομής, προσφέροντας παράλληλα άνεση και ασφάλεια μέσα από τις πολλαπλές τεχνολογίες με τις οποίες εξοπλίζεται το γαλλικό SUV.
 
Φτάνοντας στο Πόρτο Χέλι, απολαύσαμε το κοσμοπολίτικο λιμανάκι του, καθώς και την πόλη που προσελκύει –ειδικά– την καλοκαιρινή περίοδο πολλούς επισκέπτες, Έλληνες και ξένους.
 
 
Citroen C3 Aircross: Στιλάτο και πρακτικό
 

Σχεδιαστικά, το νέο C3 Aircross υιοθετεί τη σύγχρονη άποψη των C3 και C4 Cactus, ενώ διαφοροποιείται σε αρκετά σημεία, όπως είναι οι νέοι προβολείς και η απουσία των γνωστών air bumps. Το χαριτωμένο αμάξωμα, που προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, συνδυάζεται με ένα εξίσου νεανικό σαλόνι με βελτιωμένα υλικά. Στο κέντρο της κονσόλας η οθόνη αφής 7΄΄ (με Android Auto και Apple Car Play) λειτουργεί ως το κέντρο του infotainment. Yπάρχει σύστημα head-up display, ενώ τα πίσω καθίσματα μετακινούνται κατά τον διαμήκη άξονα έως και 150 χλστ. Δίνοντας έμφαση και στην πρακτικότητα, η Citroën εξασφάλισε επίσης από 410 έως 520 λίτρα για το πορτμπαγκάζ.
 
Φυσικά, υπάρχουν όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης (από το Lane Departure και το αυτόνομο φρενάρισμα ανάγκης μέχρι το σύστημα αναγνώρισης της κόπωσης του οδηγού). Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech 82, 110 και 130 ίππων (οι δύο τελευταίες είναι turbo), και έκδοση diesel 1.6 ΒlueHDi, με 100 και 120 ίππους. H κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, ενώ υπάρχει το σύστημα βελτιστοποίησης της πρόσφυσης Grip Control με 4 προγράμματα, μαζί με σύστημα υποβοήθησης στις ανηφόρες Hill Descent. Διατίθεται σε ιδιαίτερα δελεαστική τιμή, από 15.450 ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή