Ο ηλεκτροκινητήρας του SKODA CITIGOe iV είναι ένας σύγχρονος (synchronous) κινητήρας που λειτουργεί έως και τις 11.000 στροφές/λεπτό. Αποδίδει ισχύ 61 kW (83 PS) και έχει μέγιστη ροπή 212 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη αμέσως – όπως συμβαίνει με τους ηλεκτρικούς κινητήρες. To κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενσωματωμένο στον κινητήρα και μεταφέρει ενέργεια στους εμπρός τροχούς. Αυτό μειώνει τις μηχανικές απώλειες και προσφέρει υψηλότερο επίπεδο απόδοσης από ένα συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων. Ένας ηλεκτρομηχανικός ενισχυτής φρένων, ο οποίος επιτρέπει τη ρύθμιση της δύναμης πέδησης πιο γρήγορα και με ακρίβεια, βοηθά στην εξασφάλιση εξαιρετικών τιμών πέδησης.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου του SKODA CITIGOe iV έχει χωρητικότητα 36,8 kWh, εκ των οποίων ωφέλιμα είναι 32,3 kWh. Αποτελείται από 168 κυψέλες και έχει διαστάσεις 1,1×1,7 μ. Με ύψος μόλις 30 εκ., είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του πλαισίου κάτω από τα καθίσματα και τη σήραγγα μετάδοσης. Ως αποτέλεσμα, το CITIGOe iV έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους από το συμβατικό CITIGO, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στα χαρακτηριστικά οδήγησης του αυτοκινήτου. Τα ηλεκτρονικά ελέγχου χειρίζονται τη σύνδεση μεταξύ της μπαταρίας υψηλής τάσης και του ηλεκτροκινητήρα. Μετατρέπουν την έξοδο DC της μπαταρίας στο εναλλασσόμενο ρεύμα που χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του κινητήρα και επίσης ρυθμίζουν τη μεταφορά ροπής σε σχέση με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, τη θερμοκρασία και το συνολικό φορτίο.
Το CITIGOe iV διαθέτει προηγμένη τεχνολογία η οποία υποστηρίζει κάθε τύπο φόρτισης: σε δημόσιο ταχυφορτιστή 40 kW δεν χρειάζεται περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστεί η μπαταρία από άδεια στο 80%. Με χρήση wallbox AC των 7,2 kWh, μια μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο 80% σε 4 ώρες και 15 λεπτά ενώ είναι δυνατή η φόρτιση του αυτοκινήτου συνδέοντάς το σε μια συμβατική πρίζα, στο σπίτι ή το γραφείο, με έξοδο εναλλασσόμενου ρεύματος 2,3 kW, με φόρτιση στο 80% σε περίπου 12 ώρες. Φυσικά, το SKODA CITIGOe iV επαναφορτίζει τη μπαταρία του και κατά τη διάρκεια της οδήγησης, με ανάκτηση της ενέργειας που απελευθερώνεται κατά την πέδηση και την αποθήκευσή της απευθείας στη μπαταρία του. Το ποσό της ανάκτησης μπορεί να οριστεί σε πέντε επίπεδα.
Στην χώρα μας, το SKODA CITIGOe iV διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο σε μία πλούσια έκδοση εξοπλισμού. Προκειμένου να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα CITIGO με κινητήρα εσωτερικής καύσης από την εμπρός μάσκα βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ και ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί. Στην πίσω πόρτα υπάρχει πλέον ολογράφως η επωνυμία της μάρκας καθώς και το λογότυπο CITIGOe.