Ενα SUV με επιδόσεις και σεβασμό στο περιβάλλον

Ενα SUV με επιδόσεις και σεβασμό στο περιβάλλον

1' 42" χρόνος ανάγνωσης
Ακούστε το άρθρο

Τη δυνατότητα ουσιαστικής απαλλαγής από την επίσκεψη στο πρατήριο βενζίνης δίνει το νέο Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid, που χάρη στην plug in υβριδική τεχνολογία την οποία ενσωματώνει, δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχό του να πραγματοποιεί όλες τις καθημερινές του μετακινήσεις αποκλειστικά σε ηλεκτρική λειτουργία, αξιοποιώντας την αυτονομία των 55 χιλιομέτρων (WLTP) που προσφέρει η 13,2 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.

Κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει ένας 4-κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων PureTech με ισχύ 180 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 80 kW (περίπου 109 ίππων), ο οποίος είναι εγκατεστημένος μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του εξηλεκτρισμένου e-EAT8 αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 225 ίππους και η ροπή τα 320 Nm – χαρακτηριστικά που εγγυώνται από τη μία, ασφαλή προσπεράσματα και από την άλλη, κάτι παραπάνω στον τομέα της απόλαυσης της οδήγησης (στον τομέα αυτόν τον δικό της ρόλο παίζει η νέα πίσω ανάρτηση, που όντας πολλαπλών συνδέσμων λειτουργεί προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς). 

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής της κίνησης είτε με τον συνδυασμό των δύο κινητήριων μονάδων, είτε αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, χωρίς μάλιστα εκπτώσεις στον τομέα των επιδόσεων, αφού η διαθέσιμη ηλεκτρική ισχύς επιτρέπει τις σβέλτες μετακινήσεις στην πόλη – και μάλιστα με ταχύτητα έως 135 km/h. Σε αυτήν τη λειτουργία περιορίζεται και ο θόρυβος, για τον οποίο έχουν ληφθεί ούτως ή άλλως επιπλέον μέτρα (π.χ. ηχομονωτικά εμπρός κρύσταλλα). Ενώ παράλληλα με δεδομένες τις μηδενικές εκπομπές CO2 κατά τη λειτουργία αυτή, το νέο SUV Citroën C5 Aircross Plug-in Hybrid μπορεί να εισέρχεται σε ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας, που είναι ανοιχτές μόνο για τα οχήματα μηδενικών ρύπων. Και επειδή η ηλεκτροκίνηση πρέπει να χαλαρώνει και όχι να αγχώνει τον οδηγό, η φόρτιση της μπαταρίας είναι τώρα ευκολότερη (από 2 έως 7 ώρες – στη χειρότερη περίπτωση). Αξίζει να σημειωθεί ότι και στην plug-in υβριδική έκδοσή του, το SUV C5 Aircross εξακολουθεί να είναι το καλύτερο μοντέλο της κατηγορίας από άποψη δυνατοτήτων διαμόρφωσης, αξιοποιώντας στο έπακρο τα τρία αυτόνομα, συρόμενα, ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα.

Λάβετε μέρος στη συζήτηση 0 Εγγραφείτε για να διαβάσετε τα σχόλια ή
βρείτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει για να σχολιάσετε.
Για να σχολιάσετε, επιλέξτε τη συνδρομή που σας ταιριάζει. Παρακαλούμε σχολιάστε με σεβασμό προς την δημοσιογραφική ομάδα και την κοινότητα της «Κ».
Σχολιάζοντας συμφωνείτε με τους όρους χρήσης.
Εγγραφή Συνδρομή