Νέο Land Rover Defender: Απόλυτο όχημα για εκτός δρόμου αναζητήσεις…

Νέο Land Rover Defender: Απόλυτο όχημα για εκτός δρόμου αναζητήσεις…

1' 58" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Το ολοκαίνουργιο Land Rover Defender επιστρέφει με ακόμα περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου και φορτωμένο με τεχνολογίες της σημερινής εποχής. Προσφέρεται σε δύο διαφορετικά αμαξώματα που η εταιρεία ονομάζει 90 και 110, ενώ προσφέρεται με μόνιμη τετρακίνηση, με σύστημα Configureable Terrain Response (με λειτουργία Wade) και πίσω διαφορικό Active Locking (προαιρετικό). Εκτός από τα ειδικά Twin-Speed transfer box κιβώτια, το Defender φέρει αερανάρτηση στις κορυφαίες εκδόσεις.

Σχεδιαστικά, η Land Rover δεν ξεφεύγει από τη γνώριμη σιλουέτα, κρατώντας τη σφραγίδα των προκατόχων του. Στη μάσκα συναντάμε μια οριζόντια μεταλλική πλάκα και πάνω στο καπό υπάρχει η ονομασία του μοντέλου. Φυσικά στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί ο εφεδρικός τροχός, με αποτέλεσμα να χαρίζει ασφάλεια και σιγουριά σε περίπτωση που ο οδηγός επιχειρήσει να εξερευνήσει ένα δύσβατο μονοπάτι. Ιδιαίτερα είναι και τα πίσω φώτα, τα οποία αποτελούνται από ξεχωριστά τετράγωνα, δίνοντας επιπλέον στυλ στο off-road μοντέλο. Το νέο Defender κρατάει τον ρετρό χαρακτήρα με πολλές πινελιές από τη σύγχρονη εποχή.

Το αμάξωμα βρίσκεται σε απόσταση 291 mm από το έδαφος και οι εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου φαίνονται ακόμα και από τα… χαρτιά. Πιο συγκεκριμένα, το Defender 110 έχει γωνία προσέγγισης 38 μοίρες, γωνία ράμπας 28 μοίρες και γωνία διαφυγής 40 μοίρες. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι μπορεί να «βουτήξει» νερό βάθους 900 mm χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα, εξασφαλίζοντας… στεγνή για τους επιβάτες διαδρομή.

Στο εσωτερικό έχουμε ένα… καινούργιο Defender. Δεν έχει μείνει κάτι ίδιο με τον προκάτοχό του, καθώς έρχονται όλα από τη σημερινή εποχή. Εξοπλισμένο με την τελευταία τεχνολογία και ηλεκτρονικά συστήματα που είτε βοηθούν τον οδηγό είτε ψυχαγωγούν τους επιβάτες. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας, ο οποίος είναι ευανάγνωστος και εύχρηστος, ενώ στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής, δανεισμένη από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας. Ακριβώς από κάτω υπάρχει ο επιλογέας, καθώς και ο κλιματισμός με τα συστήματα ελέγχου της ανάρτησης και των προγραμμάτων οδήγησης.

Οι κινητήρες

Κάτω από το καπό βρίσκεται μία σειρά βενζινοκινητήρων, με τον τετρακύλινδρο P300 να αποτελεί την entry-level επιλογή και την ισχυρότερη εξακύλινδρη επιλογή P400 με αποτελεσματική τεχνολογία Mild Hybrid Electric Vehicle. Από πλευράς diesel υπάρχουν οι τετρακύλινδροι D200 και D240. Η μέση κατανάλωση των τελευταίων είναι 7,6 lt./100 km και οι εκπομπές ρύπων είναι 199 g/km CO2 (NEDC).

Η τιμή εκκίνησης του Defedner είναι οι 79.400 ευρώ για την έκδοση με τον 2λιτρο diesel κινητήρα των 200 ίππων. Το βενζινοκίνητο P300 ξεκινάει από τις 88.800 ευρώ.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή