Δοκιμή Yamaha Tracer 700

3' 51" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο
Η μεσαία κατηγορία των sport touring μοτοσικλετών είναι ιδιαίτερα δημοφιλής τόσο στην χώρα μας όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

 
TOY ΓΙΑΝΝΟΥ ΚΑΤΣΙΜΠΑΡΟΥ
 
Η οικογένεια Tracer από την στιγμή που εμφανίστηκε στο προσκήνιο τάραξε τα νερά με την εμπορικότητα κυρίως του Tracer 900!
 
Ο μικρός αδερφός, Tracer 700 δεν είχε την ίδια επιτυχία του μεγάλου αδερφού γι αυτό τον λόγο έπρεπε να γίνει μια ριζική αλλαγή, μια αλλαγή που θα ξανά έβαζε στο παιχνίδι το μεσαίο sport touring μοντέλο της Yamaha, η οποία και έγινε.
 
Στους εκπληκτικούς δρόμους της Τενερίφης επελεξε λοιπόν η Yamaha να κάνει την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Tracer 700 αποκαλύπτοντας και εκπλήσσοντας μας ευχάριστα για τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.
 
Σε ένα τουριστικό θέρετρο αρκετά έξω από το κέντρο της Τενεριφης και με θέα τον Ατλαντικό ξεκίνησε η παρουσίαση από τους ανθρώπους της Yamaha και συγκεκριμένα από τον product manager ο οποιος μας ανέλυσε τις αλλαγές που έχει υποστεί το νεο Tracer 700 αλλά και το ποσο διαφορετικό είναι από το απερχόμενο μοντέλο.
 
Το προγραμμα της δεύτερης μέρας είχε όπως πάντα οδήγηση.
Θα διανύσουμε περίπου 250 χλμ στους φιδίσιους δρόμους του νησιού, θα φωτογραφηθούμε, θα στρίψουμε στην άσφαλτο που θυμίζει κάτι από γυαλοχαρτο και θα επιστρέψουμε στην βάση μας  μεταφέροντας σας την εμπειρία μας αλλά και το πως μας φάνηκε η μοτοσυκλέτα.
 
Η ριζική αλλαγή της μοτοσυκλέτας έρχεται πρώτα απ’ολα από την εμφάνιση.
Έχουμε νέο φέρινγκ, επιθετική σχεδίαση που παραπέμπει κατευθείαν στα supersport R1 και R6 και δυο LED προβολεις κάτω από την μάσκα που συμπληρώνουν την hi tech εικόνα της μοτοσυκλέτας ενώ την όλη στυλιστικη ανανέωση συμπληρώνουν και τα LED φλας τα οποία είναι ενσωματωμένα πάνω στις χούφτες.
 
Η ποιότητα κατασκευης και το φινίρισμα είναι προσεγμένα σε κάθε λεπτομέρεια.
 
Ο κινητήρας γνωστός, δικύλινδρος εν σειρά με την απόδοση να φθάνει τους 72 ιππους στις 8750 στροφες και την ροπή να φθάνει τα 6,9 κιλά στις 6.500 στροφες.
Για χάρη των προδιαγραφών Euro 5 όμως έχουν γίνει καποιες αλλαγές όσον αφορά το σύστημα ψεκασμού, την εισαγωγή αέρα και το νέο σύστημα εξάτμισης.
 
Η μεγάλη αλλαγή ομως πέρα από την εμφάνιση έρχεται στον τομέα των ανάρτησεων.
Το μπροστινό πιρούνι αν και δεν είναι ανεστραμμένο όπως ζητάγανε οι περισσότεροι
απέκτησε πλέον ρυθμίσεις για την απόσβεση επαναφοράς και την προφορτιση ώστε να μπορεί ο κάθε αναβατης να την φέρει στα δικά του οδηγικά μέτρα και το πιο σημαντικό είναι ότι δίνει σωστή πληροφόρηση θυμίζοντας ότι δεν είναι ένα superbike μοντέλο αλλά ένα απλό sport touring.
 
Αφήνοντας τον παραλιακό δρόμο και ανεβαίνοντας στο βουνό φθάνοντας ακόμα και σε υψόμετρο 2.300 μέτρα το Tracer 700 αρχιζει να ξεδιπλώνει το ταλέντο του.
Οι στροφες  διαδέχονται η μια την άλλη απανωτά και η υφαιστειογενή άσφαλτο σου εμπνέει τόση εμπιστοσύνη που ξύνεις χωρίς να βλέπεις καν αν έχεις μαζέψει παραπάνω χιλιόμετρα απ´οτι πρέπει στο κοντέρ σου.
Η μοτοσυκλέτα ιπακούει σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης και είναι πρόθυμη να κινηθεί σβέλτα είτε υπάρχει σφιχτό κομμάτι οδήγησης είτε ανοιχτός δρόμος μπροστά.
Ο κινητήρας ελαστικός και το κιβωτό ταχυτήτων είναι λίγο κοντύτερο πράγμα που σημαίνει ότι κινουμαστε με μια ταχύτητα πάνω εχοντας μια μοτοσυκλέτα λίγο πιο άμεση σε κάθε άνοιγμα γκαζιού.
Πάνω από τις 5.500 στροφες αρχίζουν να εμφανίζονται κάποιοι μικροί κραδασμοί οι οποίοι ομως δεν έφθασαν σε τέτοιο βαθμό ώστε να μας ενοχλήσουν.
 
Γνώριμα τα φρένα τα οποία αποτελούνται από δυο δισκους 282 χιλστ για μπροστά και από έναν 265 χλστ για πίσω καθώς και το σύστημα ABS τα οποία κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν χωρίς να εντυπωσιάζουν με την απόδοση τους.
 
Ηλεκτρονικά βοηθήματα και χάρτες απόδοσης δεν υπάρχουν, η ζελατίνα ρυθμίζεται χειροκίνητα σε υψος και μια ταχύτητα που μπορεί να ταξιδέψει άνετα και απροβλημάτιστα είναι τα 140-150 χλμ.
 
Οι μαζεμένες διαστάσεις του Tracer 700 σε κάνουν να νομίζεις ότι βρίσκεσαι πάνω σε μοτοσυκλέτα 500 κυβικών.
Ευέλικτο, ελαφρύ και με το φαρδύτερο τιμόνι κατα 34 χλστ να κερδίζει βαθμούς σε κοψίματα και ελιγμούς ανάμεσα από αυτοκίνητα, αν και το πραγματικό τεστ σε αυτό το κομμάτι θα γίνει στο κυκλοφοριακό χάος της πόλης μας, το Tracer 700 νομίζω ότι θα  συντροφεύσει ευχάριστα τις καθημερινές μετακινήσεις σας.

 
Ύστερα από 260 χιλιόμετρα οδήγησης πάνω στην νέα σέλα δυο επιπέδων και με το περισσότερο άφρωδες υλικό κατεβαίνω ξεκούραστος εχοντας ολοκληρώσει τις σκέψεις για το ποσο sport αλλά και ποσο touring είναι το νέο Tracer 700.

Η τιμή του είναι στα 8.800€ και το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά όμως είναι ότι το νέο Tracer 700 ενηλικιώνεται και παύει πια να βρίσκεται κάτω από την σκιά του μεγάλου αδερφού.
Η νέα Yamaha Tracer 700 βρίσκεται ήδη στην χώρα μας και στο επίσημο δίκτυο του www.motodiktyo.gr

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή